Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ach het is een modeverschijnsel al dat gehocuspocus. Mensen zijn zo beïnvloedbaar tegenwoordig. Vooral de TV werkt er de laatste tijd behoorlijk aan mee door al dat soort oplichtingen uit te zenden. Nu ook dat menneke die Derek. Zijn TV voorgangers zijn inmiddels allemaal door de mand gevallenAls jij een huis hebt waar het ècht spookt, dan zou je het voor miljoenen kunnen verkopen. Er zijn in werkelijkheid nog geen spookhuizen aangetroffen. Al die aangemerkte huizen zijn inmiddels betrapt op oplichting.
Dus Lonneke wees alsjeblieft niet bang.Nergens voor nodig. Je mag best een beetje in "geesten" geloven maar wel met een knipooggie
![]()
HBVisser schreef:Ik heb ook van die achterlijke dingen meegemaakt tot aan een man die naast ons bed stond. En weet je wat ik dacht? Je blijft maar staan, als het belangrijk is sta je er morgen vroeg nog.
Sorry, is geen onderwerp om mee te lachen, maar vind je nuchtere reactie wel heerlijk om te lezen.
suleilitha schreef:Het lijkt me wel duidelijk dat het om een ventilator gaat en ik vind niet dat er, gezien de geschiedenis van Lonneke, gespeculeerd moet en mag worden over geesten.

lautje76 schreef:dat medicatie na zoveel tijd nog dit soort bijwerkingen kan geven mag je wel eens goed onderbouwen voor je het hier neer zet. Bij mijn weten kan dat namelijk niet!
Dus graag links naar de wetenschappelijke rapporten hierover.
Daarnaast lijkt het me logischer om eerst eens alle technische oorzaken uit te sluiten voor dat je een meisje bang gaat maken met spookverhalen die óók helemaal niet bewezen zijn.

suleilitha schreef:Juist Sakkia en ik ga even Temmen.