Dit is mijn foto met mijn paardje... Zie de grote orb links.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit is mijn foto met mijn paardje... Zie de grote orb links.. Ambiiee schreef:[im]http://94.100.113.150/340200001-340250000/340236001-340236100/340236069_6__AJB.jpeg[/img] Dit is mijn foto met mijn paardje... Zie de grote orb links..

LauraMc schreef:Wat onderscheid die orb links van de andere kleine?
essieintown schreef:LauraMc schreef:Wat onderscheid die orb links van de andere kleine?
Dat is DE hoofdorb

Ambiiee schreef:ga maar eens op internet speuren jullie.. ieder zo zn eigen ding toch? als je het weet zie je menig verschil maargoed..
ik heb namelijk altijd van die dingen op mijn foto's
_helga_ schreef:ik heb er ook nog 2:

Elma_ schreef:
Sodeletuut schreef:Citaat:Orbs : Zijn licht bollen die in verschillende kleuren voorkomen .
Orbs : zijn rond, ovaal, net zoals moeder natuur haar bouwsel heeft gemaakt, namelijk atoom oftewel de Mandala.
Orbs: zijn licht wezens en komen van verre van een andere planeet stelsel, waar ook wij vandaan komen.
Orbs: een hele mooie fenomeen opzich, het laat zien wie jij daadwerkelijk diep van binnen bent, ook wel genoemd je Ziel.
Orbs: Zijn pure energie deeltjes , welke niet alleen een entiteit kan zijn, maar soms ook gewoon stof, water, of energie uitstoten van bijv. het menselijke lichaam.

essieintown schreef:LauraMc schreef:Wat onderscheid die orb links van de andere kleine?
Dat is DE hoofdorb
. In die bolletjes opzich denk ik eerder aan stof/vocht 
Ambiiee schreef:Zo serieuze vraag klonk het niet.. Je hebt lichtbollen, en je hebt stofdeeltjes..Een orb is een lichtbol.. Duidelijk op quincy haar foto te zien, en op mijn foto.. Vaak is een stofdeel gewoon grijs, een orb heeft een kleur.. meestal geel of blauw of wit.. maar dan wit licht.... En je ziet ook iets in die orb.. Ook zijn stofdeeltjes doorzichtig en kan je er vaak helemaal doorheen kijken, en een orb niet.. En ja quincy, nhet kan best zo zijn. Vriendin van mij is met mijn foto naar een medium gegaan.. Ze heeft alleen de orb van de foto verteld, maar aan de hand daarvan kon zealles over de boerderij vertellen.. Ook wie het was.. Dat is meestal het mooie ervan..