Soeskia schreef:bij een collega die op vakantie gaat het toetsenbord vervangen door een oude en daar tuinkers in zaaien. Komt hij terug groeit er 'gras' uit
Deze is wel heel erg leuk

Staan echt geweldig leuke grappen bij!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soeskia schreef:bij een collega die op vakantie gaat het toetsenbord vervangen door een oude en daar tuinkers in zaaien. Komt hij terug groeit er 'gras' uit
Nienke_17 schreef:Grappige dingen die hier voorbijkomen zeg
Zelf heb ik een bijbaantje in een slagerij en bij nieuwe mensen willen wij wel eens een varkensstaartje in iemands zijn jaszak stoppen
Anita87 schreef:appelsap in de catheterzak doen, stagiare de vraag stellen; hoe weet je nou of het goede urine is? vervolgens een glaasje 'urine' uit de zak tappen en stug een slokje nemen:D:D
uiteraard met schone zak etc...
Nienke_17 schreef:Grappige dingen die hier voorbijkomen zeg
Zelf heb ik een bijbaantje in een slagerij en bij nieuwe mensen willen wij wel eens een varkensstaartje in iemands zijn jaszak stoppen
puma schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen dus misschien is deze al gezegd ..
Een hele gemene is om een prullenbak met water te vullen en daar een laagje papier bovenop. Dan aan een collega vragen of hij even de prullenbak aan wil trappen omdat je anders de zak niet dichtkrijgt