Grapje collega

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:55

Soeskia schreef:
bij een collega die op vakantie gaat het toetsenbord vervangen door een oude en daar tuinkers in zaaien. Komt hij terug groeit er 'gras' uit Haha!

Deze is wel heel erg leuk Haha!

Staan echt geweldig leuke grappen bij!

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:58

Grappige dingen die hier voorbijkomen zeg Haha!
Zelf heb ik een bijbaantje in een slagerij en bij nieuwe mensen willen wij wel eens een varkensstaartje in iemands zijn jaszak stoppen Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:23

O gosh ik lig helemaal dubbel, was het maar vast 1 apil, ik kan niet wachten tot ik vanalles uit kan vreten op m'n werk Haha! Haha! Haha!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:31

Nienke_17 schreef:
Zelf heb ik een bijbaantje in een slagerij en bij nieuwe mensen willen wij wel eens een varkensstaartje in iemands zijn jaszak stoppen Duivel

Ielll dat is vies Vork *gaat later nooit in bij een slagerij werken*

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:38

Ja, ik ben weleens het slachtoffer geweest.
We begonnen met 2 meiden nieuw in een zwembad bij Centerparcs met werken.
Op een gegeven moment komen alle collega´s naar ons toe, dat er iets verdachts op de bodem van het zwembad lag.
Of wij even wilde kijken.
Dus zo stom als we waren (echt nergens aan gedacht), kijken met z´n 2 over de rand van het zwembad.
En ja hoor, allebei worden we het water in geduwd... Clown
Welkom bij het team was het toen we weer boven water kwamen...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:41

Bij een nicht van mij in de klas kwam en keer een nieuwe leerling,ze hadden een skelet aangekleed en die een peuk in zijn hand gedaan.Hij stond scheef en had een pet op dus je kon zijn gezicht niet zien.De leeraar kwam binnen en werd boos, hij zei je bent net nieuw en je staat te roken in het lokaal.Wil je me aan kijken als ik tegen je praat? Zeg jongen wil je die sigaret nu uit maken en gaan zitten.Die leraar liep rood aan en liep naar het skelet toe,iedereen lag in een deuk voor de rest van die dag.Die lraar had het niet meer toen hij zag dat het een skelet was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:47

Ik vind grapjes geweldig, ben er zelf ook geregeld druk mee. Smsjes sturen met voor de ontvanger niet grappige foto's, verkeerde telefoonnummers doorgeven, ergens om laten zoeken wat niet bestaat e.d.
Maar ik vind knoeien met eten en drinken zoals zout in de koffie echt not done. Dan kan ik enorm giftig worden. Vieze grapjes vind ik juist een gebrek aan humor. Bedenk iets echts grappigs.

(ik vind die hierboven van die tuinkers in dat toetsenbord wel een hele leuke)

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:49

Anita87 schreef:
appelsap in de catheterzak doen, stagiare de vraag stellen; hoe weet je nou of het goede urine is? vervolgens een glaasje 'urine' uit de zak tappen en stug een slokje nemen Haha!:D:D

uiteraard met schone zak etc...

ROFL ROFL ROFL ROFL

gewèldig,

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:23

Nienke_17 schreef:

Hihi, ik werk ook in de slagerij en ik zal het onthouden Knipoog . Leuk voor mijn baas Knipoog .

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:43

Ik heb niet het hele topic gelezen dus misschien is deze al gezegd ..

Een hele gemene is om een prullenbak met water te vullen en daar een laagje papier bovenop. Dan aan een collega vragen of hij even de prullenbak aan wil trappen omdat je anders de zak niet dichtkrijgt Haha!
Laatst bijgewerkt door puma op 04-12-08 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:46

haha puma dat is een leuke Clown Wel alleen doen in de zomer als ze open schoenen aanhebben Tong uitsteken

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:53

Juist niet haha Haha!

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:58

Wel erg hoor als het vriest met natte schoenen sokken en broekspijp rondlopen Tong uitsteken Dan kan je ook een hele gemene terugverwachten.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:19

Ik heb besloten dat mensen voortaan maar; Zelf ergens gaan kijken in een zwembad en zelf in vuilniszakken gaan trappen etc Clown

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:41

Bij mijn vader op het werk lag op de koffie tafel een bord met cakes erop. Er loopt een collega rond, die gek is op lekker eten.
Nu hadden ze sambal op 1 van die cakes gesmeerd, wat heel erg op jam leek.Dus rennen ze snel weg, komt die collega eraan. Die neemt een enorme hap..... nou echt je had zn gezicht moeten zien.Hilarisch!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:51

Oww wat een meligheid zit er tussen!

Bij ons op kantoor (een vestiging van een groot kantoor) zijn we met zn 9-en, inclusief de manager. Elke dag bij elkaar met ergug gekke mensen zorgt voor zoveel lol, iedereen heeft ook een bijnaam, nou daar hoef je niet blij mee te zijn Huilen van het lachen

En onze jurist is wat traag en weet vaak niet of het serieus is of een grap van ons, dát is pas leuk, zijn reactie dan Haha!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:40

Geweldig zeg *LOL*

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:47

Een collega van me rijdt in een Mini. Ik heb zo'n oranje vlaggetje van een kinderfietsje aan de antenne gemaakt zodat andere bestuurders hem wel zouden zien als hij tussen de geparkeerd auto's doorreed Clown

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:51

Toen ik jaren geleden nog bij een snackbar werkte, had een college het mobieltje gepakt van een andere collega en hier heel strak van dat doorzichtige folie eromheen gebonden en dat wierp ie zo in de grote ton mayonaise. De eigenaar van het mobieltje wist niet wat ie zag ROFL

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:13

Myour dat is wel een goede Tong uitsteken

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:14

Eigenaar van het mobieltje vond het minder leuk Tong uitsteken

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:14

Maar achteraf kon ie er toch mee lachen? Tong uitsteken De blik op zijn gezicht was waarschijnlijk geweldig Clown

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:15

Hij was flink geschrokken ROFL maar inderdaad, het was erg lachen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:29

Haha, myour. Die is wel erg grappig *LOL*

Een collega en ik mogen graag grapjes met de klanten uithalen. Niet echt grapjes, maar meer dat de klant het niet echt snapt en wij heel veel lol hebben.

Ik werk in een restaurant bij een familiepretpark, dus ik verkoop de hele dag ijs óf ik bak patat.
We hebben een apart hoekje voor de ijsverkoop. Eigenlijk is het niet meer dan de doorgang van het restaurant naar het magazijn, in het halletje is een groot luik gemaakt en daarachter is dus de kassa. Nou stond mijn collega achter de kassa bij het ijs en ik was in het magazijn. Toen riep ik "Hee, kun je hier even komen?" met mijn handen om mijn mond, als een toeter snap je? En die collega die loopt naar het magazijn maar zakt bij elke stap een stukje lager, alsof er een trap zit. Maar het is allemaal gelijkvloers. Zag er volgens mij best belachelijk uit voor de klant *LOL*

En in de keuken zelf hebben we een groot raam, wel met vitrage ervoor maar klanten kunnen toch een beetje naar binnen kijken. Andere collega van mij gaat voor het raam staan, drukt met zijn vinger tegen het kozijn en zakt langzaam door zijn knieën, alsof hij met de lift naar beneden ging. De klant wist niet waar hij moest kijken en wij hebben ons een aardig poosje vermaakt op deze manier *LOL*

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:15

puma schreef:
Ik heb niet het hele topic gelezen dus misschien is deze al gezegd ..

Een hele gemene is om een prullenbak met water te vullen en daar een laagje papier bovenop. Dan aan een collega vragen of hij even de prullenbak aan wil trappen omdat je anders de zak niet dichtkrijgt Haha!

Hihi deze doet me denken aan een grap die ik een paar jaar geleden eens met mijn beste vriend heb uitgehaald. Huilen van het lachen
Een hondendrol voor de voordeur leggen, krantje erover en vuurtje maken (wel op een veilig stukje natuurlijk Clown), aanbellen en van een afstandje kijken hoe hij een beetje in paniek probeert dat vuur uit te stampen en daardoor ook flink in de poep trapt. Tong uitsteken

Beetje vies ja, ik weet het, maar ik weet ook dat hij mij net zo hard terug kan pakken dus dan mag het. Schijnheilig