Ik waai bijna uit mijn schoenen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Re: Ik waai bijna uit mijn schoenen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:21

HIer waait het ook keihard! Ik heb geprobeerd mijn geblesseerde paard te stappen, maar die werd knettergek!
Gelukkig nog geen sneeuw, wij hebben van het weekend wedstrijd op stal, dus ik hoop dat het niet komt ook.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:25

Het is hier al weer pikkedonker. We hebben wel hagel e.d. gehad maar tot nu toe vind ik de wind echt wel meevallen hoor Ja
zit in Groningen

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:44

Ik kreeg halverwege de middag een SMS dat bij ons op stal het dak er met draagbalken en al vanaf gewaaid is Scheve mond Vanavond moeten alle paarden elders heen (moet zelf geregeld worden).. Moet zeggen dat het me hier in Nijkerk mee valt (zit nu bij vriend thuis).

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:45

Nou pfft, ik moest fietsend naar school, en op de terugweg echt niet normaal en hagel, heb dit nog nooit zo erg (op de fiets dan..) meegemaakt. Scheve mond

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:45

Ik moest vanmiddag gewoon gaan lopen met de fiets, omdat t zo waaide. En zelfs dat viel niet echt mee!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:48

Het stormde hier ook onwijs hard. Moest met 2 fietsen fietsen, met tegenwind en een hagelbui. Nou ik kwam niet vooruit! En mijn hand die het stuur vasthield van die andere fiets was gewoon blauw geworden!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:50

Dioxide schreef:
Ik kreeg halverwege de middag een SMS dat bij ons op stal het dak er met draagbalken en al vanaf gewaaid is Scheve mond Vanavond moeten alle paarden elders heen (moet zelf geregeld worden).. Moet zeggen dat het me hier in Nijkerk mee valt (zit nu bij vriend thuis).

Lekker dan helemaal dat je dat zelf moet regelen Verward

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:50

Ik liep vandaag over het marktplein in Enschede en ik gleed gewoon uit of waaide weg, of allebei. 1 door de natte sneeuw die bleef liggen en 2 omdat het zo hard waaide in m'n rug. Niet normaaal gewoon Clown

Hier is het trouwens volgens de weerklok gewoon al 0 graden. Brrrr Nagelbijten / Gniffelen

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:54

Toen ik vanmorgen de topictitel las dacht ik die stelt zich ook wel een beetje aan.. Totdat ik erna de hond ging uitlaten Tong uitsteken Hier waait het ook behoorlijk hard inderdaad, ik zette een emmer even voor de stal neer ( had er zemelen in en die had ik in de voerbak gegegooid, dus emmer was wel leeg ) wilde even het stro verdelen in de stal maar kon toen alweer achter de emmer aan Tong uitsteken

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:33

het waaide hier zo hard dat de stal voor een deel is ingestort! Sigaar Dak eraf gewaaid en noem maar op! Arme beesten! Nu dag en nacht het land op.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:38

Hier zijn hele bomen ontworteld joh Nagelbijten / Gniffelen

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:43

Samm schreef:
Hier zijn hele bomen ontworteld joh Nagelbijten / Gniffelen

Hier valt het wel mee met de wind eigenlijk en hier is in de buurt van Veendam. Af en toe tijdens een bui gaat het wat harder waaien maar daarna is het weer rustig. Het is wel ontzettend koud!

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:44

Vanavond lesgeven op de ponyclub, heb m'n lange onderbroek maar aangetrokken, handschoenen en muts mee. Wat is het frisjes zeg...
Wind is gelukkig gaan liggen.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:49

Hier waait het ook lekker door! Ben blij dat ik nu binnen zit, net lekker gefietst met tegenwind.

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:51

nou hier waait het ook enorm hard en hagelen en een regen . echt niet normaal . Echt fijn weer hoor . Boos! Ik werk bij tnt en heb het tijdens het werk ook niet droog kunnen houden. Heb een aantal flinke hagel en regenbuien op mijn hoofd gehad . En ik waaide bijna van mijn fiets af toen ik ergens de hoek omging met een bundel post in mijn hand . zo hard kwam die rukwind eraan . Haha! Haha! Boos! . Leuk hoor dit weer. Vindt het normaal niet erg als het koud is en hard waait maar die regen en hagel en natte sneeuw mogen ze van mij houden . Ik moet zo het paard ook nog doen . We gaan maar niet rijden . Trouwens de bak zal wel weer verzopen zijn en als dat niet zo zou zijn dan waai je er wel van af. Haha! Haha! Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:53

Een paar pittige buien idd Ja Ik was vandaag erg snel thuis door die wind ROFL

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:56

vanmiddag hier idd ook echt flink harde wind, toen ik naar de bushalte liep dacht ik dat ik zo de lucht in zou vliegen *LOL*

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:57

nou t is hier idd ook nog echt aan t gieren rond het huis. Fijn als je op een hoekhuis woont, dan hoor je t echt overal vandaan komen. mn paard vond t ook maar niets, al die rondvliegende dingen overal.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:00

ik moet nog met de trein. Zou dat goed gaan? Of waait de trein dan om Verdrietig

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:01

Boah wat een weer! Het waait echt tè hard. Dan regen dan schijnt de zon weer volop dan hagelt het weer..
Op stage zijn er 2 erg grote, en dikke bomen op de weg gevallen. En die bomen vallen echt niet zomaar om Nagelbijten / Gniffelen
(Hebbe ze wel natuurhindernissen op stage nu *LOL* )
We vlogen ook al bijna weg met de paarden van het land halen Huilen van het lachen

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:05