Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vanavond moeten alle paarden elders heen (moet zelf geregeld worden).. Moet zeggen dat het me hier in Nijkerk mee valt (zit nu bij vriend thuis).

Dioxide schreef:Ik kreeg halverwege de middag een SMS dat bij ons op stal het dak er met draagbalken en al vanaf gewaaid isVanavond moeten alle paarden elders heen (moet zelf geregeld worden).. Moet zeggen dat het me hier in Nijkerk mee valt (zit nu bij vriend thuis).
Hier waait het ook behoorlijk hard inderdaad, ik zette een emmer even voor de stal neer ( had er zemelen in en die had ik in de voerbak gegegooid, dus emmer was wel leeg ) wilde even het stro verdelen in de stal maar kon toen alweer achter de emmer aan
Dak eraf gewaaid en noem maar op! Arme beesten! Nu dag en nacht het land op.
Samm schreef:Hier zijn hele bomen ontworteld joh

Ik werk bij tnt en heb het tijdens het werk ook niet droog kunnen houden. Heb een aantal flinke hagel en regenbuien op mijn hoofd gehad . En ik waaide bijna van mijn fiets af toen ik ergens de hoek omging met een bundel post in mijn hand . zo hard kwam die rukwind eraan .
. Leuk hoor dit weer. Vindt het normaal niet erg als het koud is en hard waait maar die regen en hagel en natte sneeuw mogen ze van mij houden . Ik moet zo het paard ook nog doen . We gaan maar niet rijden . Trouwens de bak zal wel weer verzopen zijn en als dat niet zo zou zijn dan waai je er wel van af.
Ik was vandaag erg snel thuis door die wind

)