Tips om m'n mannetje te verwennen (ook voor kerstkadotjes)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djoena

Re: Tips om m'n mannetje te verwennen (ook voor kerstkadotjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:15

Wat een leuke ideeën staan hier vermeld, orgineel ook *LOL*
Ik heb mijn vriend vorig jaar een metaal detector gegeven, hij is helemaal gek van de tweedewereldoorlog en zijn samen op stap gegaan naar de plekken waar veel gevochten is, hij heeft aardig wat uit de grond kunnen halen Ja (kogels, een heel oud veroest geweer, muntjes enz) Was helemaal geslaagd *LOL*

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:30

Bonita_Bon schreef:
En? Al gedaan? En de rest van de bokkers wat geven jullie je vriendje? Ik heb nog wel wat ideeen nodig, want ook mijn originaliteit is op een gegeven moment uitgemolken.

Ik zou vriendlief wel graag willen laten intervieuwen door een bepaald blad oid alleen kom ik nog niet zo heel verder. Kijk hij is werkzaam als opzichter (dagelijks mutatie onderhoud) bij een van grotere woningcorporaties in A.dam. En veel hobby´s heeft ie niet tsja auto´s vooral de Cobra Haha! Dus zou ik nog niet echt weten waar of welk blad oid ik telefonisch zou kunnen benaderen, als iemand tips voor me heeft hoor ik ze graag...

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:41

Mijn vriendje krijgt een hond als kerstcadeau Haha! Hij weet het al wel hoor, en we hebben er al eentje uitgezocht. Vrijdag gaan we d'r halen. Ik kan hem echt verassen met de kleinste dingen eigenlijk. Toen we nog niet samen woonden heb ik ém wel eens verrast door op m'n vrije dag stiekem in z'n huis te gaan zitten. Ik zou eigenlijk pas de dag erna komen, maar ben dus een dagje eerder naar ém toe gegaan. Ik wist dat hij rond 4 uur thuis zou komen. Ik had die dag nog een heel lief sms'je van ém gekregen. Ik heb een reactie op dat sms'je op een briefje geschreven aan de voordeur geplakt en ben toen naar binnen gegaan, op de trap zitten wachten. Toen hij thuis kwam zag hij het briefje hangen. Hij dacht "huh, is ze hier in de buurt geweest ofzo?" (Ik woonde toen 1 uur rijden bij hem vandaan) Toen íe naar binnen kwam stak ik mijn kop om de hoek, je had z'n reactie moeten zien joh, hij was zo blij!! Hij was de hele dag verbaasd dat ik dat gedaan had. Ik heb het daarna nog wel vaker gedaan. In plaats van naar mijn eigen huis in Almere te rijden na het werk, naar zijn huis toe. Op een gegeven moment had hij het steeds door omdat hij het geluid en de verlichting van mijn auto herkende. Maar hij bleef het wel leuk vinden zulke verrassingen.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:44

oeh ook voor mij even een stipje om te kijken hoe of wat!!
Ik ben benieuwd!! *LOL* leuke dingen al voorbij zien komen Haha!

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:08

Die massagekaars klinkt errrg goed, waar kan je zoiets kopen?

Edit: Al gevonden, even googlen.... Knipoog

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 21:40

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 21:46

Uhh wat ook heel leuk was, was een keertje naar de boer toe om koeien te knuffelen!
Koste 3 tientjes Haha!
Mijn ventje is gek van koeien!
Ook leuk is een keer samen een fotosessie.........kan met kleren aan of kan ook naakt zonder dat je iets ziet. Superleuk!

Ik heb nu een snoepslipje onder de kerstboom gelegd en samen gaan we een keer naar kasteel Geulzicht (bedankt @Silence) Zo heette het toch? Ff teruglezen........

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 08:58

Beertender. haha, die krijgt ie voor z'n verjaardag (valkbij de kerst)

Lottejulia

Re: Tips om m'n mannetje te verwennen (ook voor kerstkadotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:18

Hier ook grote paniek! Zo lang duurt het niet meer tot kerst en ik heb nog niets voor m'n vriendje. Gaat dus niet om een dagje uit ofzo maar echt een kadootje. Geurtjes of dergelijke vallen af, vriendlief kan niet ruiken namelijk. Shirt, boxer en blad al een keer gegeven. Heb alleen maar wat ideeën voor kleine dingetjes. En ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij met iets heel spectaculairs voor mij komt. HELP!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:23

Same here, ik loop al sinds de zomer te denken wat ik halen moet. Maar ik weet het echt niet!!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:31

Een mooi sieraard, horloge, ketting, armband, ring etc?

Of euhm een mooie foto in een mooi lijstje ofzo, hahaha, ik weet het verder ook niet echt Lachen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:47

Ik zal even hier een lijstje neerzetten met waarover ik uit ben gekomen wat ik voor m´n Vriend heb bedacht voor op kerstavond:

- Citroën C4 (race uitvoering) model auto op schaal:1.44
- Opel Astra GTC (Sport uitvoering) model auto op schaal: 1.44
- Eigen geinspireerde lovesong cd besteld met echt de tekst erin die ik zelf geinspireerd hebt, (dit is de site daarvoor: http://www.bestthings.nl/product/Muziek ... strak-732/), je kan ook een vb beluisteren...

& wat ik hem allemaal tot nu toe heb gegeven zijn:

- Op 18 juni 2008 hem een cruise cadeau gedaan naar New-Castle (ivm 4 jaar saampies), Alleen ik werd tijdens diner s´avonds enorm misselijk,wat bleek nou ik kan niet tegen om met mn rug naar voorkant te zitten Verdrietig )
- Cadeaubon van zelf racen op circuit van zandvoort (dit gaat ie doen in zomer 2009)
- 2 ervaringen op een meter hoogte (dit was in koperen hoogte in een luxe hotelkamer met jacuzzi).

Ennuhhh nog wel veul meer pfff...Misschien dat daarom elke keer zo moeilijk word voor me om weer wat nieuws te bedenken Tong uitsteken

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:26

Ik heb vanavond vriendschapsringen gekocht van staal , was eigenlijk de bedoeling om dit pas in maart te doen omdat we dan een jaar samen zijn , maar kon op dit moment geen ander leuk kado vinden / bedenken..

Hopelijk past de ring dan wordt er nog wat ingegrafeerd de tekst die ik er dan graag in wil hebben is M + ( of een hartje, als dit mogelijk is ) M 19-03-'08 ..

Daarnaast vondt ik het niet leuk om zo te geven want een klein doosje sja wat kan er in zitten, overduidelijk wat dat kan zijn dan Clown
ben dus nog naar Action gegaan , heb daar een '' groot '' mandje gekocht , en daarbij in Shampoo , Deo , bodylotion , 2 repen milka chocolade en een tandenborstel met lichtjes Knipoog zat hij laatst over te zeuren dus kan hij er ook 1 krijgen , en dan zitten de ringen er nog in..

Vindt het zelf wel een leuk en orgineel kado..