40 dagen zonder sex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ik denk dat ik 40 dagen zonder sex vol zou houden

ja
424 (72%)
nee
92 (15%)
ik zou het echt, eerlijk niet weten
40 (6%)
ik hoop van wel, maar denk van niet
30 (5%)

Totaal aantal stemmen: 586

meintje

Re: 40 dagen zonder sex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 17:57

Broccoli schreef:
Ik zou m'n hele leven zonder kunnen...
Ik ben geloof ik één van de weinige vrouwen ter wereld die een afkeer heeft van seks.

één van de weinige zei ik ook Knipoog

mmm volgens mij zijn dat er meer dan je denkt...
maar idd vaak door slechte ervaringen. hoewel ik ook wel eens heb gehoord van mensen met een héle lage sexdrift.
en als je niet wil dan doe je t toch niet? valt zelfs in een relatie over te praten (al zullen er niet veel mannen zijn die daar in mee willen gaan)
zijn zat stellen die op een gegeven moment zeggen: 'wij doen het niet meer' en daar heel gelukkig mee zijn.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:05

ik kan heel goed zonder sex Lachen geen probleem.............

ik ben ook heel kieskeurig met wie ik sex heb Lachen

Maarrrrr als ik sex heb, moet het wel goede sex zijn. Lachen mensen hebben altijd een raar idee van mij, want ik ga net zo makkelijk naar een parenclub, naar wasteland, naar weet ik veel wat....... intresseert me geen reet.........

maar ik kan net zo goed zonder sex, ook dat maakt me helemaal niks uit.......

Ook als ik uitga, dan ga ik redelijk buitensporig uit naar gekke feesten of gekke tenten....... en IK vind dat leuk, daar hoef je niet bang te zijn voor opdringerige mensen, het woordje NEE wordt daar heel goed verstaan, goed je moet niet raar kijken als mensen het effe doen terwijl jij een biertje besteld Haha! ......... maar ik heb daar niks mee, wordt er niet warm of koud van Lachen maar ik vind het heel fijn om heel relaxed uit te gaan, zonder dat ik "niet van een vent afkom" Daarbij is altijd iedereen vrolijk en vriendelijk ......... en laat ik dat nou ook zijn Lachen met mijn grenzen!!

Sex is zo een banaal iets........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:49

..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-11-08 19:02, in het totaal 2 keer bewerkt

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:55

__Jesper schreef:
Ik kan geen 1 minuut zonder. Bloos

Ik vraag me af hoe je dan leeft Clown ?

Ik zelf kan prima zonder, heb er geen echte grote drang naar. Of ik het wil (40 dagen zonder) is een andere vraag. Vind het wel leuk zo af en toe Knipoog .

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:59

Ik heb nog steeds geen seks gehad. Cool

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:59

lijkt me erg vervelend als je er zo geobserdeerd door bent dat je elke dag seks moet hebben, en anders chagarijnig word.. Pff als daar mijn humeur van zou moeten afhangen.. Seks is niet om alleen mijn humeur op te beuren, of omdat ik het elke dag moet. seks laat ik gebeuren als ik samen met mijn vriend ben, dat moet nooit omdat 1 van ons dat perse elke dag wil, en anders chagarijnig word.. pff gelukkig niet-

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:01

Ik kan wel beter zonder wanneer ik vrijgezel ben dan wanneer ik een vriendin heb Knipoog. Het is nu van vorige week dinsdag geleden en het zal tot zaterdag duren (dus 10 dagen zonder) en dat vind ik wel moeilijk hoor Haha!! Begin al lastig te worden tegen de tijd dat het zaterdag is.. En ik mag nog ongesteld zijn, dat houdt niets tegen bij mij Haha!
Dus 40 dagen zonder? Nee, liever niet... Al zou ik wel proberen, want anders ga je puur af op je lustgevoelens, en niet op liefdesgebied...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:01

tante_trien schreef:

doe je goed!!!! Haha! sex is niet belangrijk! het gevoel is belangrijk..............

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:02

no problem

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:08

Nou, 40 dagen moet geen probleem zijn hoor Knipoog Of mij vriend er ook zo over denkt?! Eigenlijk zou je dezelfde poll eens in moeten laten vullen door een stel kerels, en dan naast die van de vrouwen leggen haha Haha!

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:34

zou me makkelijk lukken,
sex is voor mij (ons) maar een bijzaak.
als knuffelen maar wel mag.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:36

KiWiKo schreef:
tante_trien schreef:

doe je goed!!!! Haha! sex is niet belangrijk! het gevoel is belangrijk..............

Zeker voor vrouwen. Knipoog
Want imo is sex het mooiste als je emotioneel heel intiem bent met iemand. Pling

Anders zie ik het als een banaal tijdverdrijf wat best leuk kan zijn.
Maar waar ik dus minder mee heb. Knipoog

Meintje ik weet dat het van de EO is en zie het als reactie op andere programma's over sex. Knipoog
Wat mij betreft gaat de taboe er gewoon af en is het net zo iets als snurken, eten, drinken, aan je kont krabben, piesen in de bosjes etc. Haha!

Groter taboe, piesen jullie wel eens in je paardenbox als je heel nodig moet?
Bloos
Laatst bijgewerkt door detour op 17-11-08 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:37

tante_trien schreef:

whahaha doe je echt goed joh Haha!
Ik ben gestopt met roken, en wil nu dus geen sex hebben. Anders ben ik bang dat ik weer een sigaret opsteek Cool

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:38

ik denk dat ik het wel zou kunnen als men vriend er geen aanzet toe geeft Knipoog
tja anders ben ik verkocht.. haha

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:39

Het ligt er natuurlijk aan of je een vriend(in) hebt of niet en hoe dicht je bij elkaar woont.

Ik ben een periode vrijgezel geweest en ja dan had ik wel eens 40+dagen geen seks. Wat moet ik dan: naar de prutsmutsen gaan? Haha! Of een 1nightstand zoeken alleen voor de seks? Niet dat ik dat nooit gedaan heb, maar het is geen must.

Maar ik woon nu samen met mijn vriend, en ik denk gewoon dat die situatie zich nooit voor zal doen. 40 dagen geen seks, zal een erg sjaggie vriend en een sjaggie Irisje opleveren.

Detour: vroeger wel, toen stond mijn pony bij een boer die ook wel eens niet thuis was. Bloos!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:40

ik heb geen taboes Lachen wel grenzen.................

noem mij gek!!!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:43

Iris82 schreef:
Het ligt er natuurlijk aan of je een vriend(in) hebt of niet en hoe dicht je bij elkaar woont.

Ik ben een periode vrijgezel geweest en ja dan had ik wel eens 40+dagen geen seks. Wat moet ik dan: naar de prutsmutsen gaan? Haha! Of een 1nightstand zoeken alleen voor de seks? Niet dat ik dat nooit gedaan heb, maar het is geen must.

Maar ik woon nu samen met mijn vriend, en ik denk gewoon dat die situatie zich nooit voor zal doen. 40 dagen geen seks, zal een erg sjaggie vriend en een sjaggie Irisje opleveren.

Detour: vroeger wel, toen stond mijn pony bij een boer die ook wel eens niet thuis was. Bloos!

Lekker he? Piese bij je bok in de box. Duivel Vingers aflikken Haha! Dat geklater op het stro.. Dromen

Kiwiko, stel je toch voor dat je onbegrensd als prutsmuts (wat een heerlijk toepasselijk woord dit, in dit topic, door het leven zou gaan, oei. Clown

Maar er zijn vast genoeg onbegrenste mutsen hier die met hun mutsprutsen! Cool
Cool

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:44

Vind seks veel te leuk Haha!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:44

Ik ga al 27 jaar lang door het leven zonder sex. Zie dat maar eens na te doen Tong uitsteken

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:46

Benfan, en jouw onderschrift vraagt om uitleg! Cool
Heeft het met zelfactualisatie te maken? Knipoog

050206051012

Benfan; how come?

KiWiKo

ergens zou ik dat helemaal niet zo erg vinden............ geld verdienen op stomme mannen Lachen die werkelijk geloven dat je van ze houd Lachen Lachen en dat je ze leuk en lekker vind?????? terwijl je ze eigenlijk uitkotst Lachen

ach je hebt dan wel ALLE macht Lachen Lachen Lachen

ik heb geen taboes, maar wel grenzen Lachen

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:47

daar zal je dan vast een goede reden voor hebben aangezien in je profiel staat dat je wel samen woont?

edit; ik hoop dat het mij gaat lukken, zit op de 17 dagen! Haha!
Laatst bijgewerkt door Icecrystal op 17-11-08 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:48

Even zien...........ik heb nu al 28 dagen geen sex meer gehad Tong uitsteken dus mij lukt het wel......... Tong uitsteken Tong uitsteken
Niet dat ik nu niet wil of zo. Juist wel!! Maar gewoon geen tijd.........of gewoon het komt er niet van. Sex moet ook niet gedwongen zijn vind ik. Soms doe ik het maanden 3x per week, soms een hele periode bijna niet. Who cares. Knipoog Mijn man is gelukkig ook niet zo sex-gericht! Maar als we het dan eens doen.........DAN alles dr op en dr aan! Voor minder doe ik het niet hoor! Tong uitsteken Whahahahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:50

Denk niet dat ik het zou kunnen eelijk gezegd..