In strijd met mij.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: In strijd met mij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:03

Super fijn dat je je zo veilig voelt!
Echt heel fijn voor je!!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 22:05

Hier staat lekker de kachel aan Haha!!

Heb allemaal Kerstspulletjes meegenomen om mijn kamertje te versieren, posters enzo. Moet alleen al mijn tassen nog uit pakken (6 ofzo Huilen van het lachen )

Nog geen zin in gehad Tong uitsteken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:21

Wat goed om te lezen dat je je daar zo goed voelt, maakt de komende tijd ook een stuk makkelijker denk ik.
Heb echt respect voor je, je komt er wel, de moeilijkste stap heb je gezet nu de rest nog.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:26

meid fijn dat 't je zo 'goed' gaat daar en je 't zo ver naar je zin hebt Lachen
ergens waar je je fijn voelt gaat de tijd ook sneller Knipoog
kan me ergens ook wel beetje 'inleven' in jou.. sta zelf ergens voor 'n opname.. maar goed, moet maar zo denken het is tenslotte voor mezelf zodat 't Mij weer beter gaat Knipoog Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 08:59

Jeetje wat herken ik veel van je verhaal van toen ik net opgenomen was!
Als ik jou was zou ik wel proberen echt goed te eten, dat is wel belangrijk. Ach gut

Fijn dat je al meteen op weekendverlof mocht en ook fijn dat je gewoon naar buiten kan.
Ga zo door. Ja

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:35

Fijn dat je je eige "veilig"voelt. Dat is toch ook wel een belangrijk gevoel.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:10

Effe een stipje. Je schrijft je verhaal heel mooi neer en ik wil het graag volgen. Veel sterkte gewenst.

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:45

Maak maar iets gezelligs van je kamer ja! Goed idee Haha!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 18:14

Bedankt allemaal weer meiden. Heb deze week een heel heftige week gehad, morgen weer naar huis voor het weekend. Heb al paar kaartjes gehad, erg lief!

Zal einde van de week weer een verhaal schrijven, nu heb ik er haast geen tijd voor. Lachen

Lovers

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:26

Zet hem op meid!
Ik ben erg benieuwd hoe je het afgelopen week hebt gehad.

Lovers

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:44

Lieve Mar,

Ik vind je een super tofwijf. Lovers Respect voor jou. Lachen Denk vaak aan jou savonds als ik in me bedje lig en dan bid ik altijd even voor je.

hoop je snel te zien Lovers

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:17

Pff, ik vind je stoer Lachen
Ik hoop voor je dat je er snel weer boven op bent!!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 23:12

Heey ik heb je dagboek hier door gelezen.
Ik vind het ontsettend knap van je! en ik ben heel erg blij dat je je daar op je gemakt voelt!
wauw echt geweldig!
respect voor jou meid!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 12:20

Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Even een kleine samenvatting, ik heb er verder nog geen tijd & puf voor gehad. zeker 's avonds niet. Ik heb nieuwe medicatie erbij gehad waardoor mijn stemming glad wordt getrokken. Voel me een gigantische zombie-robot en voelt niet zo fijn, maar het zal wel helpen hoop ik. Ook zijn die medicijnen voor eetlust en slapen..

Ik beloof om snel weer een update te plaatsen van mijn gebeurtenisse hier, want dat zijn er nogal wat.
Het is zo zwaar en vind het erg moeilijk om aan mezelf te werken omdat hier allemaal mensen zijn waarvan ik vind dat ze veel meer problemen hebben..en dan help ik hun dus waardoor ik mezelf vergeet. Ben al terug gefloten door de sociotherapeut..haha. Oeps.
Gisteren heb ik mijn assertiviteitstherapie gedaan, het was dus mijn situatie die ik moest voorleggen. Ik vond het doodeng, maar heb wel genoeg handvatten gekregen, nu ze nog aangrijpen.

Het werd me een gegeven moment te veel en ben ik woest de therapie uitgestormt en heb ik de deur met een klap dicht gesmeten. Ik weet niet hoe het precies kwam, maar ik weet wel dat ik dit soort dingen onder controle moet gaan houden, want zo gaat dit niet langer.
Ik heb het nu een paar keer gehad.

Vorige week heb ben ik 's avonds achter een meisje het donkere bos in gerent omdat ze aan het dissosieren was. Ze wist niet meer wat ze deed en kon zichzelf ook dus niet sturen. Ze keek dwars door me heen, reageerde nergens op en spurtte ineens naar buiten. Toen ik de socio therapeut er op wees terwijl ik zelf in paniek was, zei ze: Oh..ja vervelend. (ze mogen dus het huis niet verlaten anders laten ze ons achter, okay logisch, maar op dat moment vond ik van niet) Dus ben ik achter haar aan gegaan. Ik wist niet welke kant ze op was gegaan dus ben gaan zoeken totdat ik haar midden in een pas gehurkt met het gezicht in de handen zag zitten. Ik ben bij haar gaan zitten, ben gaan praten tegen d'r en hoopte dat ze weer bij kwam. En gelukkig was dat. Na lang praten ben ik nog naar haar kamer mee gegaan en heb ik gewacht totdat ze ging douchen en slapen.

Toen ik hier net was ben ik ook al een paar keer controle verloren over mijn woedde. Ik snap niet hoe het kan, vind het zelf erg frustrerend. Op zo'n moment weet ik ook niet wat ik allemaal zeg, ik moet het later nog eens navragen. Ben ook al gigantisch tekeer gegaan tegen de psycholoog (mijn behandelaar).

En helaas zijn in de groep ook wat wrijvingen. Er is vorige week een nieuwe bewoner gekomen, die zit bij mij in de groep en die lijkt gigantisch op mijn ex. De uitdrukking, zijn houding en kwa opmerkingen. Ik ben echt bang van hem. Als hij me maar aanraakt verstijf ik. Het is misschein niet eerlijk tegen over hem, maar ik blijf het liefste zo ver mogelijk uit zijn buurt. Ik wil niks van hem hebben..

Ik ga dat nog wel aangeven bij de socio therapeuten..want dat is ook niet goed. Ik merk dat ik dichtklap in de groepsgesprekken omdat ik bang ben dat hij mij daarop gaat pakken. (achterlijke gedachte, want hij is mijn ex niet maar hij triggert mij er erg in)

Zo dat was even de update voor nu, ik ga aan de middagmaaltijd. Snel weer een update hoor!

Bedankt voor alle steuntjes die ik krijg. Doet me ontzettend goed!!

Liefs van mij.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:40

Fijn om weer wat van je te horen.
Vervelend dat je jezelf af en toe niet helemaal onder controle hebt en dat je je niet meer zo op je gemak voelt in de praatgroep. Ik hoop dat hier snel wat aan gedaan kan worden en ik wens je waanzinnig veel sterkte en succes!
Zet hem op meid!

Lovers

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:35

oei dat komt je behandeling niet te goede, vertel er wel over dat je vind dat die man op je ex lijkt. Anders snappen ze er niks van.
Je komt jezlef denk ik overal in tegen, zal erg moeilijk zijn. Maar je kan het hoor. Succes marjoos Ach gut

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 19:11

Hoi meiden,

Even een berichtje van mij. Ik heb besloten om verder te gaan op mijn eigen Blog. http://liveyourlifeenjoy.blogspot.com/
Hier kunnen jullie, mocht daar behoefte aan zijn, mij bijhouden Lachen Mijn verhalen van hier staan er ook op.

Liefs.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:16

Jeetje wat knap dat je dat allemaal op kunt schrijven Ach gut

Ga zeker je blog bijhouden..

je kunt het !! Haha!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:53

Klinkt heftig zeg, wat je weer heb meegemaakt met dat meisje.
Ik denk dat dit proces je wel heel erg gaat helpen, ik hoop het iig ten zeerste voor je!
En idd, maak er even melding van dat je die man op je ex vindt lijken, lijkt me erg storend voor je therapie e.d.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 23:06

Hoi allemaal,

Ik wou jullie even laten weten dat ik vanaf 20 februari ontslagen was bij het Duinhuis, maar dat ik gisteren te horen kreeg dat ik a.s. maandag bij Delta Spijkenisse op de volwasssen persoonlijkheidsstoornissen afdeling wordt opgenomen. Ik ben momenteel terug bij af, omdat ik sinds 2 à 3 weken pas een gesprek heb gehad, dus 2 maanden na opname totaal geen enkele vorm van psychische hulp heb gehad, dit omdat er een miscommunicatie was bij hun.

Ik zie er erg tegenop. Toch mijn 2e opname in een half jaar tijd. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden. Wat hebben jullie liever, hier of dat ik het op een blogwebsite zet?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 23:22

nee doe maar hier op bokt, dan kunnen we ook af en toe nog wat terugzeggen :j

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 23:22

Dat kan op de blog ook hoor :)!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:16

Heel veel sterkte lieverd. Ik hoop dat je het hier op bokt zet. Dan kan ik ff snel op mijn telefoon kijken hoe het gaat. :+:

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:22

wwardeloos is dat he, volg je eerst een periode intensieve hulp en vervolgens word je ontslagen en doen ze niks meer met je. En dat is niet alleen met jou hoor marjoos.
Maar goed zie het niet als een tegenslag, maar als wederom een stap in de goede richting.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 22:25

Jeetje vervelend zeg..
heel veel succes met de andere kliniek. Hopen dat het beter gaat dan met de eerste.