Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:23

Naarmate je elkaar langer kent, ga je de 'ware' aard meer laten zien. Dus ook de chagerijnige buien bijvoorbeeld, hahaha. Knipoog
Op een gegeven moment kun je elkaar 'lezen' en weet je precies wanneer iemand gewoon chagerijnig is of effe alleen gelaten wil worden, zonder dat je je meteen zorgen gaat maken van 'ojee, hij vindt me niet leuk meer'.

Ben heel blij te horen dat alles toch ok is en het blijkbaar kwam door zijn werk(druk).
Fijne avond samen!!! Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:05

Citaat:
Als hij gewoon had gezegd na mijn vraag of hij nog iets leuks had gedaan " ja ik ben wezen eten met die en die en die" Dan had ik gewoon gezegd " ooh leuk, was het gezellig?? En wat hebben jullie gegeten??". That was all...

Achteraf is altijd makkelijk praten. Maar zo te horen ben je niet altijd even zeker over jezelf en jullie relatie. Zou het echt niet kunnen dat je vriend misschien toch de keus heeft gemaakt om het niet te vertellen om je niet te kwetsen?

Dat denk ik namelijk gewoon. Eigenlijk hardstikke lief van hem, omdat hij zeker aan jouw en je gevoelens denkt. Hij zou een botterik zijn als het hem niets zou doen, terwijl hij weet dat jij af en toe nog wat onzeker bent. Blijkbaar toch de verkeerde keuze geweest, maar dat is nu uitgepraat Lachen

Tijd om het achter jullie te laten en niet meer over te hebben, klaar met het onderwerp. Zegje allemaal gedaan, nu dus weer nieuwe leuke dingen samen. Fijne avond!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 18:14

thanks, denk dat hij me idd niet wilde kwetsen. Weet dat ik onzeker ben.

Vrijdag was het heel erg gezellig! Lekker met zijn tweetjes muziek geluisterd en geknuffeld en heel lief geweest voor elkaar!

Gister had hij feestje van een vriend waar zijn ex ook zou komen, ik vertrouw hem maar gewoon en kan er toch niets aan doen als er iets tussen hun weer gaat bloeien...

Dat zijn ex zou komen heeft hij zelf niet verteld, hoorde het van die vriend, die vroeg of ik ook op feestje kwam. Dus ik zei dat als mijn vriend mij niet meevraagt, ik mezelf niet ga uitnodigen. Dus hij zei: ja zijn ex is er ook dus dat is dan niet ideaal...

Heb er verder maar niets tegen hem over gezegd, denk dat hij me idd niet onzeker wil maken en me wil kwetsen.
vrijdag blijven slapen en was heel leuk. Hij moest om half 7 op en ik bleef nog liggen maar heb wel gezorgd dat ik weg was voordat zijn ex de hond op kwam halen...had geen zin in een confrontatie!
Hij zei nog tegen zijn hond die ochtend: komt je vrouwtje je straks halen he! Heeft net zo;n dikke kont als jou!

Dus ja kan me wel weer helemaal gek lopen maken maar als het zo is dan is het zo en kan ik er toch niets tegen doen.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 08:36

Heey,

Had je verhaal al eerder gelezen, en dacht laat toch even berichtje achter.

Zozo wat een verhaal, opzich begrijp ik zeker dat je , je nogal poedersuiker kan voelen.
Heb respect voor je dat je zegt, achja ik zal er niet teveel over inzitten want kan het toch niet tegenhouden, dat is inderdaad de beste oplossing, maar misschien wel moeilijk.
Toch zeker knap van je,

hoe is het verder?

Groetjes,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 09:16

Haha, dus zijn ex heeft net zo een dikke kont als de hond?? Daar moet je dan maar eens aan denken als je die ex ziet en je onzeker wordt.

Laetits, natuurlijk zal ze proberen jouw onzeker te maken als ze er is en jouw ziet. Dat zijn vrouwenspelletjes en de kerels zien dat niet, die zijn daar zo blind voor. Dus mondje dicht over de ex, maak haar niet belangrijk, lekker onbelangrijk. Het is nog steeds uit en jij bent nog steeds in zijn huisje en niet zij!

Knap dat je het heel gezellig hebt kunnen maken en houden, OK dan! OK dan! Een grote pluim op je hoed, ga zo door. Doe dat juist ook voor je zelf en niet alleen voor hem en voor de goede zaak, maar voor je ego. Groei hiervan, weet dat je het gezellig kan hebben en er van kan genieten, dat je leuk genoeg bent om het gezellig te maken.

Onthoud dat die ex ontrouw is geweest en dat dat de reden is dat het uit is, dat draai je nooit meer terug. Ze zal misschien proberen om nog wat aandacht te krijgen, nog even een gevoelige snaar te raken bij haar ex om toch als vrouw ten opzichte van jouw beter/mooier/leuker/whatever te zijn. Lach daarom, jij hebt zijn handje vast, zij niet.

Misschien idd beter om niet bij dat feest te zijn met die ex, het is nog zo pril tussen jullie, dat kan je misschien nog niet aan en raak je uit je evenwicht. Zijn vrienden zitten om hem heen, er zal niets gebeuren. Voor hem hangt er meer van af, jouw kwijt, weer ellende met zijn ego/gevoel als hij voor die ex gaat, want dat is dan toch maar tijdelijk en dat weet hij, troubels met zijn vrienden want die zullen het niet zo maar accepteren. Doe maar even wat je niet ziet, is er niet.

Even de eerste periode door met deze prille relatie om verder naar elkaar te groeien en meer op 1 lijn te komen.

Toen ik met mijn man verkering had en zij op een feestje kwam, deed ze ook bezitterig, zij was weggegaan, wilde vrijheid, was vreemdgegaan. Ik heb er gewoon om gelachen en deed heel aardig tegen haar, dat vond ze zo vreemd, ze wilde dat ik jaloers was, dat ik naar deed, dat ik naar deed tegen mijn man, etc.... Daarna ging ze bellen, elke keer als ik er was, maar dat heb ik gelaten, 6 weken lang en toen was het over. Er gebeurde nl niets, ik was aardig en zei, "o we zitten net te eten, maar ik zal hem even voor je halen" Natuurlijk had ze niets en waren het korte gesprekken, maar het was in eens over, nooit ruzie over geweest. Knipoog

Dus wees voorbereid! Ik hoop dat je het niet mee hoeft te maken, maar helaas is dat 99% juist wel het geval.

Ik kwam onlangs een leuke spreuk tegen. "Smile, the world will be surprised" Denk daaraan, als je het niet meer weet, SMILE en dat is dan je reaktie. Werkt ontwapenend en geeft jouw tijd om er over na te denken. In dit soort gevallen is niet reageren altijd beter dan wel reageren. Uiteindelijk kies je nl altijd zelf om definitief de deur achter je dicht doen kan altijd nog wel, hoeft niet in een emotionele bui, kan weloverwogen beslissing zijn.

Succes Kusje

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 13:30

Nou het is nu dus knudde...

Ik ben niet meegeweest naar het feestje, als Ol mij niet meevraagt ga ik ook niet mee.

Dus gister heb ik hem gebeld, geen gehoor. S' avonds gebeld. Geen gehoor.

Lees ik GVD op Hyves dat hij in het ziekenhuis ligt. Niemand die mij heeft geinformeerd! Heb zijn beste vriend maar gebeld.

Hij is dus van het feestje naar huis gereden op de scooter en is voor zijn huis gevallen. Heeft zijn been op 3 plaatsen gebroken.
Is naar het ziekenhuis gegaan (met wie weet ik niet, ms zijn ex) en toen is zijn beste vriend gekomen.

Is geopereerd gister en moet nog allerlei onderzoeken ondergaan. Zal voorlopig nog in het ziekenhuis moeten blijven.
Vanavond kan ik niet op bezoek, mogen maar 2 tegelijk en het zit dus al vol. En morgen gaat zijn beste vriend met zijn moeder.

Heeft wel zijn mobiel bij zich, heb maar wat ingesproken en lief smsje gestuurd.

Vind het echt sneu voor hem...maar vind het heel erg naar dat ik gewoon van niks wist.

Ok het is nog pril, maar dit is toch raar?

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 13:47

Ja dat hij jou niet op de hoogte brengt is wel vrij raar vind ik.
Balen hoor dat het zo gaat en dat je je er zo onzeker over voelt.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 14:38

Ik hoop dat hij deze week contact opneemt, maar heb het idee dat hij geen behoefte heeft om me te spreken.

Aangezien ik al een paar keer heb gebeld en hij nog niets heeft laten horen...
heb ook een lief smsje gestuurd.

Vind het zo raar...vrijdag was het nog zo leuk en gezellig en knus en intiem...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:47

Ja raar dat hij jouw niet belt, raar stoer gedoe. Hoe is het contact met zijn beste vriend en jij? Als je hem nu belt om te vragen hoe het met je vriend is en vraag hem op de man af hoe hij vind dat JIJ het moet zien dat je van niets wist en of huppeldepup het wel leuk zal vinden als je op bezoek komt. Kijk eens wat hij zegt.

Was hij dronken of is hij gevallen omdat het van het weekend glad was ivm sneeuw? Zou het kunnen zijn dat hij zich klote voelt? Mijn moeder heeft haar arm gebroken en die is ook geopereerd die heeft veel pijn gehad de eerste 2 weken, heeft niet kunnen slapen in het ziekenhuis en is moe en geirriteerd als ze bezoek heeft gehad.

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:48

Dit zal wel superbot overkomen, maar zo bedoel ik het absoluut niet. Ik denk dat jij nog heel veel moet leren en ontdekken voordat je toe bent aan een relatie. Ik vind jou heel egocentrisch (let op, ik zeg niet dat je egoistisch bent). Je bent alleen maar bezig met hoe dingen voor jou voelen, op jou overkomen, enz. enz. Ik vind niet dat je het iemand kwalijk kan nemen dat ze niet meteen met jou contact opnemen als er iets met je vriend gebeurt. En je vriend zelf is mogelijk nog niet eens in de gelegenheid geweest contact met je te zoeken. In hoeverre ziet de omgeving van jouw vriend jou als zijn vriendin? Heb je zijn ouders al eens ontmoet? En ook al heeft zijn ex 'm naar het ziekenhuis gebracht.. Nou en? Had ze 'm moeten laten liggen dan? Echt... Pfffffft... Nou ja, veel sterkte verder en probeer je zelf niet zo gek te maken door voor anderen te denken. Wacht nou maar gewoon even af. Even een pas op de plaats...

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:51

Hmm ja das wel jammer dat ie jou niet heeft laten bellen. Hebben zijn ouders daar ook niet aan gedacht dan? Wel schrikken hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:54

Misschien weten zijn ouders het nog niet en heeft hij geen zin om dat nu uit te gaan leggen, zo kunnen mannen nu eenmaal zijn. Jammer nu voor jouw zo in deze situatie, ook misschien wel gênant voor hem. Wellicht heeft hij veel pijn en zware pijnstillers en heeft hij helemaal geen zin om smsjes te sturen..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:58

Over het algemeen mag je mobiele telefoons niet aan hebben in ziekenhuizen vanwege alle apparatuur. Dus misschien eerst maar eens zeker weten of je niet weer in het wilde weg aan het speculeren bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:59

Mobiel mag wel, mijn moeder had ook mobiel, maar de eerste paar dagen na de operatie was ze niet echt aanspreekbaar...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:02

Nou ik vind het wel heel raar dat niemand jou gewaarschuwd heeft hoor, en dat je het op hyves moet lezen... het is toch je vriend! Toen mijn vriend in het ziekenhuis lag was ik de eerste die het te horen kreeg.. (van z'n ouders welteverstaan, m'n vriend zelf was daar niet tot in staat)

Maargoed heel vervelend voor je Ach gut Maar je vriend heeft misschien wel heel erg veel pijn dus niet boos op hem worden! Ga gewoon bij hem langs, jammer dan dat er al 2 mensen komen het is toch je vriend!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:06

Zijn zijn ouders eigenlijk op de hoogte van zijn nieuwe relatie, heb je alwel eens kennis met ze gemaakt?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:23

Savonds gaan er al mensen op bezoek, dus jij kunt dan niet?
Wat ik me afvraag, niemand komt op het idee dat jij zijn vriendinnetje bent en dus staat niemand zijn visiteplekje eventjes af aan jou, zodat je even bij hem kan gaan kijken?
Sluit maar achteraan in de rij ofzo?
Apart Scheve mond

Is er overdag geen bezoekuur dan? Dan ga je toch lekker overdag.

En anders gewoon gaan. Van een uur kan iemand echt wel even 5 minuten missen om jou even de kans te geven hem te zien. Ja toch?

Je vraagt je veel te veel af of hij je wel leuk vind. Daar moet je echt mee stoppen.
Je bent leuk, of je bent het niet, dat kun je niet dwingen.
Daarmee bedoel ik dat het wederzijds moet zijn.

Je bent constant bang voor elk ding wat je doet of zegt, dat hij je niet leuk meer vind.
Dat werkt zo niet.
Iemand is leuk om wie hij/zij van binnen is en niet om wie hij/zij zich aan de buitenkant probeert voor te doen.
Jij probeert constant zo te zijn als dat jij denkt dat hij wil dat je bent.
Laat dat los, ben jezelf.
Vind hij je dan niet meer leuk, dan is hij niet de juiste persoon voor je.

Ik heb geen idee hoe oud/jong je bent, maar realiseer je wel dat je de rest van je leven nog met jezelf door 1 deur moet.
Als jij jezelf altijd maar aan blijft passen om leuk gevonden te willen worden, dan gaat dat op een gegeven moment botsen met jezelf.
Hou eerst van jezelf. Alleen dan is er ruimte voor een leuke jongen om ook van jou te kunnen houden.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 15:24

Zijn beste vrienden kennen mij, maar hebben voor de rest geen telefoonnummer ofzo van mij. Zijn ouders heb ik nog nooit ontmoet, maar ze weten volgens mij wel van mij af (tenminste ik belde een x toen hij daar was en hij zou nadat hij bij hun had gegeten naar mij toe komen).

Vrijdag heb ik die vriend ontmoet die zaterdag feestje gaf, ik kwam de kroeg binnen en hij zei : jij bent toch het vriendinnetje van Ol?
Heb verder geen contact met zijn vrienden, alleen als we in de kroeg zijn klets ik wat met ze en heb een paar keer met andere goede vriend bij Ol gegeten.

Heb nog maar bijna 3 maanden met hem dus is nog pril, we moeten elkaar nog echt leren kennen. We doen het vrij rustig aan wat dat betreft.

Hij is natuurlijk gister geopereerd, zal zware operatie zijn geweest. been op 3 plekken gebroken. Zal veel pijn hebben en denk ik heel veel slapen...nog van de wereld door de narcose...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:32

Ik denk, ik denk, ik denk....je moet niet zoveel denken Haha!
Je zegt nu eigenlijk zo'n beetje, ik ben zijn vriendinnetje pas 3 maanden, dus ik zal wel niet zo belangrijk zijn, ik sluit wel achteraan in de rij om hem te kunnen bezoeken.

Wat dacht je er van om eens te stoppen met nadenken, het lieve onderdanige overboord te gooien en te veranderen in de brutale zelfstandige die zich niets meer aantrekt van wat andere van haar denken?

Hup op de fiets, in de bus, met de auto en bezoeken die kerel van je Whoosh!
Niet gaan zitten afwachten of je bericht krijgt dat jij ook mag komen, maar gewoon het heft in eigen handen nemen.
Maakt toch geen drol uit of zijn familie/vrienden/kennisen jouw kennen of niet?
Als jij hem graag wil bezoeken, dan doe je dat, klaar. Niet gaan zitten wachten of je het alsjeblieft ook mag.

Wat staat er in je onderschrift?
Citaat:
Dromen, Denken, Durven, Doen, Doorzetten

Laat denken even weg en dan staat er toch echt, dromen durven doen en doorzetten.
Appeltje eitje hoor Knipoog

Momenteel lijkt mijn onderschrift iets meer van toepassing bij je en dat is alles behalve slim Clown

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 15:37

En als hij mij nou niet wilt zien???

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:38

Ik zou inderdaad ook daar even langsgaan Haha!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:40

Dan merk je dat snel genoeg Knipoog Zou ook gewoon naar hem toegaan hoor!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:40

laetitia schreef:

Dan merk je dat gauw genoeg en weet je ook meteen waar je aan toe bent.

Sterkte ermee.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:41

Denk je... Clown

Stop met denken en ga gewoon doen.
Als hij je niet had willen zien, kom je daar vanzelf wel achter.
Schijt aan hebben meid, gewoon lekker jezelf zijn, gewoon brutaal langsgaan.
Het is jouw leven en daar doe je mee wat jij wil, niet wat andere willen.

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:43

laetitia schreef:

Nou, dan zegt 'ie dat en weet je dat dus ook meteen. Hoef je er ook niet meer naar te raden....