en wordt veel zwaarder gestraft dan een oud vrouwtje van haar tas beroven kan ik je verzekeren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en wordt veel zwaarder gestraft dan een oud vrouwtje van haar tas beroven kan ik je verzekeren
Smystique schreef:Vind ik dus compleet belachelijk
Lucky_N schreef:Nee, dat heb je niet gezegd maar ik veronderstel dat alleen maarOngelukkig??? Ook dit hoor jij mij nergens zeggen dat ik ongelukkig ben. Dit heeft ook niks met het topic te maken! Dat ik even niet meer weet wat ik voor opleiding wil heeft niks mee te maken dat ik niet gelukkig ben of dat ik mijn leven niet op de rails heb.
daar gaat het hele topic niet over dus eerst even het topic goed doorlezen voordat je onzin gaat plaatsen
Heb even mijn mening gezegd daar moet je tegen kunnen meid
Lucky_N schreef:en wat als er nou zoiets wel fout gaat. Aangezien de werkomstandigheden echt niet ongevaarlijk zijn zoals ik al zei!!!
Shiloh schreef:En ben het eens met wat al eerder is gezegd. De TS vraagt om waar ze het aan kan geven. Ze vraagt niet om een uitgebreide analyse of ze dat wel doen moet. Het is toch in haar recht om geen antwoord te geven op nieuwschierige aagjes vragen...
jaantsje schreef:Er wordt iets gevraagd, daar kun je toch gewoon antwoord op geven?
imker schreef:Charmotte schreef:Pff waar gaat dit over, ik kan niet begrijpen dat iemand een ander wil 'veraden'. Ik zie dat als niks gunnen/jaloers.
Laat lekker gaan, of heb je ruzie met diegene zodat je hem/haar op deze manier wilt koeieneren (ik weet niet hoe je dat schrijft) maar vergeet dan niet dat je de baas er net zogoed mee te pakken hebt!
Net zoals iemand zn wiethok veraden, bemoei je met je eigen leven![]()
ps ook niet aanvallend bedoeld
Tja, en met zo'n reactie ga ik me toch afvragen waarmee we bezig zijn:
- allemaal oogkleppen op
- alleen denken aan je eigen hachie
- en gezellig doorfietsen als je ziet dat er een misdrijf begaan wordt
Gezellige samenleving hebben we zo.
Het ligt er wel aan wát de werkzaamheden en hoe groot de overtreding is, maar TS heeft zéker een punt (en dat uit de mond van iemand die van dichtbij het omgekeerde heeft meegemaakt).
Maar dan nog vind ik dat je wel een béétje normen en waarden mag hebben in deze tijd.
Bah, eigenheimers... ik kan er dan dus weer niet tegen dat er lui rondlopen die compleet alleen maar aan zichzelf denken en niet bedenken dat degenen die zwartwerken, daarmee ook de belasting betalende medemens plukken.
(en dan kunnen we wel zeggen dat dit ook een misdrijf is, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel)
maar ik bedoel maar..) dan is het wat anders.
LimaMambo schreef:voordat de pleuris uitbreekt
ManonR_ schreef:xLienepienx schreef:De vraag is waar ze het kan melden. Als je daar antwoord op geeft is ze geholpen. Daar HOEF je niet eens meer informatie voor te hebben. Als je dan toch vraagt om meer informatie is dan mijns inziens pure nieuwsgierigheid. Ik geef TS dan ook groot gelijk dat ze zich daar verder niet over uitlaat.Net zoals jij ManonR_ zijn er genoeg mensen die haar graag willen helpen, en hun mening willen geven. Als zij ons iets meer informatie geef, is dat ook iets majkkelijker voor ons.