Plus het feit dat er nog wel eens fysiologische oorzaken kunnen zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BraveSpots schreef:Zeg ik dat ik de reacties niet goed vind? Plaats vooral wat je graag zou plaatsen. Ik weet namelijk ook niet wat ik met dit topic wil berijken, het moest er gewoon allemaal even uit.Wat wil je dan van reacties Lotjuh? Allesinds geen advies want de helft vind jij al niet goed genoeg en meelevend genoeg. En ocharme reacties wil je ook al niet zeg je. Wat dan wel?
Smystique schreef:Citaat:ik heb zelf mijn moeder verloren toen ik 9 was na 1,5 jaar 2x per dag naar het ziekenhuis, uiteindelijk toch overleden.
toen ik 10 was is me vader er vandoor gegaan, ben nu 19, moet ik er om zitten huilen? nee... ik ga door en bekijk de positieve dingen in het leven. iets wat je imo ook eens moet proberen.
dat ben JIJ en niet ZIJ, jezelf vergelijken met een ander is kortzichtig. Knap van jou hoe je ermee om hebt leren gaan, maar jij bent geen maatstaf voor de gehele mensheid.
Equidea schreef:Is dat nou niet heel erg hypocriet? Om te zeggen dat je niet kunt oordelen over iemand's leven in een bericht, terwijl je nu wel hetzelfde doet tegenover Redrumfox, terwijl je niet weet wat er in haar omgaat?
Denk dat de mensen in dit topic zo opefokt raken door de titel, omdat sommigen ergere dingen meemaken.
Ik denk overigens dat iedereen een poedersuiker leven kan hebben, of je nou iets "meemaakt" of niet, zolang je niet gelukkig bent, heb je ook geen leuk leven.
Maar ook die arme kindjes in afrika, of de mensen die veel dingen "meemaken" kunnen een goed leven hebben, het is maar hoe je je leven bekijkt.
Suuskipje schreef:wat ik me afvraag he.. waarom wordt er bij liefdestopics wel zoveel medeleven getoont.
of een topic waarin een familielid overleden is..
meisje zit er duidelijk doorheen en hoopte gewoon op wat steun, wat krijgt ze een stel botterikken die het met zichzelf gaan vergelijken..
yakima schreef:omdat het een en al zelfmedelijden is, dat is het punt, wat mij en medebokkers in het verkeerde keelgat schiet.
yakima schreef:omdat het een en al zelfmedelijden is, dat is het punt, wat mij en medebokkers in het verkeerde keelgat schiet.
yakima schreef:dat is imo mijn mening, ik zie niks anders staan.
ik kan me prima in anderen inleven, maar niet op deze manier adhv topic titel.
_Lotjuh_ schreef:Jeetje mensen ordelen hier wel erg kort door de bocht. Topic titel is een beetje overdreven dus de gene die het topic heeft gemaakt heeft niets anders dan zelfmedelijden.
yakima schreef:dat is imo mijn mening, ik zie niks anders staan.
ik kan me prima in anderen inleven, maar niet op deze manier adhv topic titel.
Suuskipje schreef:ts niets van die mensen hier aantrekken.
nogmaals richt je vooral op school, vriendje en pony
vertel ook aan je vriend dat je hier allemaal erg mee zit, hij helpt je echt wel, is het tenslotte je vriendje voor