Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Annemie91 schreef:Ik ken dat probleem. Heb ook een vriend. Die zegt ook zulke dingen. Dat ik dik ben in een witte paardrijbroek. Dat ik een onderkin heb dat ik wel zwanger lijk ik ken dat probleem en weet dat het moeilijk is!
Rawr schreef:Annemie91 schreef:Ik ken dat probleem. Heb ook een vriend. Die zegt ook zulke dingen. Dat ik dik ben in een witte paardrijbroek. Dat ik een onderkin heb dat ik wel zwanger lijk ik ken dat probleem en weet dat het moeilijk is!
Lose the zero and find yourself a hero.
wat een mooie uitspraak!! Annemie91 schreef:Het ergste is dat hij het ook meent.
Slet heeft hij me niet genoemd. Dat vond hij wel voordat ik hem had. Omdat ik
toen met een andere jongen ging meer niet en hij dat niet kan hebben.
Maar er komt nooit iets uit van 'Wat zie je er leuk uit vandaag'. Nee eerder
van wat zie jij er uit. Terwijl ik wel altijd lief voor hem ben en alles voor hem doe,
maar als ik hem iets vraag is het haast teveel.. En mijn ouder kunnen ook niet eens met hm
en ik niet zo met zijn ouders dat vergt ook wel veel van je hoor... Dus ik kan me wel
indenken hoe zij zich voelt!
Charmotte schreef:Annemie91 schreef:Het ergste is dat hij het ook meent.
Slet heeft hij me niet genoemd. Dat vond hij wel voordat ik hem had. Omdat ik
toen met een andere jongen ging meer niet en hij dat niet kan hebben.
Maar er komt nooit iets uit van 'Wat zie je er leuk uit vandaag'. Nee eerder
van wat zie jij er uit. Terwijl ik wel altijd lief voor hem ben en alles voor hem doe,
maar als ik hem iets vraag is het haast teveel.. En mijn ouder kunnen ook niet eens met hm
en ik niet zo met zijn ouders dat vergt ook wel veel van je hoor... Dus ik kan me wel
indenken hoe zij zich voelt!
Ik zou hier eigenlijk niet eens meer op willen reageren, want ik kan niet snappen dat je dan nog bij hem blijft. Wat moet je met een jongen die jou niet eens leuk vind, en niet van je houd (want als hij dat deed zei hij die dingen niet, het komt op mij over als irritatie).
Kan me dan ook niet voorstellen dat hij je trouw blijft... dumpen!!
Annemie91 schreef:Als het zoiets bij iemand anders gebeurt zou ik ook zeggen dumpen,
Maar ik vind het gewoon moeilijk. Dan doe ik mijzelf veel verdriet
dat weet ik nou wel. Maar de laatste tijd gaat het helemaal niet lekker tussen
en ik ben altijd de schuldige.. Als ik dit nou na lees, en het van andere hoor zeggen ze ook
dat ik beter kan krijgen, maar heb nu al een jaar dan is het toch wel moeilijk hoor!
heb m gedumpt en ben daar zooo veel beter van geworden! zo iemand die verdient jou niet! nou heb ik t allerliefste vriendje ooit
en weet ik weer hoe het ook kan
Dekloktikt schreef:Mn vriendje kleineert me constant.
Hij noemt me dik, lelijk, prutsmuts, slet en zie dat dan als een grapje.
waardoor ik me zwaar minderwaardig voel.
Annemie91 schreef:Want ken hem wel langer hij geeft dat denk ik neit terug als het over is hoeft hij niets meer met mij te maken hebben. Dan ben ik al mijn spullen kwijt! Dat wilt ik ook niet.
Ik zit gewoon laatste tijd in een dipje
alja schreef:vraag me echt af waar je eigenwaarde is????
Rawr schreef:Annemie91 schreef:Ik ken dat probleem. Heb ook een vriend. Die zegt ook zulke dingen. Dat ik dik ben in een witte paardrijbroek. Dat ik een onderkin heb dat ik wel zwanger lijk ik ken dat probleem en weet dat het moeilijk is!
Lose the zero and find yourself a hero.