mn vriendje (te gevoelloos of ben ik nou zon softy?)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

avensis

Re: mn vriendje (te gevoelloos of ben ik nou zon softy?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 00:40

wat een respectloos zelfingenomen typetje! Als je met hem verder wil zou ik hem maar eens goed de waarheid vertellen! Maar ik vraag me af of je er ooit gelukkig van wordt...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 00:45

Annemie91 schreef:
Ik ken dat probleem. Heb ook een vriend. Die zegt ook zulke dingen. Dat ik dik ben in een witte paardrijbroek. Dat ik een onderkin heb dat ik wel zwanger lijk ik ken dat probleem en weet dat het moeilijk is!

Lose the zero and find yourself a hero. No Cheer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:00

Rawr schreef:
Annemie91 schreef:
Ik ken dat probleem. Heb ook een vriend. Die zegt ook zulke dingen. Dat ik dik ben in een witte paardrijbroek. Dat ik een onderkin heb dat ik wel zwanger lijk ik ken dat probleem en weet dat het moeilijk is!

haha Huilen van het lachen wat een mooie uitspraak!!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:58

Annemie91 schreef:
Het ergste is dat hij het ook meent.
Slet heeft hij me niet genoemd. Dat vond hij wel voordat ik hem had. Omdat ik
toen met een andere jongen ging meer niet en hij dat niet kan hebben.
Maar er komt nooit iets uit van 'Wat zie je er leuk uit vandaag'. Nee eerder
van wat zie jij er uit. Terwijl ik wel altijd lief voor hem ben en alles voor hem doe,
maar als ik hem iets vraag is het haast teveel.. En mijn ouder kunnen ook niet eens met hm
en ik niet zo met zijn ouders dat vergt ook wel veel van je hoor... Dus ik kan me wel
indenken hoe zij zich voelt!

Ik zou hier eigenlijk niet eens meer op willen reageren, want ik kan niet snappen dat je dan nog bij hem blijft. Wat moet je met een jongen die jou niet eens leuk vind, en niet van je houd (want als hij dat deed zei hij die dingen niet, het komt op mij over als irritatie).
Kan me dan ook niet voorstellen dat hij je trouw blijft... dumpen!!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:16

Vraag eens waarom hij dan niet op zoek gaat naar een anders als hij zoveel op jou heeft aan te merken.
Of heeft hij zijn leven al gebeterd?

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:22

Tjeetje... ik ben echt sprakeloos. Ik kan hier met mijn kop niet bij. Dat meiden zich zo laten behandelen door hun vriendjes.
Ik zou zeggen: Dumpen die handel, echt waar. Dit moet je niet willen. Het is misschien even door de zure appel heen bijten maar het is echt respectloos wat hier gebeurt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:36

vind het ook echt belachelijk dat die meiden bij hun vriendjes blijven..
hebben ze dan helemaal geen eigenwaarde als ze zich zo laten behandelen???
geen wonder dat de vrouw als het zwakke geslacht word gezien als we ons ook zo laten behandelen Boos!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:40

TS die ava van jou is goed voor die jongen, bahbah, dumpen

Annemie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:59

Charmotte schreef:
Annemie91 schreef:
Het ergste is dat hij het ook meent.
Slet heeft hij me niet genoemd. Dat vond hij wel voordat ik hem had. Omdat ik
toen met een andere jongen ging meer niet en hij dat niet kan hebben.
Maar er komt nooit iets uit van 'Wat zie je er leuk uit vandaag'. Nee eerder
van wat zie jij er uit. Terwijl ik wel altijd lief voor hem ben en alles voor hem doe,
maar als ik hem iets vraag is het haast teveel.. En mijn ouder kunnen ook niet eens met hm
en ik niet zo met zijn ouders dat vergt ook wel veel van je hoor... Dus ik kan me wel
indenken hoe zij zich voelt!

Ik zou hier eigenlijk niet eens meer op willen reageren, want ik kan niet snappen dat je dan nog bij hem blijft. Wat moet je met een jongen die jou niet eens leuk vind, en niet van je houd (want als hij dat deed zei hij die dingen niet, het komt op mij over als irritatie).
Kan me dan ook niet voorstellen dat hij je trouw blijft... dumpen!!

Als het zoiets bij iemand anders gebeurt zou ik ook zeggen dumpen,
Maar ik vind het gewoon moeilijk. Dan doe ik mijzelf veel verdriet
dat weet ik nou wel. Maar de laatste tijd gaat het helemaal niet lekker tussen
en ik ben altijd de schuldige.. Als ik dit nou na lees, en het van andere hoor zeggen ze ook
dat ik beter kan krijgen, maar heb nu al een jaar dan is het toch wel moeilijk hoor!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:01

Wat ik al zei. Je moet even door de zure appel heen bijten.
Je zegt zelf het ook niet normaal te vinden, nou... doe er dan wat aan. Het zal moeilijk zijn maar dit kan echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:03

Waarom is het moeilijk.
Probeer daar een antwoord op te krijgen.
Maakt hij,dat je je beter voelt?
Even voor de duidelijkheid,ik heb van mijn 167e tot 20e een "relatie"gehad die eindigde in de rechtbank.ofwel...ik weet wat het is om problemen in een relatie te hebben.
Toch weet ik ook,dat dat enigzins aan mezelf lag. Want ik stond het toe. Ik zeg niet,dat ik fout was,want dat was hij. Maar als mijn eigenwaarde en zelfvertrouwen groter waren geweest,had ik dat veel eerder af durven en kunnen kappen.
Dat is wel enigzins vergelijkbaar met de verhalen die ik hier lees.
Zulke dingen moet je niet willen. Ik heb er,helaas op een nare manier,wel erg veel van geleerd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:04

Annemie91 schreef:
Als het zoiets bij iemand anders gebeurt zou ik ook zeggen dumpen,
Maar ik vind het gewoon moeilijk. Dan doe ik mijzelf veel verdriet
dat weet ik nou wel. Maar de laatste tijd gaat het helemaal niet lekker tussen
en ik ben altijd de schuldige.. Als ik dit nou na lees, en het van andere hoor zeggen ze ook
dat ik beter kan krijgen, maar heb nu al een jaar dan is het toch wel moeilijk hoor!

ik had ook bijna een jaar, op 2 weken na ofzo Vork heb m gedumpt en ben daar zooo veel beter van geworden! zo iemand die verdient jou niet! nou heb ik t allerliefste vriendje ooit Lovers en weet ik weer hoe het ook kan Haha!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:05

Annemie91, moet je indenken hoeveel verdriet (en zelfvertrouwen) het kost om elke keer dit soort dingen van je vriend te moeten aanhoren. Nu doe je jezelf toch ook veel verdriet.
Als het uit maakt is het even heel veel pijn en verdriet en daarna heb je weer ruimte om jezelf te zijn om andere mensen te ontmoeten, om weer te genieten van het leven. Want dat lijkt me allemaal redelijk onmogelijk als je jezelf gevangen houdt in zo'n relatie.

nicoleboogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:06

Ik snap dat als je verliefd bent het moeilijk is om t uit te maken maar je moet dit echt niet pikken
Hij heeft geen enkel recht om je met al die woorden aan te spreken en als je er elke keer zo verdrietrig van wordt heeft het ook geen enkele zin

Er zijn veel meer lieve leuke jongens die je wel waard zijn, Hij in ieder geval niet!!

Ook al lijkt t moeilijk, je kan t beter nu uitnaken dan over 3 maanden is het alleen maar moeilijker

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:12

Meiden, waar is jullie trots en zelfrespect? Kom op, zo'n kansloze gehaktbal laat je toch lopen? Een vriendje moet jou op handen dragen, en jou behandelen alsof je het kostbaarste bent wat hij ooit heeft gehad.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:41

Het is helemaal niet zo raar dat meisjes over het algemeen een laag zelfbeeld krijgen/hebben, zeker niet als ik hoor hoe hij tegen jou doet. Wij meisjes lijken wel een speeltje of wat dan ook. Ook jij hebt gevoelens, zo te horen houdt hij daar dus echt geen rekening mee. Hij maakt jou niet gelukkig meid, kies voor jezelf!

Annemie91 voor jou geldt hetzelfde! Ik snap niet dat jullie zoiets laten gebeuren. Je mag dan een jaar met hem samen zijn, maar een relatie moet geen verplichting worden. Denk aan jezelf en hou de eer aan jezelf!

Annemie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:58

Ik snap jullie ook wel. Maar vind het zo moeiljk! Want via smsjes doet hij lief.. En zegt hij dat hij van mij houd en me nooit meer kwijt wilt. Dan is hij bij me dan zegt hij meestal lelijke dingen. Al pak een chocolaatje zegt hij van ja daar groei je wel van hoor. Allemaal zulke dingen. Ik vind het gewoon moeilijk.

Zoals mijn vriend woont ook op zich zelf (is 24) en is druk bezig met verbouwing, en woont tijdelijk bij zijn ouders.
En heb daar nog aantal spullen van mij liggen, zoals wasrek en pan(van mijn oma gekregen) een koelkast van mijn ouders staat daar en er ligt van mij een vest een gouden oorbellen.
Maar alles is opgeruimd en kan dat dus niet zo pakken en na huis gaan het uit maken. Want ken hem wel langer hij geeft dat denk ik neit terug als het over is hoeft hij niets meer met mij te maken hebben. Dan ben ik al mijn spullen kwijt! Dat wilt ik ook niet.

Ik zit gewoon laatste tijd in een dipje Huilen

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:01

Dekloktikt schreef:
Mn vriendje kleineert me constant.
Hij noemt me dik, lelijk, prutsmuts, slet en zie dat dan als een grapje.
waardoor ik me zwaar minderwaardig voel.

Als mijn vent me zo zou noemen als grapje krijgt hij meteen een klap voor zijn hasses, niets grappis aan en als jij je daar minder waardig door gaat voelen dumpen die handel! Er lopen zat kerels rond die leuk zijn en zich wel kunnen gedragen!

Volgende keer als hij zo een opmerking maakt terug kaatsen die handel, maak dan eens een opmerking als: nee jij trekt volle zalen..
Laatst bijgewerkt door Blon_D op 13-11-08 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:03

Annemie91 schreef:
Want ken hem wel langer hij geeft dat denk ik neit terug als het over is hoeft hij niets meer met mij te maken hebben. Dan ben ik al mijn spullen kwijt! Dat wilt ik ook niet.

Ik zit gewoon laatste tijd in een dipje Huilen

Als dit is waar je over in zit??? Het lijkt wel of je bij hem blijft omdat je anders niet bij je eigen spullen kunt....
Nee, nee, nee, dit is echt niet goed.

Trouwens ook mijn laatste reactie hier want ik denk dat sommige meiden al zo beïnvloed zijn door hun vriend, dat een berichtje hier ook niet meer helpt. Dus mijn laatste reactie zou zijn: Zoek hulp!!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:09

je heb nog maar 2 weken wat met hem,Stel je voor dat hij dit blijft doen en dan dump je hem misschien pas over een jaar of nog langer en dan doet het alleen maar nog meer pijn.

Of dr heeeeel goed met hem over praten , maar dit zowiezo niet pikken!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 20:54

idd annemie die spullen krijg je echt wel terug!
je hebt toch niet voor niks een vader en twee broers denk dat ze met alle liefde meegaan die spullen halen...

vraag me echt af waar je eigenwaarde is????

Annemie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 07:29

alja schreef:
vraag me echt af waar je eigenwaarde is????

Wat bedoel je hier mee?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 09:01

Wauw....iik sla hier echt steil van achterover hoor..2 weken een relatie en je denkt er uberhaupt nog over om bij hem te blijven en de situatie te verbeteren, zodat je je prettiger kunt voelen bij zijn walgelijke karakter incl opmerkingen??

Lees mijn zin eens terug, heel goed lezen...want zo schrijf je het in feite..jezelf verbeteren/veranderen, zodat je zijn opmerkingen beter kan handelen..en jij vind het waard om je eigen ik opzij te zetten, je eigen ik te verliezen, voor een relatie?

Meid, ik vind het heel erg triest dat je jezelf zo weinig waard vind, dat je deze vraag hier nog stelt, je tijd daaraan besteed, terwijl je die tijd beter kon gebruiken die griezel even goed de waarheid te vertellen en weer lekker single te worden..

Veel succes..want geloof me, beter dan dit wordt het niet meer hoor..dit is zijn ware aard die hij laat zien, (meestal duurt dat even, dus je hebt nog geluk ook ergens) en dat kan 2 weken leuk zijn, maar dan is hij zo weer de oude hoor.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 09:09

Zo'n vriend HAD ik ooit ook... en geloof me, achteraf heb ik mezelf echt voor gek verklaard dat ik het zo lang heb "volgehouden". Het einde van die "relatie" is het beste geweest dat me ooit is overkomen; heel jammer alleen dat het wel lang genoeg had geduurd om mijn eigenwaarde een ernstige deuk te geven (dat is gelukkig wel weer hersteld hoor...maar daar is wel heel veel tijd overheen gegaan). Kortom... mijn mening is denk ik wel duidelijk, iemand die denkt dat dat soort opmerkingen "leuk" of "acceptabel" zijn, die is jouw tijd en aandacht echt niet waard.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 09:43

Rawr schreef:
Annemie91 schreef:

A-MEN!!