Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
naath schreef:Waar ik aan zit te denken, stel ik zie hem vanavond en ik zeg beter is elkaar even niet te zien en te spreken, hij is al opgefokt enz. weet hoe die is, zal die misschien wel verkeerd opvatten en zeggen dan kan het net zo goed uit zijn want je WIL me toch niet meer zien of spreken. Hij snapt denk ik niet dat ik dit doe voor hem, voor ons, voor onze relatie, hoe kan ik dit 't beste duidelijk maken ?
J_Charissa schreef:Ik zou geen planning maken over vanavond hoe je alles gaat aanpakken
(Maar niet te veel smeken en slijmen, want volgens mij werkt dat op dit moment juist niet.)
Zou gewoon alles op je af laten komen, je weet toch niet hoe het loopt.
naath schreef:Zo kan je het indd. ook bekijken ja, thanks.. en oooow wat ben ik zenuwachtig voor vanavond haha.
Trouwens even een mededeling: Ik heb vandaag echt krom gelachen op school, heb momenten dat ik me zo kl*te voelde .. maar kon ook zo weer omslaan in vrolijkheid!
naath schreef:De zus van mijn vriend heb me gebeld, die weet wat er is en die belt hem zo om te zeggen dat ik vanavond niet kom en dat ik hem even de tijd geef .. hij ligt in de knoop met zichzelf, heeft hij zelf ook gezegd, (oa. tegen zn zus) ..
Laat het hem maar even uitzoeken, toch!
naath schreef:Ik zit tegelijkertijd met zijn zus op MSN, ze heb hem gebeld en na een paar min. opgehangen, zomaar. Zij terug gebeld hij was boos en zei dat ze d'r bek moest houden ..
Naja straks wilde hij mij nog echt echt echt zien, moet ik dan komen (voel me dan wel weer een Pussy), of hem écht met rust laten (zal dat het niet beïnvloeden dat hij NOG kwaaier word?).
Ze moeder gaat hem nu bellen ..

naath schreef:Ik moet nu naar ;m toe .. ga even snel denk ..

)