Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En een van de H&M maar daar staat iets vreemds op.
En dat vind ik stom om aan te doen met snowboarden . __Laura schreef:Gave helm!
Boarden jullie allemaal met helm?
Ik ben echt beginner ten top, trucjes liggen ver in de toekomst, eerst maar de bochtjes echt onder de knie krijgen.. Zou zelf denken dat het dan overbodig is?

Suuszels schreef:Waar was dat trouwens met dat luchtkussen? Dat lijkt me wel handig
. Het was ook erg handig hoor, vooral om nieuwe dingetjes uit te proberen. Heb ook een hele gave foto van een sprong waarbij je het luchtkussen niet ziet en het net lijkt alsof ik een professionel ben
.
. Nu heb ik er nog last van als ik heel erg hard val. Maar dat gebeurd maar 1 of 2 keer meer per jaar. 
Het liefst ga ik net buiten de geschoven piste in de diepe sneeuw! 2 jaar geleden waren mijn zus en ik in Tignes en daar waren we als eerste op de piste nadat het de hele nacht gesneeuwd had....!! 30 cm nieuwe losse poedersneeuw....Heaven!!
__Laura schreef:Met skien heb ik ook nooit een helm op gehad? Heb t eigenlijk nog nooit gezien

. Echt frustraties gehad haha, jankend de pistes af. Wat is het toch lastig om te leren. Nu heb ik het eindelijk onder de knie en is het idd echt genieten op de piste. Heb nu een nieuw pak, een roze haha! Fout maar ook wel heel leuk

Dus dat werd niets zeg maar, ben lopend naar beneden gegaan.
Ze kenden me zelfs van naam na dat uur.
), maar die bochtjes...
), daar moest ik loslaten, sta ik daar op een zwarte piste, oeps