Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charmotte

Re: Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:00

Ik heb niet het hele topic doorgelezen..
Ik vind het ook een beetje aan 'het feest' liggen, klinkt misschien raar maar als ik naar een discotheek ga waar zeg maar bubbeling enzo gedraaid word, en ik zie zo'n meid in een kort rokkie en toppie met dr kont staan schudden denk ik bij mn eigen; bahbah meisie toch Knipoog moet ze het nog zelf weten hoor maargoed
Maar ik ga ook naar bijv. hardcorefeesten en daar lopen sommige ook in een kort rokkie/toppie en tja daar kijk ik op de 1 of andere manier toch anders tegen...
Mij zal je zo niet zien lopen, maar als hun het willen tja waarom niet
(een vriendin heeft weleens ruzie gemaakt 2x zelfs omdat ze er té hoerig bij liepen naar haar idee, bij 1tje trok ze zo het truitje omhoog konden we nog op de vuist ook Clown ik heb zoiets van laat lekker gaan ajuu)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:04

Charmotte schreef:
Ik vind het ook een beetje aan 'het feest' liggen, klinkt misschien raar maar als ik naar een discotheek ga waar zeg maar bubbeling enzo gedraaid word, en ik zie zo'n meid in een kort rokkie en toppie met dr kont staan schudden denk ik bij mn eigen; bahbah meisie toch Knipoog moet ze het nog zelf weten hoor maargoed
Maar ik ga ook naar bijv. hardcorefeesten en daar lopen sommige ook in een kort rokkie/toppie en tja daar kijk ik op de 1 of andere manier toch anders tegen...
(een vriendin heeft weleens ruzie gemaakt 2x zelfs omdat ze er té hoerig bij liepen naar haar idee, bij 1tje trok ze zo het truitje omhoog konden we nog op de vuist ook Clown ik heb zoiets van laat lekker gaan ajuu)

Ben je misschien zelf ook een beetje een hardcoremieppie? Knipoog Bloos

groompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:06

Ik ben ook van mening dat ieder dragen moet wat hij of zij wil, maar mijn dochter zou met een super mini rok of mega laag inkijk truitje of een blote buik er idd niet mee de deur uit komen maar tot nu toe heb ik er ook nog nooit wat van moeten zeggen. Verder maakt het mij echt niet uit en naar een feestje denk ik eerder ach of ze dan in het halemaal zwart of pimpel paars zou gaan maakt niet uit maar als ze bv naar school zoiets aan zou doen zou ik er zeker ook wat van zeggen. En even off tropic Op de middelbare word het bij ons nu ook verboden te korte rokjes (hoe lang ed komt op papier te staan) en blote buiken te dragen omdat de leerkrachten werden beschuldigd en anders om ook heel veel gedoe vandaar dat ze die regels ook gaan maken. De eeuwen oude strijd om het zo maar te zeggen van laten zien wat je heb zal altijd blijven bestaan en het is aan ieder voor zich in hoever deze daar in mee gaat maar ik zeg altijd hou de eer aan jezelf en blijf vooral ook jezelf.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:11

Adil18 schreef:
Charmotte schreef:

haha Haha! nee kwa kleding ben ik toch meer een discotheek 'type' dan een gabbertje ofzo Knipoog
ik denk dat het hem in het verschil kwa dansen is

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:13

Charmotte schreef:

haha Haha! nee kwa kleding ben ik toch meer een discotheek 'type' dan een gabbertje ofzo Knipoog
ik denk dat het hem in het verschil kwa dansen is[/quote]

Hoewel sommige mensen de hardcoremieppeies als asociaal zien vind ik het ergens best heel erg stoer hoe ze eruit zien.... Bloos

Ik denk dat je gelijk hebt en dat ook locatie de toon van de kleding bepaald

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 01:26

Kleding die je draagt, is een soort visitekaartje dat je uitdraagt, en zeer zeker een signaal dat voor de tegenpartij duidelijk maakt wat je bedoelingen zijn. Een manager of financieel adviseur zie je niet in een minirok merk "zie poes net niet" of in zeer provocerende kleding die niets te raden overlaat. Zo zul je ook geen prostituee in een driedelig mantelpak met hooggesloten bloes aantreffen. Wil je provoceren, wil je aandacht? Niets let je om je uitdagend te gaan kleden. Maar kijk dan niet raar op als je reacties krijgt die je niet had verwacht, of waar je niet meer om kunt of wilt gaan. Provoceren tot daar aan toe, maar je zou zomaar eens tegen iemand aan kunnen lopen die het woordje "nee" niet weet te waarderen of daar overheen walst.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 01:29

Ik droeg vroeger toen ik jonger was (begin 20, begon mijn identiteit te ontdekken) graag gothic kleding. Voordat het een rage werd zegmaar. Ik voelde me daar thuis in. Lange rokken, tops met een laag decollete. Voor wie er van houd sexy en voor de rest afstotelijk. Nu ik ouder ben (al toon ik jonger dan ik ben) draag ik graag wijde broeken en daarover een top of strak shirt. Soms met een wat lager decollete en soms niet. Als ik naar een concert of zo ga trek ik die oude jurken uit de kast en de zwarte make-up ook.

Soms draag ik een legging met een (hele) korte rok erbij. Ik vind dat dat kan, heb er het figuur voor en door die legging hoef ik ook niet bang te zijn voor inkijk. Wie ernaar wil kijken, fijn. Kijken staat vrij, als iemand me erop aanspreekt heb ik iets van "dat is jouw mening, laat mij in mijn waarde. Ik zeur ook niet over jouw kleding". Als iemand het lef heeft me aan te raken krijgt diegene een hoek.

Iedereen heeft het recht om te dragen wat hij of zij prettig vind. Voor de een is dat bijna niets, voor de ander volledig bedekt. Ieder zijn meug. Wat iemand ook draagt, of in sommige gevallen (geen waardeoordeel!!!) iemand niet draagt is NOOIT een reden om iemand lastig te vallen.

Mannen die niet met hun poten van meiden die graag minder kleding dragen af kunnen blijven mogen wat mij betreft levenslang krijgen. Cru? Nee! Ik vind het recht op vrijheid groter!

Het zal nooit in me opkomen iemand die graag half naakt loopt te beoordelen. Als iemand zich prettig voelt daarin wie ben ik om dan te oordelen? Om iemand een sl*t te noemen alleen op voorkomen? Meestal is het of alleen voor uitgaan dat meiden bijna bloot over straat gaan, en het hoort ook bij een levensfase. Toen ik 15 was droeg ik ook zo kort mogelijke rokjes en zo bloot mogelijke shirts. Alles om te shockeren. Dat heet puberteit!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 01:33

Die meisjes die jij beschrijft die snappen het gewoon nog niet zo goed. Ze weten namelijk niet wat écht sexy is. Verleiden betekent dat je nog iets te raden over laat. Kom je meteen met al je pluspunten (?) op de proppen, dan heb je wel snel aandacht, maar dat is ook weer snel verdwenen natuurlijk.

Verder vind ik dat ze het lekker zelf moeten weten hoe ze erbij lopen. Ik heb er geen last van. Steek er alleen maar stijlvol bij af. Knipoog

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 01:41

Ik draag zelf nooit echt korte rokken en heb nooit inkijk, omdat ik niet wil dat mensen alleen daarnaar kijken. Ik voel me echt niet prettig als iemand naar mijn tieten gaat zitten gluren dus zorg ik dat er niks te gluren valt. Wat andere mensen doen moeten ze zelf weten maar ik denk dat je je als vrouw niet zou hoeven kleden als een ****, maar wie daar zelf blij mee is wens ik veel plezier.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 02:28

mick75 schreef:
Mannen die niet met hun poten van meiden die graag minder kleding dragen af kunnen blijven mogen wat mij betreft levenslang krijgen. Cru? Nee! Ik vind het recht op vrijheid groter!

Is het recht op vrijheid, of uitdagen? En wat doe je met een uitdaging die zo uitpakt zoals jij die onbewust uitdraagt, maar die je zo eigenlijk niet hebt bedoelt omdat je aan het provoceren bent geweest onder de noemer: "dat is puberteit"?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 02:38

Even een quote van mij uit een eerder topic, dat helaas al zo bejaard is dat het quoten de moeite niet loont. Ik blijf echter achter dit statement staan.

Cassidy schreef:
You never get a second chance to make a first impression....

Met kleding geef je over het algemeen wel degelijk een signaal af. Het is het zoeken naar een identiteit, die zeker bij de jeugd heel erg speelt. Ze willen juist dat je ze bij een groep indeelt. En als je dat dan doet, zijn ze meteen weer heel verbolgen, want hokjesdenken mag dan weer niet.

Stel, je bent een grote fan van motoren. Afgezien van het feit dat het alleen maar practisch en veilig is om met de correcte motorkleding op je motor te stappen en niet in driedelig krijtjesstreeppak met aktentas, kun je door de keuze van je kleding wel degelijk een signaal geven. Je kunt in een mooi leren pak in de kleuren van je motor gaan lopen, of met een leren jack met "Hells Angels" prints en doodshoofden erop.
Nergens om, maar dat signaal zend je toch uit, gewild of niet.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:07

JustaLive schreef:
naadje24 schreef:

het boeit me weinig of ze kijken...als ze maar niet aankomen Knipoog

maargoed dan zegt een vuist voldoende Vork

en justalive....ik geloof dat jij de definitie van h*er nog maar eens op moet gaan zoeken ...
het betekent anders iets heeeeeeeeeeel anders...

Kuch kuch.
Kopier mijn tekst maar eens, waaarin ik heb gezecht dat jij een prutsmuts bent.
Nada noppes.
Je moet toch gewoon lekker zelf weten wat je draagt,
Ik zeg alleen mijn mening.
Mijn mening, Van niemand anders.
Ik zeg wat ik vind, Dat doet iedereen hier.

Ik vind gewoon, dat zulke kleding gewoon vraagt om sex.
Tja ,dat is mijn mening Knipoog

uhm waar in dit stukje beweer ik dat jij mij een prutsmuts noemde Verward
ik geloof dat je zelf goed moet gaan lezen
maar je hebt wel gezeg dat die kleding hoerig is......DAAR reageerde ik dus op
de kledingstijl zou altijd nog sletterig zijn .....want een prutsmuts word betaald voor haar diensten, en in dit geval is dat niet aan de orde Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:12

Loose schreef:
We moeten ook rekening houden met kleine kinderen hè. Knipoog

Die komen niet op die feesten Haha!
die mogen er nog niet in Clown

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:15

Wat in mijn staptijd opviel is dat dat het juist op hardstyle, hardcore, jumpstyle(zulkde muziek) zulke kleding wel mee viel.

Verder moeten ze het helemaal zelf weten zulke type's. Maar accepteer iedereen zoals ze zijn

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:17

Menino schreef:
Lara_Silver schreef:
Wat grappig zeg, de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.

edit: typfoutje

denk ook dat het soms een vorm van jaloezie is ofzo Clown ?

Als iemand een gothic (om even in vakjestermen te spreken Tong uitsteken) uitscheldt is dat schandalig, discriminatie en weet ik het allemaal..
Maar meisjes met dergelijke kledingsmaak voor prutsmuts uitmaken... Mag dan weer wel
:P Vind ik hypocriet.. Ik zeg niet dat ik het mooi vind.. Maar vind wel dat iedereen gewoon moet kunnen dragen waar hij zich prettig invoelt..

OK dan!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:23

JustaLive schreef:
Menino schreef:

denk ook dat het soms een vorm van jaloezie is ofzo Clown ?

Als iemand een gothic (om even in vakjestermen te spreken Tong uitsteken) uitscheldt is dat schandalig, discriminatie en weet ik het allemaal..
Maar meisjes met dergelijke kledingsmaak voor prutsmuts uitmaken... Mag dan weer wel
:P Vind ik hypocriet.. Ik zeg niet dat ik het mooi vind.. Maar vind wel dat iedereen gewoon moet kunnen dragen waar hij zich prettig invoelt..

OK dan!

Ik denk dat dit meer over jullie zegt dan de algemeen heersende waarden en normen. Ook het uitschelden van een Goth is net zo erg...Ik snap helemaal niet waarom dat moet, je kunt je mening ook wijs voor je houden...

Vrijheid van meningsuiting is leuk, maar dat betekent niet dat je overal je mening moet lopen verkondigen...

Het is in beide gevallen hartstikke fout...!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:25

Alsof alle meningen hier goed zijn ?
TS vraagt om wat wij er van vinden.
Dan gaat het helemaal niet om goed of fout.

Het gaat erom wat wij ervan vinden.
Tuurlijk, goticks uitschelden is net zo erg, maar zo worden dr ook zwarte neergeschoten, omdat ze een kleurtje hebben.
Jezus waar zijn we mee bezig ? Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:29

JustaLive schreef:
Alsof alle meningen hier goed zijn ?
TS vraagt om wat wij er van vinden.
Dan gaat het helemaal niet om goed of fout.

Het gaat erom wat wij ervan vinden.
Tuurlijk, goticks uitschelden is net zo erg, maar zo worden dr ook zwarte neergeschoten, omdat ze een kleurtje hebben.
Jezus waar zijn we mee bezig ? Knipoog

Nou ja, jullie geven aan dat het blijkbaar erger is een Goth uit te chelden dan iemand die schaars gekleed is....dat zie ik niet in...

Maar je hebt gelijk, het is maar een mening, ik heb andere ervaringen gemaakt...! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 10:53

Cassidy schreef:
Kleding die je draagt, is een soort visitekaartje dat je uitdraagt, en zeer zeker een signaal dat voor de tegenpartij duidelijk maakt wat je bedoelingen zijn. Een manager of financieel adviseur zie je niet in een minirok merk "zie poes net niet" of in zeer provocerende kleding die niets te raden overlaat. Zo zul je ook geen prostituee in een driedelig mantelpak met hooggesloten bloes aantreffen. Wil je provoceren, wil je aandacht? Niets let je om je uitdagend te gaan kleden. Maar kijk dan niet raar op als je reacties krijgt die je niet had verwacht, of waar je niet meer om kunt of wilt gaan. Provoceren tot daar aan toe, maar je zou zomaar eens tegen iemand aan kunnen lopen die het woordje "nee" niet weet te waarderen of daar overheen walst.

dat is zeker zo, maar nee is nee, en ik vind het ook geen reden om zomaar ongevraagd betast te worden en dat soort dingen..
En andere mensen kunnen best vinden dat het hoerige kleding is Tong uitsteken Ieder zijn mening Tong uitsteken

maar vind dat wel iets anders als de persoon in de kleding meteen voor h.oer, sl.et uitmaken... Maar dat zijn imo termen die nooit rechtvaardig zijn om te gebruiken naar anderen Lachen

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 10:57

lovelygirly schreef:
Hoi...

Je hebt van die hardstyle feesten waar meiden lopen in korte rokjes. Truitjes met een inkijk van wil ik niet weten en dan is het truitje zo kort dat je de hele buik ziet.

Ik ben d'r zo één ..

Let wel, zij bedoelt de hardstyle (Hardcore??) feesten.. Hier ben je zeker niet de enige die er zo bij loopt..
Zo'n feest is toch vaak speciaal voor deze mensen om heen te gaan en ja, dan kleed ik (en m'n vriendinnetjes) me luchtig en opvallend.

In de kroeg zal ik er NOOIT zo bijstaan, zelfs niet in een rokje. Heb in het dagelijks leven niet eens rokjes aan.

Missysop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:04

Hahahaha!!!!!
Sorry hoor, ik ga altijd naar dit soort feesten..
Ik loop er niet half naakt bij maar ieder zijn eigen ding.
In de cultuur van dit soort feesten is het eigenlijk "normaal" als je er zo bij loopt en inderdaad iedereen laat je nog met rust ook!
Ik heb een aantal vriendinnen die schaars gekleed naar die feesten gaan, en als je een mooi lichaam hebt, waarom niet??
Staat leuk, en vaak is het nog hartstikke warm op die feesten ook!!

Ik vindt dit echt een onzinnig topic, laat iedereen in zijn waarden!
Enne erom vragen als je schaars gekleed bent?? sorry hoor DAT SNAP IK ECHT NIET :S:S:S:S

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:09

Het maakt mij niks uit wat andere meiden aantrekken. Of ik het mooi vind is een tweede, maar er is zoveel wat ik niet mooi vind. Haha!

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:10

Missysop schreef:
Hahahaha!!!!!
Sorry hoor, ik ga altijd naar dit soort feesten..
Ik loop er niet half naakt bij maar ieder zijn eigen ding.
In de cultuur van dit soort feesten is het eigenlijk "normaal" als je er zo bij loopt en inderdaad iedereen laat je nog met rust ook!
Ik heb een aantal vriendinnen die schaars gekleed naar die feesten gaan, en als je een mooi lichaam hebt, waarom niet??
Staat leuk, en vaak is het nog hartstikke warm op die feesten ook!!

Ik vindt dit echt een onzinnig topic, laat iedereen in zijn waarden!
Enne erom vragen als je schaars gekleed bent?? sorry hoor DAT SNAP IK ECHT NIET :S:S:S:S

Ben het HELEMAAL met je eens ! Knipoog

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:10

Gut als iemand er zich prettig bijvoelt om er als een porno-actrice bij te lopen in een passende omgeving, moeten ze dat zelf weten. Ik heb er wel problemen mee als iemand zo over straat gaat of naar school of naar de kerk, omdat ik dat een gebrek aan respect vind voor je medemens.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 11:50

Ik vraag er idd om wat jullie meningen er over zijn. Lachen
En niet over welke mening goed en welke mening slecht is. Knipoog
Ieder heeft namelijk zijn eigen mening.

Ze moeten zelf weten wat ze dragen. Knipoog
Maar los daarvan vind IK gewoon dat het abnormaal is hoe bloot je er dan bij loopt.

Want elk van die meisjes die zoiets dragen weten ook heus wel op het moment dat ze het aantrekken dat er jongens zijn die er naar staren, die er naar gapen en die zelfs misschien meer wilt als dat.(En nee, heb het niet over dingen doen zonder dat je het zelf wilt. Knipoog )

En jarloers? Waarom zou ik?
Misschien zou ik enkel jarloers zijn om het misschien prachtige lijf, maar meer niet.
Ik hoef niet perse half naakt ergens te lopen.
Ik vind dat gewoon zo tja,
Je daagt de jongens wel uit.

En nu zeg ik niet dat die meisjes zich moeten gaan aanpassen.
En ik zeg nu ook niet dat de jongens dan maar mogen doen wat ze willen doen omdat het meisje er zo bij loopt.

Ik zeg alleen dat je ook zelf wel weet dat er gewoon jongens zijn die het geweldig en prachtig vind. Maar als je er geen probleem mee hebt, So what.