Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:en waarom vind je het moeilijk als hij er wel is, maar je kunt er niet bij? Ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt.
BraveSpots schreef:@ Griebels en Nicolletje: Hebben jullie dan nooit aangevoeld dat het hier om een (zeer) foute man ging? Of kwam het echt als donderslag bij heldere hemel?
Nicolletje schreef:Ik had gelukkig mijn eigen huisje, maar omdat hij geen vast adres had, schreef hij zich niet uit bij mij. Waardoor ik opdraaide voor de gezamelijke bankrekening in de min en ineens stonden er ook allemaal deurwaarders aan mijn deur.
Toen ik met dit probleem naar de gemeente ging, stuurden ze een aangetekende brief aan hem dat ie zich uit moest schrijven bij mij.... op mijn adres
Had ik wat aan zeg
Maargoed alles is goed gekomen.
Nicolletje schreef:BraveSpots schreef:@ Griebels en Nicolletje: Hebben jullie dan nooit aangevoeld dat het hier om een (zeer) foute man ging? Of kwam het echt als donderslag bij heldere hemel?
Nou, je wil dingen niet geloven, denk ik?
BraveSpots schreef:@ Griebels en Nicolletje: Hebben jullie dan nooit aangevoeld dat het hier om een (zeer) foute man ging? Of kwam het echt als donderslag bij heldere hemel?
griebels schreef:DAarbij een verslaafde, kan heel goed liegen en dingen verborgen houden
griebels schreef:Nicol, bij mij was het na bovenstaande direct afgelopen...
Lielle schreef:interessevraagje, zou je je zelf als primair rationeel of juist emotioneel beschrijven? ik ben nl behoorlijk rationeel ingesteld.
Nicolletje schreef:Griebels; als zich een situatie voordoet, reageer je dan op je gevoel (emotioneel) of bredeneer je met je verstand (rationeel) ?
En dan maakt het niet uit; of het om relaties gaat, of een nieuwe baan of welk huis je koopt of dat je weer met een zielig katje thuiskomt of niet...
Apple schreef:Is het ook niet zo dat als je op gegeven moment langer bij elkaar bent dat je dan (wederzijds) echt wel weet wat je aan elkaar hebt? En wanneer er dus wel (of niet) alarmbellen af zouden moeten gaan? En dat je dan dus ook relaxter bent over dingen omdat je weet dat je relatie toch wel goed zit (en er dus geen bedreiging is)?
MyWishMax schreef:Ik ben misschien best erg hierin, maar pik vrij weinigtenminste héb het wel gepikt, maar daar voelde ik me zo slecht bij, dat ik dat nu niet meer pik
Mijn ex smste vaker met mijn beste vriendinnen dan met mij en kreeg regelmatig te horen dat hij 1 van hun zó lekker vond. Terwijl complimentjes naar mij moeilijker waren blijkbaar? En af en toe lief smsje kon niet en wel de hele tijd met vriendin smsen? Enorme ruzie altijd over gehad..
Want als ik alleen maar smste met zijn beste vriend over hoe laat hij ergens was en of wij mee konden rijden, ging hij door het lint.
En ja, ik heb het uitgemaakt na 3 jaar
amazone77 schreef:mijn vriend heeft geen ex