Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Madelon schreef:@Somebitch, laat hem is met die van mij praten.
Ik krijg echt misschien 3x per week een sms van hem, terwijl ik tenminste 1 smsje per dag stuur. Kan er ook echt niet tegen dat wanneer ik iets vraag ik erachter aan moet bellen om het antwoord te krijgen.
Zijn reden, zn telefoon smst niet fijn en hij heeft er dan gewoon weinig zin in.
Leliev schreef:Dat idee hoef je niet te krijgen hoor.
Het is gewoon zo. Mannen zijn lui. T gebeurt regelmatig dat ik een smsje krijg en hem lees. Smsje "hoe was je dag?" dan zeg ik tegen mezelf dat mijn dag goed was en reageer niet..
Wennepen schreef:ik heb zo'n lastige met een soort van 24uurs beleid, duurt meestal een dag voordat ik antwoord krijg..en t zit nog in de datefase (dan zou ik denken dat je juist veel smst)..weet eigenlijk nog niet zo goed wat er tussen ons is, maar anyway, ik vraag me dan toch af of het geen he's-just-not-into-you kwestie is..
Rawr schreef:*man meldt zich*
Ik ben ook zo'n man die niet echt veel sms't. Zeker niet "zomaar". Ik weet niet waarom maar de gedachte om iemand te sms'en komt gewoon niet op tenzij het écht nodig is (en dan nog bel ik liever eventjes). Vrouwen zijn denk ik meer bezig met communiceren, het valt psychologisch gezien vast wel uit te leggen.
Rana schreef:"GEEN KUSJE??!!"
tja met die van mij niet veel last van maar ja je bent een smsser of niet he?
Rawr schreef:*man meldt zich*
Ik ben ook zo'n man die niet echt veel sms't. Zeker niet "zomaar". Ik weet niet waarom maar de gedachte om iemand te sms'en komt gewoon niet op tenzij het écht nodig is (en dan nog bel ik liever eventjes). Vrouwen zijn denk ik meer bezig met communiceren, het valt psychologisch gezien vast wel uit te leggen.
Als ik een sms krijg beantwoord ik die bijna altijd wel, maar ik vind wel dat vrouwen véél meer onzinnige en onnodige smsjes sturen dan mannen. Ik vind het ook opvallend dat de sms-taal tussen mannen totaal anders is als tussen man en vrouw. Als ik kijk naar mijn mannelijke vrienden sms'en we heel kort en bondig, en zit meestal geen groet of afscheids-zinnetje in. En vrouwelijke vrienden sms'en langer, vaker met smilies, en met een groet en afscheid.
Ik moet ook nooit een vriendin hebben die zich er aan ergert, want ik kan er zelf weinig aan doen... het zit niet in mijn aard en hetzelfde geldt voor veel mannen. Je kunt er maar beter vrede mee hebben.
MissHaffie schreef:Ben je helemaal besodemieterd?
Jij smst juist keiveel!
En ook nog wel eens uit jezelf.
*schudt haar hoofd*
Zie je eens kerels die wél smsen, hebben ze het van zichzelf niet door..