Mannen en smsen....?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mannen en smsen....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:51

Haha pcies! Dan smsen ze wel Clown Kan ik dit weekend ook wel is gaan testen Tong uitsteken

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:59

Inderdaad, gebruik een beetje schunnige taal en direct.......tuut tuut.........sms-je Tong uitsteken

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:52

ach ik heb niks te klagen mijn vriend smst regelmatig uit zich zelf en antwoordt ook gewoon als ik een berichtje stuur...

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 00:44

De mijne zeurt dat ik de helft van de tijd niet terug sms, of heel laat, en dat ík nooit eens het initiatief neem om te smsen. Vork

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:04

Pfff dat is echt irritant.
Ik ben blij dat ik iemand hebt die altijd smst, behalve als hij geen beltegoed meer heeft.
Als ik net 5 minuten weg ben bij hem krijg ik al een smsje met ik mis je etc etc.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:44

@Somebitch, laat hem is met die van mij praten.

Ik krijg echt misschien 3x per week een sms van hem, terwijl ik tenminste 1 smsje per dag stuur. Kan er ook echt niet tegen dat wanneer ik iets vraag ik erachter aan moet bellen om het antwoord te krijgen.

Zijn reden, zn telefoon smst niet fijn en hij heeft er dan gewoon weinig zin in.

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:48

Dreigen met 2-wekelijkse relatietherapie bij één of andere zwevige oude dame??? (a)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:37

_Madelon schreef:
@Somebitch, laat hem is met die van mij praten.

Ik krijg echt misschien 3x per week een sms van hem, terwijl ik tenminste 1 smsje per dag stuur. Kan er ook echt niet tegen dat wanneer ik iets vraag ik erachter aan moet bellen om het antwoord te krijgen.

Zijn reden, zn telefoon smst niet fijn en hij heeft er dan gewoon weinig zin in.

Mijn vriend doet er ook even over om te smsen maar hij doet het wel. Lachen
Jeetje vervelend zeg..

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:02

Leliev schreef:
Dat idee hoef je niet te krijgen hoor.
Het is gewoon zo. Mannen zijn lui. T gebeurt regelmatig dat ik een smsje krijg en hem lees. Smsje "hoe was je dag?" dan zeg ik tegen mezelf dat mijn dag goed was en reageer niet.. Tong uitsteken

Ik heb het idee dat mijn vriend ook zo zit als hij mijn smsjes krijgt. Tong uitsteken

Achja, heb het na bijna 5 jaar maar opgegeven dat het ooit nog een sms'er gaat worden. Clown

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:11

*man meldt zich* Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben ook zo'n man die niet echt veel sms't. Zeker niet "zomaar". Ik weet niet waarom maar de gedachte om iemand te sms'en komt gewoon niet op tenzij het écht nodig is (en dan nog bel ik liever eventjes). Vrouwen zijn denk ik meer bezig met communiceren, het valt psychologisch gezien vast wel uit te leggen. Ja

Als ik een sms krijg beantwoord ik die bijna altijd wel, maar ik vind wel dat vrouwen véél meer onzinnige en onnodige smsjes sturen dan mannen. Ik vind het ook opvallend dat de sms-taal tussen mannen totaal anders is als tussen man en vrouw. Als ik kijk naar mijn mannelijke vrienden sms'en we heel kort en bondig, en zit meestal geen groet of afscheids-zinnetje in. En vrouwelijke vrienden sms'en langer, vaker met smilies, en met een groet en afscheid.

Ik moet ook nooit een vriendin hebben die zich er aan ergert, want ik kan er zelf weinig aan doen... het zit niet in mijn aard en hetzelfde geldt voor veel mannen. Je kunt er maar beter vrede mee hebben. Knipoog

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:14

Ik heb me na 1,5 jaar maar bij neergelegd dat m'n vriend geens smser zal worden. Ja

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:16

Ben ik even blij dat mijn vriend een smser is Lachen Nou ja, hij belt me trouwens sneller even.. Maar ik krijg wel smsjes terug, en hij stuurt ze ook wel uit zichzelf!

Hele lieve niet, meer van die standaard lieve zinnetjes. *LOL* Maar dat komt gewoon omdat ie niet zo goed iets kan bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:17

Wennepen schreef:
ik heb zo'n lastige met een soort van 24uurs beleid, duurt meestal een dag voordat ik antwoord krijg..en t zit nog in de datefase (dan zou ik denken dat je juist veel smst)..weet eigenlijk nog niet zo goed wat er tussen ons is, maar anyway, ik vraag me dan toch af of het geen he's-just-not-into-you kwestie is..

Whaha net of je hier mijn verhaal typt Clown Als hij niet had gezegd dat ie verwachtte dat ik trouw aan hem was, dan had ik dat laatste ook gedacht Tong uitsteken

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:18

Hopeloze zaak.. T blijven mannen... Clown

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:21

"GEEN KUSJE??!!"

tja met die van mij niet veel last van maar ja je bent een smsser of niet he?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:25

Rawr schreef:

Ik ben ook zo'n man die niet echt veel sms't. Zeker niet "zomaar". Ik weet niet waarom maar de gedachte om iemand te sms'en komt gewoon niet op tenzij het écht nodig is (en dan nog bel ik liever eventjes). Vrouwen zijn denk ik meer bezig met communiceren, het valt psychologisch gezien vast wel uit te leggen. Ja

Schijnt iets te maken hebben met het feit dat mannen vroegah op jacht moesten voor eten (=overleven) en zich maar met één taak bezig konden/hoefden te houden. Vrouwen zaten thuis met kindjes en zwanger te zijn enzo en zijn dus voor bescherming afhankelijk van anderen en daardoor dus veel meer afhankelijk van een "netwerk" dat ze dus door communicatie onderhouden. (hee mijn man belt Haha! ) Dus het zit blijkbaar bij ons in de genen en bij de man ehm, gewoon niet denk ik!

Heb trouwens ook het laatste boek uit die serie van "mannen komen van Mars en vrouwen van Venus" en daarin wordt uitgelegd waarom vrouwen meer van de verzorgende taken zijn (goed voor je vrouwelijke-hormoongehalte en daar worden we gelukkig van schijnt ROFL ) en mannen doen meer aan klussen enzo want dat is weer goed voor hun testosterongehalte en daar worden zij dan weer blij van.

Beetje stereotypisch, maar verdomd als het niet vreeeeeselijk toepasbaar is op mijn mannetje.

Die overigens wel eens sms-t. "Ja". "Nee". Dat soort berichten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:28

Rana schreef:
"GEEN KUSJE??!!"

tja met die van mij niet veel last van maar ja je bent een smsser of niet he?

Haha die reclame is idd briljant! Haha!

Wowamigo, zo zit het volgens mij idd in elkaar.. Ik ben momenteel een boek aan het lezen over mannen vs vrouwen, erg interessant! Veel dingen zijn gewoon wetenschappelijk bewezen en dan worden veel dingen ineens duidelijk Clown Bijvoorbeeld het praten over gevoel, mannen kunnen gevoel niet onder woorden brengen domweg omdat hun hersenen dat niet "kunnen"

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:28

Mijn kerel smst ALTIJD terug Ja En snel he Haha!

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:29

De mijne kan niet eens smsen, hahaha. laast probeerde hij het wel te doen, ik was op mijn werk en kreeg van hem alleen maar puntjes Nagelbijten / Gniffelen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:31

Rawr schreef:

Als ik een sms krijg beantwoord ik die bijna altijd wel, maar ik vind wel dat vrouwen véél meer onzinnige en onnodige smsjes sturen dan mannen. Ik vind het ook opvallend dat de sms-taal tussen mannen totaal anders is als tussen man en vrouw. Als ik kijk naar mijn mannelijke vrienden sms'en we heel kort en bondig, en zit meestal geen groet of afscheids-zinnetje in. En vrouwelijke vrienden sms'en langer, vaker met smilies, en met een groet en afscheid.

Ik moet ook nooit een vriendin hebben die zich er aan ergert, want ik kan er zelf weinig aan doen... het zit niet in mijn aard en hetzelfde geldt voor veel mannen. Je kunt er maar beter vrede mee hebben. Knipoog

Ben je helemaal besodemieterd? Haha!
Jij smst juist keiveel!
En ook nog wel eens uit jezelf.

*schudt haar hoofd*

Zie je eens kerels die wél smsen, hebben ze het van zichzelf niet door..

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 15:15

MissHaffie schreef:
Ben je helemaal besodemieterd? Haha!
Jij smst juist keiveel!
En ook nog wel eens uit jezelf.

*schudt haar hoofd*

Zie je eens kerels die wél smsen, hebben ze het van zichzelf niet door..

Euh, je vertelt me écht iets nieuws, Roos. Bloos!
Twee dingen die ik altijd hoor zijn:
1. Je sms't nooit.
2. Je begint nooit op MSN spontaan een gesprek.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:25

En ik die dacht dat ik gewoon de foute jongens vast had. Haha!
Blijkbaar is het dus een algemene mannenkwaal.
Bij mij antwoorden ze altijd wel (toch al wat beter dan sommigen hier), maar ik krijg bijna nooit spontaan wat. En laat dat nu net nog leuker zijn dan een antwoord krijgen. *LOL*

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:15

haha wel grappig dat de mannen zich hier ook komen uitleggen Knipoog

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:53

Die van mij smst echt sporadisch, en dan meer in de trant van " lig nu lekker op de bank, ben beetje moe maar heb geen zin om te gaan slapen blablabla...en hoe is het met jou? xje.

Ik heb hem gister eindelijk eens een lief smsje durven sturen met
" Je bent lief Knipoog. Kusje"

Krijg ik terug: " dank je jij ook. X"

Nou vraag ik je!! Kan toch wel wat liever??

Maar goed het is en blijft een nuchtere vent.

We bellen overigens wel elke dag even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:56

Wat ben ik blij dat ik nu een leuke scharrel heb die wél terug smst, en niet als het hem uitkomt..... Haha! En hij smst lief. Ik denk zelfs liever als mij. Huilen van het lachen