Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:een leeg doosje verkopen?
katiavl schreef:Liezel1 schreef:een leeg doosje verkopen?
En dat aan een vriend, die nederlanders toch
Ja, hij wilde er persee 1 met de tekst: Bescherm kinderen, laat hen uw rook niet inademen
. 
samissy schreef:Me ma Kiwiko die gaat dus stoppen en nu na der laatste nog 1 peukje en ze zegt: "Laat me stoppen met roken op me eigen manier,, Najah ik ga een rook dagboek bij houden op bokt je ziet me wel bij de topic's![]()
![]()
![]()

Ineke2 schreef:dees_daan schreef:toch altijd grappig dat als je een topic opent, er een heleboel tegenstanders hun gal komen spugen
Tegenstanders van het roken of tegenstanders wat betreft de prijzen?
Het zal mij trouwens een worst zijn of de mensen roken, maar ze moeten alleen niet zo klagen over de prijzen. Als het te duur is, stop je ermee. Wanneer je dat werkelijk wil kan dat echt.
Klinkt cru, maar ik kan er niet mee zitten.

_rosita_ schreef:BraveSpots schreef:
Dus rokers zijn allemaal goedhartige geldschieters die zich zorgen maken om de begroting, en met pijn in hun hart de laatste centjes doneren om de Nederlandse economie recht te houden? Wat lief zeg...
Lief he... jammer van zo'n kruiperige ondertoon![]()
Wil je best uitleggen dat zij roken om het roken, maar ondertussen wel flink.. heeeeel flink.. de kas spekken van de overheid... geeft niet dat je het zo nog niet gezien had!
!! moonfish13 schreef:Bravespots:
Is roken niet verslavend soms?
Roken begint vaak uit stoerigheid, maar als je eenmaal verslaafd bent dan kom je er heel moeilijk weer van af.
Hoe heftig je er op reageerd verschild per persoon als je wil stoppen.
Ook niet te vergeten dat er mensen uit een tijd komen waar het nog niet zo bekend was dat het zo schadelijk was voor je gezondheid.
BraveSpots schreef:Zoveel mensen zeggen: 'als alle rokers zouden stoppen hebben ze geen geld genoeg'.
Maar dat is net het punt, de meeste rokers zullen altijd blijven en willen niet (graag) stoppen. Dat weet de overheid evengoed. Daarom is het net zo'n leuke doelgroep om geld vandaan te halen...