Dat vond ik dus niet normaal
Zoiets vind ik de school tegenwerken. Al snap ik dan ook weer niet dat de school dit toeliet... Zo'n dingen konden vroeger toch niet, denk ik? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zoiets vind ik de school tegenwerken. Al snap ik dan ook weer niet dat de school dit toeliet... Zo'n dingen konden vroeger toch niet, denk ik?
) in een tienercentrum. Waar 110 tieners geregistreerd staan. Ik zie daar welgeteld 1 ouder verschijnen om eens te komen kijken waar zijn kind uithangt. De andere ouders zie ik nooit. Die andere 109 zouden net zo goed de hele middag ergens de meest vreselijke dingen kunnen zitten doen (ik overdrijf een beetje natuurlijk). Ver gezocht hoor ook hier, die ouder betrokkenheid
Die culturele activiteiten hebben ook allemaal hun eigen doel en zou sociale omgang moeten stimuleren. Tieneke schreef:Maar dat wilt niet noodzakelijk zeggen dat het vroeger beter was, omdat het minder wasDie culturele activiteiten hebben ook allemaal hun eigen doel en zou sociale omgang moeten stimuleren.
) ??

faye schreef:Tieneke, een BSO kan nooit een thuis vervangen. Daarom is het mijn keuze ook absoluut niet. Mijn kids kunnen lekker vriendinnetjes mee naar huis nemen na school, als ze op de BSO zitten kan dat niet. Persoonlijk vind ik dat niet goed voor een kind.
MISTRAL94 schreef:faye schreef:Tieneke, een BSO kan nooit een thuis vervangen. Daarom is het mijn keuze ook absoluut niet. Mijn kids kunnen lekker vriendinnetjes mee naar huis nemen na school, als ze op de BSO zitten kan dat niet. Persoonlijk vind ik dat niet goed voor een kind.
Op de BSO kunnen ze ook met andere kinderen spelen...

Of dat kinderen die niet graag naar de BSO gaan het thuis daarom goed hebben. Als ik nog duidelijk ben...
MISTRAL94 schreef:faye schreef:Tieneke, een BSO kan nooit een thuis vervangen. Daarom is het mijn keuze ook absoluut niet. Mijn kids kunnen lekker vriendinnetjes mee naar huis nemen na school, als ze op de BSO zitten kan dat niet. Persoonlijk vind ik dat niet goed voor een kind.
Op de BSO kunnen ze ook met andere kinderen spelen...
Tieneke schreef:Faye, niet elk huis is voor een kind ook een thuis. Ouders geven hun kind niet altijd een thuis. Het zou moeten, maar het niet zo. Dan zijn die kinderen misschien beter af in een BSO, waar ze zich wel veilig en goed voelen.
Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat elk kind dat niet naar huis wil, maar naar de BSO, het thuis slecht heeftOf dat kinderen die niet graag naar de BSO gaan het thuis daarom goed hebben. Als ik nog duidelijk ben...