Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
neverstop schreef:dat vallen in je droom, schijnt (of t zo is weet ik niet (meer)) dat je spieren in 1 klap ontspannen schijnbaar.. waardoor 't lijkt alsof je idd valt ofzo
Madeira_ schreef:neverstop schreef:dat vallen in je droom, schijnt (of t zo is weet ik niet (meer)) dat je spieren in 1 klap ontspannen schijnbaar.. waardoor 't lijkt alsof je idd valt ofzo
Dat gevoel ken ik wel ja.. voelt raar!
Vannacht weer gedroomt over mijn overleden vriendinnetje..
neverstop schreef:meis klinkt miss heel raar, heb ik ook soms over m'n moeder, maar zij laat zo op haar eigen manier "weten" dat ze er nog is voor mezal zou dinnetje ook wel doen bij jou
![]()
Fiffill schreef:Ik herken stukken uit je verhaal Bolivia.Ik droom ook met veel muziek, opgesloten, dat ik geknepen word is zacht uitgedrukt, en inderdaad in mijn dromen kan ik heel agressief zijn, haast gewetenloos.
Dat "doodgaan" voor je in slaap valt klinkt ook apart. Lijkt me een heel vreemde ervaring.
Fiffill schreef:Dat is ook wel apart ja x_liesje_x.
Ik weet trouwens dat ik naast mijn vreemde dromen soms nog iets anders droom, namelijk dat er een heel gewoon iets gebeurt, bijv. dat er een vraag aan me gesteld wordt. Als ik dan wakker word dan kan ik me echt niet meer voor de geest halen of ik het nu gedroomd heb of niet, en heel vaak denk ik ook echt dat het echt gebeurt is, maar dat blijkt dan later helemaal niet zo te zijn. Dan moet ik het bijv. nog doen of het gebeurt overnieuw, zoals ik het droomde. Ik voel overigens pijn wel echt.
@ Bolivia: dat is wel vreemd. Hoop niet dat het een voorspellende droom is.Maar het klinkt inderdaad niet naar.