! Hebben nu al bijna 2,5 jaar en het gaat nog altijd goed.Hou echt super veel van hem
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! Hebben nu al bijna 2,5 jaar en het gaat nog altijd goed.
. 
maja komen we ook wel weer overheen...
En hij vind m'n paard ook best lief.
als ik niet kan gaat hij naar mijn paard en we doen veel leuke dingen samen. In april zijn we 5 jaar bij elkaar.
) de volgende dag kwam hij zn nummer brengen 

Fifteen schreef:Die van mij vind er dus echt niets aan, haha

hahaNiien_ schreef:Oh leuk, wat voor ketting?
Ik was gister jarig en kreeg ketting met bijpassende armband en chanel mascara van vriendlief

(we wonen een eindje uit elkaar dus heb hem al bijna 3 weken niet gezien en dat is langgggggggg
)
)
Net een jaar samen en gaat gewoon heel goed.

, we zijn bijna 4 jaar en wonen nu denk zo'n 3.5 jaar bij elkaar, ik ben 21 en is 26, heb hem leren kennen op de verjaardag van m'n broer
...hij gaat elke dag mee naar me paard, sterker nog, hij heeft mij een paard gegeven, omdat ik dan de opleiding in deurne kon gaan doen
... hij doet hem ook longeren (mja...heb ik hem toch goed geleerd
), hij vind paarden super, als we weer even ruimer in het geld zitten gaan we voor hem spullen halen en mag hij ook gaan rijden, en volgend jaar nemen we er samen nog 1 bij
, we hebben afentoe wel eens woorden wisseling, maar....nee eigenlijk niet vaak,en echt ruzie hebben we helemaal niet vaal...hihi maar als we ruzie hebben....oei...hihi dan is het best heftig.
M'n vriendje en ik zijn in januari 3 jaar bij elkaar en we hebben elkaar voor het eerst ontmoet in de trein, na een feestje. dat was dus absoluut NIET liefde op het eerste gezicht... ik was ongeloveloos chaggie (daar voor net een lastig gevallen door een hele irritante gozer) en hij was juist helemaal nog in de feest stemming.. waardoor ik me ging ergeren aan hem, en hij aan mij.

Viootjuh schreef:Joehoe! Eindelijk een topic over leuke lieve mannen, want... ik heb er één!![]()
We zijn nu 10 maanden samen en gaan per 1 april samenwonen. Tja eigenlijk heeft hij geen minpunten.
Even wat pluspunten:
- gaat altijd mij naar mijn paard en is dol op hoeven uit krabben, vegen, longeren enz.
- is dol op shoppen (soms nog een ergere shopaholic dan ik)
- en... is lief, betrouwbaar en leuk om te zien.
Nou ehm...do I need tot say more?
, en zover ik m ken, heb je helemaal gelijk