Heerlijk, die mannen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re: Heerlijk, die mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:34

Wat een leuk topic! Ik vind m'n vriendje ook echt heel erg leuk Lachen ! Hebben nu al bijna 2,5 jaar en het gaat nog altijd goed.

Hou echt super veel van hem Haha! .

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:06

Leuk topic!! Lachen

Nouw ik ben ook heel gek op mijn vriend! Lovers
We gaan straks een half jaartje met elkaar.
Maar we kennen elkaar al jaren! Lachen

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:10

Hier nog een tevreden persoon.

3 jaar samen ondertussen en heb er nog steeds geen genoeg van.

Paar weken geleden viel er een envelop in de brievenbus met een kaartje erin dat we lekker een dagje naar eeen luxe hotel gingen Kusje

Het enigste nadeel vriendlief vind paarden stinken.... Rolleyes maja komen we ook wel weer overheen...

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:41

Ik ben ook tevreden! Ondertussen al 2,5 jaar ongeveer, maar wel met up's en down's. Nu gaat het super. Soms legt hij lief briefje op mijn kussen of komt hij ineens met rozen aanzetten. Lachen En hij vind m'n paard ook best lief.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:48

Hoe zijn jullie vriendjes/mannen wbt de paarden?

De mijne heeft vroeger zelf gereden ( komt van de boerderie), hij moest een tijdje verplicht mee lessen als zijn zus reed want het paard wat ze toen had, kon niet zonder de pony, en brak de hele boel af als de pony niet in de buurt was, dus vriendlief heeft zich toen opgeofferd om mee te lessen met hun pony.
Nu Pablo nog op een pensionstal staat is hij er niet zo gek vaak te vinden, maar als hij er is, dan helpt hij altijd een handje mee, in de wei zetten er weer uit halen, poetsen, stal mesten etc.
Straks als Pablo thuis staat, dan voert vriendlief hem om de week ´s morgens (ploegendienst), zodat ik in alle rust de kindjes kan voorbereiden voor het vertrek naar school etc.
Hij vind het erg leuk om met Pablo bezig te zijn, maar het rijden laat hij toch liever aan mij over Lachen

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:51

Ik ben erg blij met mijn vriend, hij kookt elke avond voor mij Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken als ik niet kan gaat hij naar mijn paard en we doen veel leuke dingen samen. In april zijn we 5 jaar bij elkaar.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:01

Hij vind paard niet echt geweldig, maar gaat (als hij niet moet werken) wel altijd mee op wedstrijd, ookal gaan we om half 6 weg. & hij helpt goed met opzadelen en proppen enzo. En hij gaat ook vaak mee als ik gewoon ga rijden, dan kan hij mooi met de auto mij brengen. Schijnheilig

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:06

Mijn vriend heeft altijd op een boerderij gewoond tot zijn 8ste en daarna naar de stad verhuisd.
Ondanks dat zijn moeder paarden had en er een pensionstalling bij hun was, heeft hij helemaal niets met paarden.

Is er voor mij in Turkije opgestapt maar weigert hier op welk paard dan ook op te stappen.

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:15

Ik ben ook helemaal tevreden en blij met mijn vriend Haha!

We zijn nu 4,5 jaar samen en het wordt alleen maar beter. Hij kan koken, is handig en weet ook zijn weg rondom de paarden. Hij heeft vroeger gereden en zijn moeder had ook paarden. Helaas heeft hij een chronische knieblessure waardoor hij niet meer kan rijden, maar hij helpt wel regelmatig.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:56

Die van mij is gek op de paarden maar helpt niet echt mee. haalt ze wel met me binnen en helpt 's avonds met hooi voeren. Maar als ik een paard wil is het geen probleem, 2 ook niet enz enz. Zo heb ik er nu dus 6. Hij zal er nooit over zeuren. Ideaal toch?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:25

Die van mij vind er dus echt niets aan, haha Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:30

Vandaag precies 11 maand geleden kregen mijn vriend en ik een relatie, nadat we elkaar 2 week daarvoor ongeveer leerden kennen toen ik aan het werk was in de boekhandel en hij mij vroeg of we een speciale kalender verkochten (die we overigens niet hadden Clown ) de volgende dag kwam hij zn nummer brengen Lovers
Over een maandje is het al weer een jaar geleden Lachen
De mijne kan ook goed koken, en is nog romantisch ook, wat wil je nog meer Pling

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:47

Fifteen schreef:
Die van mij vind er dus echt niets aan, haha Lachen

De mijne ook niet, maar zolang ik er blij van word vindt hij het best. Haha!
Hij ziet paarden zelf liever in frikandelvorm, maar ach, ik mag er later wel eentje van 'm kopen. Haha!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 07:27

Poeh die van mij is ook 16, net zoals ik.
Tijdens het uitgaan, verder alle weken met zijn vriendenkring mee geweest (zijn groep + mijn groep).
En heeeeel veeeeeel weken er na kregen we wat.
Vorige week kettinkje gekregen van hem Bloos

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 08:37

Oh leuk, wat voor ketting? Haha!
Ik was gister jarig en kreeg ketting met bijpassende armband en chanel mascara van vriendlief Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:43

zeker heerlijk Haha! Haha! haha
*verliefd*

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:45

Niien_ schreef:
Oh leuk, wat voor ketting? Haha!
Ik was gister jarig en kreeg ketting met bijpassende armband en chanel mascara van vriendlief Bloos

Nog gefeliciteerd! Haha!

Ik ga volgende week naar een concert waarvan ik het kaartje van vriendlief gekregen heb haha. Haha!
Ik moet wel zeggen dat ik hem heel flink mis elke keer als ik dit topic voorbij zie komen. Huilen van het lachen (we wonen een eindje uit elkaar dus heb hem al bijna 3 weken niet gezien en dat is langgggggggg Huilen van het lachen)

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:31

Joehoe! Eindelijk een topic over leuke lieve mannen, want... ik heb er één! Haha!
We zijn nu 10 maanden samen en gaan per 1 april samenwonen. Tja eigenlijk heeft hij geen minpunten.

Even wat pluspunten:
- gaat altijd mij naar mijn paard en is dol op hoeven uit krabben, vegen, longeren enz.
- is dol op shoppen (soms nog een ergere shopaholic dan ik Bloos )
- en... is lief, betrouwbaar en leuk om te zien.

Nou ehm...do I need tot say more? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:34

Ik heb er ook 1. Haha! Net een jaar samen en gaat gewoon heel goed. Ja

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:38

En ik heb ook weer een nieuwe liefde Lovers
We zijn nu net 3 weekjes samen maar wat een liefde!
Heb hem met mijn bezopen hoofd (en anders hij wel!) op een festival leren kennen, gezoend en toen heeftie me naar huis gebacht!
Mag binnenkort een armband ring of ketting uit gaan zoeken van hem. Lachen

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:41

Ik ben ook erg blij met mijn vriend. We zijn bijna 5 jaar samen.
We hebben weleens ruzie, maar zo leer je elkaar wel door en door kennen.
21 november krijgen we de sleutel van ons huisje en gaan we leren samenwonen.
Ben benieuwd en denk dat het ook nog aardig wat 'knok'partijen opleverd.
Ik wil groen hij grijs, enz enz.
Ben namelijk niet de makkelijkste en dat weet hij.
Maar we houden super veel van elkaar.
Helaas heeft hij een nieuwe baan waarbij hij veel weg is en ben ik straks in ons huisje dus ook
veel alleen. Ik mis hem ontzettend en het is nog even wennen, maar we komen er wel uit!

ps. hij noemde, toen hij voor het eerst bij mij was, een shetlander een puppypony. GEWELDIG!!!!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:46

ik meld me ook...helemaal dolgelukkig Haha! , we zijn bijna 4 jaar en wonen nu denk zo'n 3.5 jaar bij elkaar, ik ben 21 en is 26, heb hem leren kennen op de verjaardag van m'n broer Clown ...hij gaat elke dag mee naar me paard, sterker nog, hij heeft mij een paard gegeven, omdat ik dan de opleiding in deurne kon gaan doen Bloos ... hij doet hem ook longeren (mja...heb ik hem toch goed geleerd Tong uitsteken ), hij vind paarden super, als we weer even ruimer in het geld zitten gaan we voor hem spullen halen en mag hij ook gaan rijden, en volgend jaar nemen we er samen nog 1 bij Haha!, we hebben afentoe wel eens woorden wisseling, maar....nee eigenlijk niet vaak,en echt ruzie hebben we helemaal niet vaal...hihi maar als we ruzie hebben....oei...hihi dan is het best heftig.

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:55

Oeh ik wil ook vertellen Haha! M'n vriendje en ik zijn in januari 3 jaar bij elkaar en we hebben elkaar voor het eerst ontmoet in de trein, na een feestje. dat was dus absoluut NIET liefde op het eerste gezicht... ik was ongeloveloos chaggie (daar voor net een lastig gevallen door een hele irritante gozer) en hij was juist helemaal nog in de feest stemming.. waardoor ik me ging ergeren aan hem, en hij aan mij.

Daarna de trein uit gestapt en elkaar niet weer gezien.. tot ik hem na een tijdje op internet tegen kwam, naja had hem in eerste instantie niet gekent, maar een vriend van hem die bleek met mijn beste vriendin te hebben Haha!

Naja.. msn'en, bellen.. blabla.. en toen kwam ie langs... nou dat was meteen raak natuurlijk Haha!
Nu zijn we bijna 3 jaar verder, nog gelukkig en gaan we samen een carriere in het leger tegemoet Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:01

Viootjuh schreef:
Joehoe! Eindelijk een topic over leuke lieve mannen, want... ik heb er één! Haha!
We zijn nu 10 maanden samen en gaan per 1 april samenwonen. Tja eigenlijk heeft hij geen minpunten.

Even wat pluspunten:
- gaat altijd mij naar mijn paard en is dol op hoeven uit krabben, vegen, longeren enz.
- is dol op shoppen (soms nog een ergere shopaholic dan ik Bloos )
- en... is lief, betrouwbaar en leuk om te zien.

Nou ehm...do I need tot say more? Knipoog

Ik ken hem Ik ken hem!

Go jij! Go jij!

Mijn vriendje is ook lief en leuk

- Gaat ook mee naar de paardjes.
- Brengt me heen waar ik heen wil
- Is er altijd voor me.
- Zorgt goed voor me ( te goed )
- Ziet er leuk uit

uhmmm zo kan ik wel door blijven gaan Haha! Lovers

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:07

Haha ik ken die van jou ook Kim Tong uitsteken , en zover ik m ken, heb je helemaal gelijk Haha!