Kerst! Wie nog meer??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Re: Kerst! Wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:36

ik heb zin om de spullen an zolder te halen, lampjes aan, kaarsjes, boom in huis...... zucht.......

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:46

Meld zich. Haha!

Heb hetzelfde, heb alweer helemaal zin in de kerst. Lekker koud buiten en dan zit je lekker binnen met de verwarming aan, en als 't dan écht kerst in weer kerstversieringen en de kerstboom aan.
Al die leuke liedjes, en 's avonds kerstinkopen doen als het donker is met al die gezellige lichtjes. Lovers
Ben dus niet de enige die dit heeft. Clown

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:40

Heb er ook helemaal weer zin in!
Heb af en toe al echt zo'n kerstgevoel Haha! Haha! Lovers (koud, guur buiten en binnen lekker warm met sfeerverlichting of kaarsjes Haha! )

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:44

Bah.

Ik heb écht een gruwelijke hekel aan kerst. Nagelbijten / Gniffelen Enige leuke is dat een kerstboom wel leuk staat in huis. Maar verder.. De té lange(en zogenaamd gezellige, ik vind het nooit zo gezellig) kerstdiners, waarvan 1 ALTIJD gourmetten is Misselijk, de kou, er is nooit sneeuw(of misschien zo'n pislaagje van 2cm Clown).
Nee, het is niet mijn ding. Huilen van het lachen Doe mij maar lekker de zomer. Lovers Op het strand, zee, zon, bruin worden, lekker warm..

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:46

Jaa ik meld me Haha!! Zelfs extra veel zin want ik ben dan ook jarig Tong uitsteken.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:56

Mijn moeder had dat ook met een van haar broers, kerst werd nooit gevierd, gelukkig heeft ze mij dat wel altijd bijgebracht, vind het daarom ook zo ubergezellig.

Zat vandaag lekker op de bank met vriendlief en met kaarsjes, het is lekker donker in huis, de wierook brandt en het ruikt hier lekker. Hyper!

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:20

Whaha, ik heb me ook al in moeten houden om de kerstboom uit de doos te plukken en hem te versieren ..
Vorig jaar na kerst hebben we een hele hoge, mooi neppert gekocht voor een prikkie en ik ben heeeeeel benieuwd hoe mooi die wel niet is.
Ik wacht uiteraard wel tot na STKlaas maar 6 december staat ie er Ja

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:44

Hier niet veel blijheid Knipoog Ik vind het super verrot dat de klok een uur terug is, NOG minder uren in een dag lijt het zo, en ik heb al zo weinig tijd Knipoog Maar goed, komt ook omdat ik een paard heb, naast een fulltime studie van 9 tot 5 en geen verlichting op stal (wel in stal, maar niet daarbuiten).

WEL heb ik zin in kerst, maar dat komt omdat ik dit jaar kerst vier in Zuid-Afrika ipv het natte Nederland Knipoog

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:47

Haha hier nog eentje hoor.
Kacheltje aan, kerstboom, gezellige liedjes op de radio...
Ooooh heerlijk! Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:12

Vandaag lampjes gekocht in de Kerst Outlet shop hier! Haha! Bloos

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:23

oeh ja ik ken het!!! Ik kijk zooooooooooooo uit naar kerst! Heb vorig jaar voor het eerst mijn eigen kerstboom gezet Lachen Was het eerste jaar dat ik alleen woonde, en 'k vind het zaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig om mijn appartementje helemaal op te fleuren!
Vorig jaar heb 'k binnendecoratie gekocht, dit jaar komt er buiten decoratie Lachen Ik wil zo rond het balkonhek een dennenslinger met lampjes voor buiten! Aan het raam wil ik zo'n slinger met naar zo beneden hangende lichtjes! Zalig!

Ik vind kerst altijd zooooo gezellig! Lekker voor de tv filmpje kijken met een gezellig verlichte living en hier in hasselt kan je met de hele straat de mooiste kerstversiering maken. De mooiste straat krijgt van de stad geld om een nieuwjaarsreceptie te houden voor hun straat! Echt zalig!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:31

Ik ben af en toe al kerstliedjes aan het zingen Huilen van het lachen

XxNimezxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:33

oeh! ik meld me ook, ben dol op kerst. In de winkel hebben we ook alle kerstspullen binnen. Geweldig vind ik het Haha!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:39

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:46

Ik vind het op zich wel een leuke tijd en plan er ook altijd lekker wat dagen vakantie omheen, heerlijk. Haha! Ook hebben we wel een relaxte familie, laten gewoon aan ons over wat we willen of niet, en meestal gaan we 2e kerstdag lekker met vrienden de kroeg in. Maar ik vind het verder nou ook weer niet echt súper bijzonder ofzo.

In Delft heb je altijd lichtjesavond, dat is wel echt héél gezellig vind ik. http://www.evenementenbureaudelft.nl/wa ... 202004.htm
Vroeger op de basisschool was kerst ook echt gewéldig, we deden elk jaar en kerstmusical met de hele school en en kerstontbijt enzo, ja dat was wel echt bijzonder. Toen keer ik er nog echt naar uit, nu is het gewoon lekker omdat je vrij bent en ik er een vakantie omheen heb zitten.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:47

Ohw geweldig Kerst!
Ik hou van December, een van de leukste maanden van het jaar Ja

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:49

Marijee schreef:
Ohw geweldig Kerst!
Ik hou van December, een van de leukste maanden van het jaar Ja

ja en dan krijg je jan en febr die zijn weer saai. Bloos

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:50

Ja ik wel.
Als ik ergens weg van ben is het Kerstmis. Dromen

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:51

Ooh ja, buiten een sneeuwbui..lekker binnen achter all you need is love en chocolademelk en lekkers. Dan in het donker een wandeling maken door het dikke pak sneeuw wat is gevallen om even later wéer aan de choco te gaan Lachen De lichtjes, de sfeer heerlijk!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:52

Ik ben ook al lekker kerstliedjes aan het zingen hihi.. maar met kerst zelf zit ik in mexico en ik moet zeggen, dat vind ik ook heeeeerlijk want ik kan niet tegen die regen enzo..

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:56

héhé vorig jaar was ik al een jaar op voorhand bezig met het knutselen van kerstbollen Lachen
Vond het echt zalig! Dit jaar moeten de kerstbollen van vorig jaar nog meer eens voldoen Lachen Volgend jaar maak 'k weer nieuwe!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:57

Jaaaaa geweldig! Het gevoel bleef bij mij nog een beetje uit, maar sinds vannacht de klok een uur terug is gegaan, is hij er weer heeeelemaal Haha! Haha!. Ons huisje is nu helemaal af na een jaar verbouwen, dus een mooi versierde kerstboom mag straks niet ontbreken. Wij hebben er zin in! Vork
Laatst bijgewerkt door Siets op 26-10-08 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:57

Héérlijk! Winterjassen, dikke truien, wanten, sjaals, wollen sokken, dubbel dekbed, kerstliedjes, kerstboom, chocomelk, donkere avonden met gezellige lichtjes, kerstmaaltje bereiden, gezellig met de hele familie eten, kerstpuzzels maken en zoveel meer. Lovers

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:00

zit nu al lekker knus voor de openhaard Haha!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:03

hahaha jaaaa die openhaard! Ik krijg een nieuwe gasstoof! Eentje waarin je vlamen ziet op namaakhout! Zalig!