Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(koud, guur buiten en binnen lekker warm met sfeerverlichting of kaarsjes
)
Enige leuke is dat een kerstboom wel leuk staat in huis. Maar verder..
De té lange(en zogenaamd gezellige, ik vind het nooit zo gezellig) kerstdiners, waarvan 1 ALTIJD gourmetten is
, de kou, er is nooit sneeuw(of misschien zo'n pislaagje van 2cm
).
Doe mij maar lekker de zomer.
Op het strand, zee, zon, bruin worden, lekker warm..
! Zelfs extra veel zin want ik ben dan ook jarig
.
Ik vind het super verrot dat de klok een uur terug is, NOG minder uren in een dag lijt het zo, en ik heb al zo weinig tijd
Maar goed, komt ook omdat ik een paard heb, naast een fulltime studie van 9 tot 5 en geen verlichting op stal (wel in stal, maar niet daarbuiten).
Was het eerste jaar dat ik alleen woonde, en 'k vind het zaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig om mijn appartementje helemaal op te fleuren!
Ik wil zo rond het balkonhek een dennenslinger met lampjes voor buiten! Aan het raam wil ik zo'n slinger met naar zo beneden hangende lichtjes! Zalig! 
Ook hebben we wel een relaxte familie, laten gewoon aan ons over wat we willen of niet, en meestal gaan we 2e kerstdag lekker met vrienden de kroeg in. Maar ik vind het verder nou ook weer niet echt súper bijzonder ofzo.

Marijee schreef:Ohw geweldig Kerst!
Ik hou van December, een van de leukste maanden van het jaar

De lichtjes, de sfeer heerlijk! 
Volgend jaar maak 'k weer nieuwe!
. Ons huisje is nu helemaal af na een jaar verbouwen, dus een mooi versierde kerstboom mag straks niet ontbreken. Wij hebben er zin in!