Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Ben het er echt helemaal mee-eens.. kom op zeg.. ik ben 14 en heb zulke kinderachtige ruzies niet eens..
Vind het alleen wel beetje raar dat de TS dit samen met het groepje van 8 moet bespreken. Fijn hoor, 1 tegen 8.
Maar ach, zeg gewoon wie de dader is, zo kan het uitgepraat worden.. en zo komt er toch allemaal nog (hopelijk) een goed eind aan..!
joyce2 schreef:Pfoee zeg, ze voelen zich wel aangevallen he! En dan te bedenken dat ze het zelf veroorzaakt hebben... Be responsible for your own actions!
Maar om de TS meteen te adviseren om ons allemaal te dumpen terwijl je zelf niet weet hoe het zit?joyce2 schreef:Laat ik het zo zeggen, als iemand zoiets bij mij flikt (en soortgelijks is gebeurd), is het bij mij verpest. Zoiets doe je niet bij vrienden. Die mensen links laten liggen, is een van de beste beslissingen die ik ooit gemaakt heb, omdat je er zo achterkomt wie je echte vrienden zijn en welke mensen gewoon je energie opzuigen. Ik kan iedereen die ik ken, die in deze situatie zit, alleen maar aanraden om zulke mensen gelijk aan de kant te zetten. Maar goed, als TS graag wil dat het goedkomt, vind ik dat super van haar en moet ze het ook zeker proberen uit te praten. Alleen zou ik niet verbaasd zijn dat het geklooi achter haar rug gewoon verder gaat...
Suuskipje schreef:britt... ik verdacht iedereen ervan omdat niemand mij kon vertellen wie het was en iedereen smoesje sverzon... ja dan heb ik ook zoiets van ik vertrouw niemand meer...
Bovendien ging ik altijd het beste met inge om aangezien ik die *buiten chantal* het alngste ken van jullie...
wij hebben een haat-liefde verhouding britt xD
. Ik weet nog heel goed dat jij op evelientje zat en ik op Treesje en dat we toen gingen ruilen omdat Treesje heel groot was en ik klein en bij jou precies anders om!
. broadway schreef:ik heb mijn dochters altijd geleerd dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze doen en niet met de smoes aankomen van....ja maar die en die....
Als ze er niet achter staan, dan er wat van zeggen of weggaan !!!
Ook heb ik ze geleerd om excuus aan te bieden als er iets was gebeurd wat ze bewust of onbewust niet zo hadden gewild.....
een fout maken is altijd vervelend, maar los het dan weer met fatsoen op, vertel hoe het ging, zeg sorrie en dan weer zand erover !!!
broadway schreef:ik heb mijn dochters altijd geleerd dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze doen en niet met de smoes aankomen van....ja maar die en die....
Ook heb ik ze geleerd om excuus aan te bieden als er iets was gebeurd wat ze bewust of onbewust niet zo hadden gewild.....
een fout maken is altijd vervelend, maar los het dan weer met fatsoen op, vertel hoe het ging, zeg sorrie en dan weer zand erover !!!
Menino schreef:broadway schreef:ik heb mijn dochters altijd geleerd dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze doen en niet met de smoes aankomen van....ja maar die en die....
ja, wel makkelijk praten...
Maar je weet nooit of ze dat ook echt doen, als ze echt bang zijn uit een vriendenclub oid te worden gezet...
't is altijd van 'zou mijn kind nooooooit doen' .. Maar niet alles heeft met opvoeding te maken
MevrouwtJ schreef:Hee,
Nou ik was ook één van de 8 meiden en ik was de gene die met Britt matrassen aan het klaarleggen was. Britt en ik waren er druk mee bezig en er stond een groepje meiden om de computer. Natuurlijk werd er wel is wat geroepen en moesten we lachen. Was ook niet aardig maar we hadden niet de bedoeling om de gevoelens van de TS te kwetsen. We hadden ook niet door dat we dat zouden doen met dat gesprek. Nogmaals Britt had niks te maken met wat er getypt werd net zoals ik, want wij waren druk bezig. Natuurlijk hebben we wel meegedaan met het lachen enzo en zijn we ergens wel schuldig. Van mij mag er wel een goed gesprek komen met ze alle om de tafel.
roddelen en lachen achter iemands rug om.. dan ben je geen vriendin, en dan ben je ook geen vriendin zoals TS waard. Britt_Sisi schreef:ik zge ook niet dat we goeie vriendinnen zijn. maar als er iets grappigs gezegt word ga je toch ook lachen? of het nou om een vriendin gaat of niet.
en grappig is niet meteen banketstaaf ofzohoor. want zo vatten jullie het wel op.