Achterbaks.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Achterbaks.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 00:29

Ts ik heb net het hele topic ff gelezen. ( nouja ff snel dan ).
Ik vind deze meiden jouw vriendschap niet eens waard! Vrienden doen zulke dingen niet.
Laat ze lekker in hun eigen opgestookte sop gaar koken en zoek andere vriendinnen!
Hier heb je niks aan! Volgens mij zijn dit echt van die roddel tantes die niet te vertrouwen zijn! die wil je niet als vriendinnen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:39

MyHorseGirl schreef:
Ben het er echt helemaal mee-eens.. kom op zeg.. ik ben 14 en heb zulke kinderachtige ruzies niet eens..

Vind het alleen wel beetje raar dat de TS dit samen met het groepje van 8 moet bespreken. Fijn hoor, 1 tegen 8.

Maar ach, zeg gewoon wie de dader is, zo kan het uitgepraat worden.. en zo komt er toch allemaal nog (hopelijk) een goed eind aan..!

Kijk, zo kan het ook...Ik zou me kapot schamen van een 14-jarige tot de orde geroepen te moeten worden maar meid, je hebt helemaal gelijk...! Ik ben blij dat er dus meiden van 14 zijn die zich een stuk volwassener kunnen gedragen! Haha!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:09

Ik merk dat sommige mensen het hele topic niet hebben gelezen en meteen hun mening over de groep van 8 klaar hebben, terwijl ze de hele situatie niet eens weten, en er zelf niet bij waren.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 13:19

niemand hier was erbij mandy...
Ik ga nog maar een keer temmen denk ik want had een slotje aangevraagd Scheve mond

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:21

Pfoee zeg, ze voelen zich wel aangevallen he! En dan te bedenken dat ze het zelf veroorzaakt hebben... Be responsible for your own actions!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:26

Ik vind dit echt weer zo typisch..

Van die groepjes op een manege en als je niet zo vaak komt als zij hoor je er niet meer bij en gaan ze dus maar lolletjes met je uithalen! Ik kots echt op zulke groepjes. Verschrikkelijk kinderachtig.. Sigaar

@ TS: echt vrienden halen dit soort 'grapjes' niet met je uit, je weet gelijk weer waar je staat nu.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 13:32

@ Sandyislief:

idd het doet me trouwens denken aan het sprekwoord.. uit het oog, uit het hart...

Ik hoop dat het zaterdag opgelost wordt en dat we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen zonder dat ik me onprettig voel.. het was altijd heel leuk maar als ze me er niet meer bij willen hebben, dan is het jammer maar dan wil ik dat wel eerst horen van ze..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:12

joyce2 schreef:
Pfoee zeg, ze voelen zich wel aangevallen he! En dan te bedenken dat ze het zelf veroorzaakt hebben... Be responsible for your own actions!

Nee hoor Lachen Maar om de TS meteen te adviseren om ons allemaal te dumpen terwijl je zelf niet weet hoe het zit?
Ik rij zelf btw niet op die manege, al een jaar niet meer ofzo. Maar kom er wel nog regelmatig.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:20

Laat ik het zo zeggen, als iemand zoiets bij mij flikt (en soortgelijks is gebeurd), is het bij mij verpest. Zoiets doe je niet bij vrienden. Die mensen links laten liggen, is een van de beste beslissingen die ik ooit gemaakt heb, omdat je er zo achterkomt wie je echte vrienden zijn en welke mensen gewoon je energie opzuigen. Ik kan iedereen die ik ken, die in deze situatie zit, alleen maar aanraden om zulke mensen gelijk aan de kant te zetten. Maar goed, als TS graag wil dat het goedkomt, vind ik dat super van haar en moet ze het ook zeker proberen uit te praten. Alleen zou ik niet verbaasd zijn dat het geklooi achter haar rug gewoon verder gaat...

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:54

Inderdaad. Bovendien kletsen ze onderling waarschijnlijk ook nog weer over elkaar. Heb het al zo vaak gezien en je kunt ze beter op afstand houden, aan zulk soort mensen heb je niks.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:24

joyce2 schreef:
Laat ik het zo zeggen, als iemand zoiets bij mij flikt (en soortgelijks is gebeurd), is het bij mij verpest. Zoiets doe je niet bij vrienden. Die mensen links laten liggen, is een van de beste beslissingen die ik ooit gemaakt heb, omdat je er zo achterkomt wie je echte vrienden zijn en welke mensen gewoon je energie opzuigen. Ik kan iedereen die ik ken, die in deze situatie zit, alleen maar aanraden om zulke mensen gelijk aan de kant te zetten. Maar goed, als TS graag wil dat het goedkomt, vind ik dat super van haar en moet ze het ook zeker proberen uit te praten. Alleen zou ik niet verbaasd zijn dat het geklooi achter haar rug gewoon verder gaat...

ons groepje bestaat uit een groepje van 8
daarvan zaten 3 of 4 mensne op de computer en de rerst was bezig met andere dingen.
waarvan wij 3 hier op bokt.
wij krijgen hier de schuld van terwijl wij t juist niet waren.

en er word gelijk gezget laat je vrienden maar vallen, dat zijn geen vrienden
maar diegene die t typte zijn geen vrienden. de rest misschien wel?

Ik was degene uit het groepje die (nunietmeerzo) altijd het beste met suus omging omdat ik als enige van het groepje bij haar in de les reed. en nu word ik er van verdacht al die dingen te hebben getypt. waarom zou ik zo een vriendschap om zeep willen helpen. dat is toch onlogisch
denk eens verder dan je neus lang is.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 16:30

britt... ik verdacht iedereen ervan omdat niemand mij kon vertellen wie het was en iedereen smoesje sverzon... ja dan heb ik ook zoiets van ik vertrouw niemand meer...

Bovendien ging ik altijd het beste met inge om aangezien ik die *buiten chantal* het alngste ken van jullie...
wij hebben een haat-liefde verhouding britt xD

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:43

Jullie roepen hier de hele tijd: "Ik weet wie het was, maar ik ga diegene niet verraden, want vrienden verraad je niet" of "Het was dan wel mijn msn en we hebben er wel om gelachen, maar ik typte het niet". Dit soort uitspraken zeggen voor mij al genoeg... Enne, zo'n hechte vriendschap hebben jullie niet, als je elkaar niet op je verjaardag uitnodigd. Dan zijn jullie meer kennissen dan vrienden IMO. Dus bij deze heb ik verder gekeken dan mijn neus lang is. Waarschijnlijk ben je zelf nooit de pispaal geweest en vind je het nu allemaal overtrokken en opgeblazen, maar je zou eens in haar schoenen moeten staan...

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:06

Suuskipje schreef:
britt... ik verdacht iedereen ervan omdat niemand mij kon vertellen wie het was en iedereen smoesje sverzon... ja dan heb ik ook zoiets van ik vertrouw niemand meer...

Bovendien ging ik altijd het beste met inge om aangezien ik die *buiten chantal* het alngste ken van jullie...
wij hebben een haat-liefde verhouding britt xD

Suus wij hebben het groepje opgestart samen met Chantal Haha!. Ik weet nog heel goed dat jij op evelientje zat en ik op Treesje en dat we toen gingen ruilen omdat Treesje heel groot was en ik klein en bij jou precies anders om!
Maarja, ik hoop dat het zaterdag uitgepraat wordt Lachen.

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:36

ik heb mijn dochters altijd geleerd dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze doen en niet met de smoes aankomen van....ja maar die en die....
Als ze er niet achter staan, dan er wat van zeggen of weggaan !!!
Ook heb ik ze geleerd om excuus aan te bieden als er iets was gebeurd wat ze bewust of onbewust niet zo hadden gewild.....
een fout maken is altijd vervelend, maar los het dan weer met fatsoen op, vertel hoe het ging, zeg sorrie en dan weer zand erover !!!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:32

broadway schreef:
ik heb mijn dochters altijd geleerd dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze doen en niet met de smoes aankomen van....ja maar die en die....
Ook heb ik ze geleerd om excuus aan te bieden als er iets was gebeurd wat ze bewust of onbewust niet zo hadden gewild.....
een fout maken is altijd vervelend, maar los het dan weer met fatsoen op, vertel hoe het ging, zeg sorrie en dan weer zand erover !!!

Afgod

Fijn om te lezen dat sommige kinderen nog de juiste omgangsnormen van hun ouders meekrijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:52

broadway schreef:

ja, wel makkelijk praten...

Maar je weet nooit of ze dat ook echt doen, als ze echt bang zijn uit een vriendenclub oid te worden gezet...
't is altijd van 'zou mijn kind nooooooit doen' .. Maar niet alles heeft met opvoeding te maken Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:55

Menino schreef:
broadway schreef:

ja, wel makkelijk praten...

Maar je weet nooit of ze dat ook echt doen, als ze echt bang zijn uit een vriendenclub oid te worden gezet...
't is altijd van 'zou mijn kind nooooooit doen' .. Maar niet alles heeft met opvoeding te maken Knipoog

Eh.....ook de houding die het kind neemt tegen invloeden van buitenaf heeft grotendeels met opvoeding te maken hoor Knipoog

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:01

Ik denk dat hier inderdaad maar snel een slotje op moet want anders loopt het dadelijk echt uit de hand.
Het is niet aan bokt om dit op te lossen, ook al wil iedereen dit zo graag. Ik vind het van de TS niet goed om dit op bokt te zetten, en van 'de groep van 8' niet goed om zo'n gesprek te starten. Maar ik heb ook wel een stomme dingen gedaan waar ik achteraf spijt van had. Dit moet je toch samen uitpraten. Dus ik zou zeggen, ga zaterdag even met z'n allen praten.
En TS, ik denk dat je niet de schuld aan 1 iemand moet geven. En ook niet zo moet aandringen dat diegen zichzelf 'aangeeft'. Want iedereen is schuldig.
Dus ik hoop dat dit zaterdag allemaal uitgepraat kan worden, zodat 'de groep van 8' geen slechte naam krijgt en jij weer met een goed gevoel naar de manege kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:03

kinderachtig.. ga met de hele groep bij elkaar zitten, praat er over, praat het uit, en zeg de volgende keer gewoon wat je denkt, als diegene er bij staat, maar ga niet in een groepje staan lachen en roddelen als diegene er niet is, dat vind ik verschrikkelijk achterbaks en meeloperig Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:07

MevrouwtJ schreef:
Hee,

Nou ik was ook één van de 8 meiden en ik was de gene die met Britt matrassen aan het klaarleggen was. Britt en ik waren er druk mee bezig en er stond een groepje meiden om de computer. Natuurlijk werd er wel is wat geroepen en moesten we lachen. Was ook niet aardig maar we hadden niet de bedoeling om de gevoelens van de TS te kwetsen. We hadden ook niet door dat we dat zouden doen met dat gesprek. Nogmaals Britt had niks te maken met wat er getypt werd net zoals ik, want wij waren druk bezig. Natuurlijk hebben we wel meegedaan met het lachen enzo en zijn we ergens wel schuldig. Van mij mag er wel een goed gesprek komen met ze alle om de tafel.

@ Britt_sisi ... zie bovenstaand, dus nee, ik vind jullie geen goede vriendinnen roddelen en lachen achter iemands rug om.. dan ben je geen vriendin, en dan ben je ook geen vriendin zoals TS waard.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:09

ik vind zulke mensen altijd zeer kinderachtig, en weet je ik kende ze ook van die kinderen die dachten dat zepopulair waren en jou links laten liggen maar dan krijg je opeens eigen paarden en dan willen ze je beste vrienden zijn.
Gewoon negeren je gaat er heen om te leren rijden en schijt aan de rest moet je maar denken.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:39

ik zge ook niet dat we goeie vriendinnen zijn. maar als er iets grappigs gezegt word ga je toch ook lachen? of het nou om een vriendin gaat of niet.
en grappig is niet meteen banketstaaf ofzohoor. want zo vatten jullie het wel op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:03

Britt_Sisi schreef:
ik zge ook niet dat we goeie vriendinnen zijn. maar als er iets grappigs gezegt word ga je toch ook lachen? of het nou om een vriendin gaat of niet.
en grappig is niet meteen banketstaaf ofzohoor. want zo vatten jullie het wel op.

als het achter haar rug om is niet.. met vriendinnen spot je niet.. goede vriendin of niet..

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 21:15

britt zoals ik al eerder zei... ik behandel mensen zoals ik graag behandel wil worden en als jullie mij dan zoiets aandoen dan doet dat heel veel zeer want ik zag jullie wel als vriendinnen.. niet goeie, niet beste, maar wel vriendinnen die ik vertrouwde..