Beterrrrrrr!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Beterrrrrrr!! __KELLY schreef:Inderdaad plagom ,... ik ben ook benieuwd wanneer ze nou met iets komen waarmee we weer op door kunnen gaan als plaatsvervanger van de olie
En de brandstofprijs is nu laag omdat de dollar weer zo fors is gedaald gelloof ik ..

dus dat scheelt wel
Il0na schreef:Ik ben denk de enige die nooit let op de benzine prijzen maar gewoon het tankje vol gooi?
Tanken moet ik toch, dus maak me er maar niet druk om.. Haha!

Hypofocus schreef:__KELLY schreef:Inderdaad plagom ,... ik ben ook benieuwd wanneer ze nou met iets komen waarmee we weer op door kunnen gaan als plaatsvervanger van de olie
En de brandstofprijs is nu laag omdat de dollar weer zo fors is gedaald gelloof ik ..
Die plaatsvervanger is al jaaaaaaaaren klaar.
Verschillende opties zijn er zelfs.
Maar jullie denken toch zeker niet dat die plaatsvervangers al "mogen" starten, zo lang er nog fossiele brandstoffen beschikbaar zijn?
Shell is één van de aller machtigste bedrijven ter wereld!
Grote Olie bedrijven zoals Shell houden de productie van alternatieven op dit moment heel erg tegen. Want zodra er alternatieven gaan rondrijden, gaat Shell Failliet
In Noorwegen rijden ze op een groot stuk in het Zuiden al rond in waterstof auto's.
Tanken? Dat kan met water en zonne-energie en meer is er niet voor nodig.
Een enorm succes daar, op relatief kleine schaal natuurlijk.
Maar dáár hoor je vrijwel niets over!
De oplossing is er dus al wel degelijk.

Want hiervoor tankden we elke keer voor 1,32...En we hebben benzine...