Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tita schreef:rijke vent is ook niet alles
past niet
KiWiKo schreef:ach........... ik ben nu 40 en ik hou ze alleen voor de............. en de aandacht![]()
Ik hoef niet meer joh!heb het er trouwens te druk voor ook....
als ik behoefte heb aan dit dan bel ik X en als ik behoefte heb aan dat dan bel ik Y
werkt prima voor mij
Blingh schreef:Ik zei altijd dat ik geen man wilde..
Maar ik kan niet met en ook niet zonder..
ook ik heb het helemaal gehad met ze! Ook al zou ik het stiekem toch wel fijn vinden als hij nog even een smsje zou sturen voor het slapen gaan
Anne200 schreef:( of een met paarden, nog beter) en niet meer voor de liefde haha.
Anne200 schreef:Ken t!! T gevoel dat er dan wat mis is met jezelf..
En ik krijg altijd weer de tekst: Vind je super lief, super leuk en je bent heel mooi en dan komt er weer een wazige MAAR.......
En idd de napijn nou dat is t allemaal niet waard!
en een vriendin van mij krijgt ook altijd dergelijke tekst.....als ik er bij nadenk een andere vriendin van mij ook. Vastgesteld dit is dus een tekst die bij het standaard pakket van een man hoort 
Karenenditty schreef:weet je de vergelijking tussen mannen en blubber? je komt het alle2 tegen en je kan er niet omheen vaak, maar als je de kans hebt zou je het doen. en eenmaal erdoorheen mag jij de rotzooi opruimen.....
ik wil geen vent, ik wil een man, stabiel en met eigen leven
Wake up call; bestaan die?
NAV schreef:Misschien is het al 10 keer fout gegaan, maar het hoeft maar 1 keer goed te gaan... Natuurlijk zijn er een hoop verschrikkelijke vervelende en onvolwassen mannen, maar er zijn ook genoeg hele leuk mannen
maar wat als je nou net die man wilt hebben die je niet kunt krijgen, of maar gedeeltelijk
Anne200 schreef:Rawr schreef:Ach, it's better to have loved and lost than never to have loved at all.![]()
quote]
Nou daar hadden we t al over en na paar keer goed op je bek te zijn gegaan denk je daar heel anders over!!!
Dan maar beter helemaal niks!!!
81Puck schreef:Ik zeg altijd maar zo over mannen!
Gebruiken, en misbruiken....
zeanine schreef:maar wat als je nou net die man wilt hebben die je niet kunt krijgen, of maar gedeeltelijk
NAV schreef:Dan is die dus niet voor jou. Waarom zou je iemand willen hebben die bezet is of niet helemaal voor jou kan zijn?
Suzanne F. schreef:NAV schreef:Dan is die dus niet voor jou. Waarom zou je iemand willen hebben die bezet is of niet helemaal voor jou kan zijn?
Omdat je verliefd bent, omdat je hart zegt dat hij bij jou hoort.![]()
En je blijft hopen tegen beter weten in.
Voor mij scharrelen iig een prima oplossing, wel de lusten, niet de lasten