whahahha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
whahahha Elma_ schreef:karoliefje_ dat weet ik, maar los van het hele vreemdgaan, geef ik hem de kans uit te leggen waarom hij zo lang en zo vaak tegen me gelogen heeft, en wat ik nou helemaal voor hem beteken.. Als hij met NIETS komt zal ik hem zoiezo niet vergeven...

maar toch, interessant topic
Elma_ schreef:Nou we hebben gepraat.. of hij heeft gepraat en ik heb geluisterd
Hij was echt over de zeik, en t speet hem echt heel erg, en heeft me vanalles beloofd... Ik geef hem nog 1 kans om die beloftes waar te maken en zo niet dan is t ajuus parapluus......

Of als er iets heftigs in zijn leven gebeurd is waar hij er van van de kaart is. Probleem is wel dat ik zo achterdochtig als de pest zou worden. Ik laat hem heel erg vrij en denk dat dat dan moeilijk voor me wordt. Hij zou slecht om kunnen gaan met de beperking van zijn ruimte. Of we het overleven? Geen idee. Ik kan zo vertrekken als ik vreemd zou gaan, dat weet ik wel.
latnahc2 schreef:en zouden jullie zelf wat me een jongen/man doen als hij al een vriendin heeft?
Blue_Eyes schreef:Zeg nooit nooit, ook al zou ik het wel heel erg moeilijk vinden. Ik ken stellen die vantevoren ook zeiden dat het nooit meer goed zou komen als dat zou gebeuren, en die na zoiets nu toch nog samen zijn.
Elma_ schreef:pffff, kom ik er toch vanmorgen achter (door MIJN beste vriendin n og wel) dat hij gewoon met haar heeft liggen *** en dat ie gwn bij dr heeft geslapen!!! vooral blijven liegen jonge, kom je ver mee in t leven.. ik ben echt helemaal kapot