Vreemdgaan, komt dat nog goed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Re: Vreemdgaan, komt dat nog goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 16:22

daarom, enne hij mag weg, mijn huis Haha! whahahha

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:24

Elma_ schreef:
karoliefje_ dat weet ik, maar los van het hele vreemdgaan, geef ik hem de kans uit te leggen waarom hij zo lang en zo vaak tegen me gelogen heeft, en wat ik nou helemaal voor hem beteken.. Als hij met NIETS komt zal ik hem zoiezo niet vergeven...

Ik vraag me af wat je verwacht te horen, en wat hij moet zeggen dat het weer goed komt.. Woorden komen te kort om zijn daden te herstellen lijkt mij..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 16:28

ik weet het niet, maar het zou al een hele prestatie voor hem zijn als dr wat zinnigs uit zn mond komt Haha!
hij kan het iig proberen, ik merk wel aan hem of hij het meent of niet.. mensen maken nu eenmaal fouten...

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:36

gaan jullie vanavond praten ?

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:14

Ligt er een beetje aan.. Als hij het in een dronken bui heeft gedaan en er echt enorme spijt van heeft en dat ook laat merken. Zou'k er nog wel mee kunnen leven, Heeft ie het gedaan terwijl die nuchter was,,, en zich liet meeslepen, omdat het zon mooi meisje was. Dan weet ik niet of ik hem nog wel zou kunnen vergeven.

Vind het heel moeilijk om er zo over te oordelen want het hangt net de van de situatie af vind ik. Vork

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:58

Ik zou hem gelijk de deur uitzetten, ik zou er niet mee kunnen leven.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:16

Ik weet het niet, het zal dan heel hard werken worden aan je relatie, maar ik denk dat het wel goed kan komen. Maar bij een tweede keer krijgt ie een schop onder ze reed. Ik zou zelf nooit vreemdgaan.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:27

Nou ben benieuwd hoe het is gegaan met praten!

Maar als mijn vriend zou vreemdgaan met een ander meisje,
dan kan hij vertrekken.. Hoe leuk/moeilijk ik het ook zal vinden!
Dan kan ik denk ik heel moeilijk weer het vertrouwen terugkrijgen..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 10:29

Nou we hebben gepraat.. of hij heeft gepraat en ik heb geluisterd Tong uitsteken
Hij was echt over de zeik, en t speet hem echt heel erg, en heeft me vanalles beloofd... Ik geef hem nog 1 kans om die beloftes waar te maken en zo niet dan is t ajuus parapluus...... Lachen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:32

als ik mijn vriend bedrieg: dan moet ik niet meer terugkomen.... Zijn vader heeft zijn moeder meermaals bedrogen en dat wil wesley nu helemaal niet. Hij heeft me van in het begin ervoor gewaarschuwd dus ik weet wat er gebeurd als ik hem bedrieg.

Als mijn vriend mij bedriegt zou ik gek worden, zou elke dag mezelf zot piekeren, denkt hij aan mij of aan haar. Als we samen slapen, denkt hij aan mij of aan haar? Tijdens sex, denkt hij echt wel aan mij of denkt hij dat hij sex heeft met die ander? Ik zou het proberen goed te houden, maar zou gek worden van twijfel...

Tot nu toe moet ik mij daar nog geen zorgen om maken Haha! maar toch, interessant topic Knipoog

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:35

Elma_ schreef:
Nou we hebben gepraat.. of hij heeft gepraat en ik heb geluisterd Tong uitsteken
Hij was echt over de zeik, en t speet hem echt heel erg, en heeft me vanalles beloofd... Ik geef hem nog 1 kans om die beloftes waar te maken en zo niet dan is t ajuus parapluus...... Lachen

heb je ook een soort proefperiode afgesproken ofzo? Mijn vriend heeft me ook ooit in een goedmakingspoging vanalles beloofd, en het moet nog steeds gebeuren.. Clown

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 10:38

hahahah Zorro...
Nee dat niet.. ik geef hem een paar MAANDEN.. want als ik een paar weken zeg is het na 2 weken weer raak Clown
nee ik heb duidelijk gezegd dit was de laatste streek waarover ik zo boos moet worden, en dat snapte hij heel goed.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:56

Probeer ook een vast moment in de week te pakken om eens goed met elkaar te praten, niet alleen over je relatie maar over alles wat je bezig houdt.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:06

haha nou ja, ik hoop echt dat dit zijn ogen heeft geopent, en dat jullie de rest van jullie leven samen gelukkig zijn!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:11

Ik ben gelukkig niet in deze situatie en geloof ook niet dat mijn (inmiddels) verloofde mij dat aan zou doen...

Mocht het wel gebeuren...Tsja...vertrouwen zal wel een hele tijd weg zijn, maar ik denk niet dat ik er meteen een punt achter zou zetten (afhankelijk van de situatie, als hij echt verliefd zou zijn op het andere meisje is het uiteraard een andere zaak...). Ik zou het niet kunnen opgeven, niet meteen tenminste. Kan goed zijn dat ik na een of twee maanden nog steeds vreselijk wantrouwend ben en me dat opbreekt, dan zou ik het uitmaken, mijn geestelijke (en lichamelijke) gezondheid ten lieve...

Ik schreeuw dus niet meteen: Dan is het uit...!
Dat heb ik altijd wel gedaan, maar ik twijfel hier nu wel over.

Ik heb het er wel eens met m'n verloofde over gehad, hij zegt ook dat het heel goed mogelijk is dat hij me weer een kans zou geven, uit exact dezelfde reden als ik: Het nog niet meteen kunnen opgeven...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:26

Ik weet niet wat ik zou doen. Ik ken mijn man al 20 jaar, eerst beste vrienden en vervolgens een relatie. Ik denk dat er wel bepaalde redenen zouden kunnen zijn,dat ik hem zou kunnen vergeven. Bijvoorbeeld als ik er onvoldoende voor hem was en dit ook zelf vind Haha! Of als er iets heftigs in zijn leven gebeurd is waar hij er van van de kaart is. Probleem is wel dat ik zo achterdochtig als de pest zou worden. Ik laat hem heel erg vrij en denk dat dat dan moeilijk voor me wordt. Hij zou slecht om kunnen gaan met de beperking van zijn ruimte. Of we het overleven? Geen idee. Ik kan zo vertrekken als ik vreemd zou gaan, dat weet ik wel.
Sowieso zou een 2e keer nooit door mij vergeven worden. Dan ga ik echt wat slopen Haha!

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:32

ligt eraan wat je in vreemdgaan ziet..

maar mij lijkt het niet...

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:55

nu zou ik graag willen weten wie er van jullie wel eens vreemd is gegaan.
of meerdere keren.
en wat daar de reden dan van was.
en zouden jullie zelf wat me een jongen/man doen als hij al een vriendin heeft?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:57

latnahc2 schreef:
en zouden jullie zelf wat me een jongen/man doen als hij al een vriendin heeft?

Nee, mooi van afblijven...Uiteindelijk ga jij rond als de grote h0er die een relatie kapot heeft gemaakt. Als een jongen echt wat van mij zou willen (en ik van hem) moet hij het eerst fatsoenlijk uitmaken met zijn vriendin. Dat is immers ook een vorm van bewijs dat hij het serieus meent met jou...! Knipoog

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 12:01

Blue_Eyes schreef:
Zeg nooit nooit, ook al zou ik het wel heel erg moeilijk vinden. Ik ken stellen die vantevoren ook zeiden dat het nooit meer goed zou komen als dat zou gebeuren, en die na zoiets nu toch nog samen zijn.

Idd maar ken er ook zie het vergeven hebben en toch na 3/4 jaar uit elkaar gingen omdat ze het tussen haar oren niet meer aankon. Ze bleven samen omwille de kinderen.

NEEE komt noooooooooit meer goed. Hoezeer ze ook op hun knieeen gaan.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:06

Ben benieuwd hoe het loopt .. Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 10:54

pffff, kom ik er toch vanmorgen achter (door MIJN beste vriendin n og wel) dat hij gewoon met haar heeft liggen *** en dat ie gwn bij dr heeft geslapen!!! vooral blijven liegen jonge, kom je ver mee in t leven.. ik ben echt helemaal kapot Boos!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:09

Bij mij was het dan bij deze finito, je hebt hem de kans gegeven de kaarten open op tafel te leggen, dat heeft hij nagelaten.

Ik zou zelf beter kunnen tegen het vreemdgaan dan tegen het liegen. raar maar waar.

Heel veel sterkte

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 11:11

Dankje.. Ik wordt dr gewoon zo moe van, t vreet al mn energie dit, energie die ik beter in mn lieve zoontje kan steken.. ik ben dr klaar mee....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:12

Elma_ schreef:
pffff, kom ik er toch vanmorgen achter (door MIJN beste vriendin n og wel) dat hij gewoon met haar heeft liggen *** en dat ie gwn bij dr heeft geslapen!!! vooral blijven liegen jonge, kom je ver mee in t leven.. ik ben echt helemaal kapot Boos!

Ik kan zeggen Told you so maar daar heb je niets aan.
Sterkte in ieder geval.