nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mememe

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:15

Tsja als ik al niet hoor hoeveel jongens sommige meisjes al hebben gehad van 16, denk ik van jeetje.
Ben zelf ook wel redelijk onzeker af en toe straal ik dat ook uit , maar soms heb ik echt zoiets van ik leef me eigen leven wel en zie wel wat er van komt. Ben nou ook niet weer z'n iemand die thuis gaat zitten en niet uit gaat, ik ga juist wel gewoon uit en als ze me lelijk vinden kijken ze de andere kant maar op.
Heb trouwens ook nog nooit een vriendje gehadof gezoent.. naja nou loop ik misschien wel heel erg achter Bloos Clown , naja als dat niet komt boeie dan ben ook nog maar 16. Zie wel wat er op mijn pad komt een vriendje is leuk maar er komt wel wat meer bij kijken dan we soms even denken.

Naja mijn mening, sorry als iemand het er niet mee eens is. Bloos
Laatst bijgewerkt door mememe op 03-10-08 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:16

Je hebt groot gelijk mememe. Ja
Maar ik sta nog niet zo sterk in mijn schoenen dat ik zo kan denken.

wjerbo_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:17

ik ben zeg maar een mannelijke variant van jullie (A)

ik ben nu 19 en nog vriendin loos...

ben ook niet de knapste van buiten... maar goed, ik zeg altijd de binnenkant telt.

t komt allemaal wel. ik heb tijd;)

verder zie ik te vaak dat je van die lellebelle hebt die achter alles wat of geld heeft of knap is aanloopt. zo iemand wil ik dus sowieso niet....

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:18

Bellatrix schreef:
Je hebt groot gelijk mememe. Ja
Maar ik sta nog niet zo sterk in mijn schoenen dat ik zo kan denken.

Komt nog wel , niet alles komt tegelijk. Ik dacht er vroeger ook nooit zo over nu af en toe wel,maar heb soms ook nog wel mijn inzak momenten . Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:19

Ik heb juist weinig 'sterke' momenten...maar we zullen zien.

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:31

wjerbo_en_ik schreef:
ik ben zeg maar een mannelijke variant van jullie (A)

ik ben nu 19 en nog vriendin loos...

ben ook niet de knapste van buiten... maar goed, ik zeg altijd de binnenkant telt.

t komt allemaal wel. ik heb tijd;)

verder zie ik te vaak dat je van die lellebelle hebt die achter alles wat of geld heeft of knap is aanloopt. zo iemand wil ik dus sowieso niet....

Ik kwam mijn vriend tegen toen hij 19 was, zijn nu zo'n elf maanden samen, en hij zegt dat al die jaren wachten het meer dan waard was.

Komt allemaal goed, bij iedereen! En uiterlijk isn't that big a factor.. echt niet. Als is het soms wel leuk meegenomen Knipoog

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:38

haha nee want laatst hadden we op mijn werk nog een discussie over de kleiding van onze vriendjes. Mijn vriendje loopt dus geregeld in kleding van de action of zo waar dan ook echt de gaten zichtbaar in zitten. En natúúrlijk zou ik het leuker vinden als hij er verzorgd bij zou lopen ( wat ie soms ook wel doet hoor! ) maar hij wordt er niet minder om! Dus uiterlijk zegt ook niet alles! Uiteindelijk is het toch wel t innerlijk dat telt, hoe lekker cliche! Clown

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:40

haha en ik maar denken dat ik de enige was Vork
ik ben 20 en heb ook nog nooit een vriendje gehad hoor Lachen
ik ga ook eigenlijk nooit uit, ken ook niet echt veel jongens Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:53

ik ga nooit uit en ben nooit uitgeweest, toch was ik vroegaah een mannenverslindster terwijl ik absoluut geen super model ben oid. ik ben er allang achter dat het je uitstraling is, als jij zelfvertrouwen uitstraalt trekt dat heel veel mensen aan Ja

op mijn 16de kreeg ik een relatie vorig jaar oktober is het uit en sindsdien heb ik niemand meer gehad (op een fout ventje na) ik vind het eigenlijk niet zo erg, vrijgezel zijn.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:59

Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, 19 jaar inmiddels, ik denk dat ik hem nou wel tegen ben gekomen, maar of hij hetzelfde denkt is moeilijk in te schatten Vork Haha!

Ach, ik heb nog hoop dat het 'ooit' nog goed komt haha.

Ben ook niet iemand met make-up, heb welgeteld 1x mascara opgehad, en ga bijna nooit uit, tenzij het echt een 'sociale verplichting' is.

Maar, denk er aan, vaak als je niet 'zoekt' komen ze Haha! Knipoog

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 23:31

ookal ben ik ook nog 'jong' (nu 20) tot mn 19e had ik ook nog nooit een vriendje gehad.
niet eens iets wat er op leek..niet dat ik aandacht te kort had van jongen..maar die jongens vond ik gewoon allemaal niet intressant genoeg (en zij mij niet Tong uitsteken en als ze dat wel vonden waren die jongens echt afschuwelijk)..
meestal vond ik het niet zo erg..vrijgezel zijn..mn beste vriendin heeft al 3 jaar een vriend en ik voelde me altijd zoveel vrijer dan haar..
ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik iemand jaloers zou maken oid, ik hoefde mn tijd niet te verdelen tussen vriendinnen en vriend, hoefde met niemand rekening te houden.
maar soms...soms mis je het gewoon... knuffelen, tegen iemand aan kruipen, gewoon iemand die op die speciale manier van je houdt..
ik kreeg ook zo vaak naar mn hoofd geslingerd (als grapje hoor) 'anne!! wanneer zoek je nou eens een vriendje?!' ... neuh...ik zag mezelf ook al als de eeuwige vrijgezel.
zou aan mn studie beginnen, holleeeee leve het feest vieren!! dacht ik.
maar nee, pats boem, volkomen onverwacht liep ik ineens een jongen tegen het lijf en voor ik het wist was ik hopeloos verliefd.
geen seconde getwijfeld..DIE jongen was van mij!
we zijn nu een jaar samen, en hoewel ik mezelf er soms nog even aan moet herinneren dat ik nu toch wel rekening met iemand moet houden en dat ik dus niet automatisch met elke knappe kop die er voorbij komt kan flirten, verder is t echt heerlijk!

dus meiden..
kop op!!
ooit komen jullie ook een jongen (of meisje natuurlijk Knipoog) tegen die voor jullie 'geschikt' is..
en tot die tijd...genieten jullie toch lekker zo van het leven !?:)

als jullie weer eens een dipje hebben bedenk dan..
zonder vriend:
- kun je doen wat je zelf wil
- hoef je met niemand rekening te houden
- alle tijd voor je hobby's (paarden! )
- je hoeft hoogstwaarschijnlijk ook geen hele verhalen over voetbal aan te horen.
- al dat vreselijke verplichte geklef met valentijns dag ed gaat lekker aan jou voorbij!
- je hebt geen heksen als schoonouders, of bitchy schoonzusjes
enz enz enz enz...
dus..heb je weer dat -ik-mis-een-vriendje-in-mijn-leven-gevoel...bedenk dan...single zijn is zo slecht nog niet!!

Haha!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 06:58

Toekie schreef:
Hahaha... of

Gezocht: deksel voor dit mooie potje

*LOL* Haha! Haha! Knipoog

Denk dat dit verkeerd om werkt Clown

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 07:12

Casca schreef:
Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, 19 jaar inmiddels, ik denk dat ik hem nou wel tegen ben gekomen, maar of hij hetzelfde denkt is moeilijk in te schatten Vork Haha!

Ach, ik heb nog hoop dat het 'ooit' nog goed komt haha.

Ben ook niet iemand met make-up, heb welgeteld 1x mascara opgehad, en ga bijna nooit uit, tenzij het echt een 'sociale verplichting' is.

Maar, denk er aan, vaak als je niet 'zoekt' komen ze Haha! Knipoog

Vanavond vul ik dit berichtje even aan Tong uitsteken maar dat eerste zinnetje of hij het zelfde denkt, hier precies het zelfde! Tong uitsteken
(ik draag wel make up Clown)

heej meiden, misschien komen jullie hem vandaag wel tegen Knipoog!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 07:28

Ik kom ook gezellig meedoen Clown
Ben nu 18 en nooit een vriend gehad.
Eigenlijk ben ik toen ik echt naar t middelbaar ging zo vresselijk gepest met alles dat ik geen zelfvertrouwen meer heb met dat soort dingen.
Was ik verliefd 'Vertelde mijn 'vriendinnen' dat is het de hele school rondbazuind nog nooit zon rottijd gehad'
wat je trouwens vriendinnen kunt noemen.
Geen idee waarom maar ben meerdere malen met de dood bedreigd werkt ook niet erg optimistisch ofzo. meer zoiets van ben toch niet goed genoeg.
Verder ben ik er tot op mijn mbo mee gepest. Nu niet meer gelukkig maar een vriend ik ben er veel ste onzeker voor durf ook niks te vragen of whatever. Dan heb ik zoiets laat hem er maar mee komen zelf doe ik het niet.
Als ik eenmaal praat met iemand is er niks meer van te merken.
Ga ook heel zelden uit mischien 1 keer in het jaar ofzo. of niet Clown
Vriendinnen hebben nu wel een vriend en dan heb ik zoiets van tja dan mis je zoiets wel iedereen om je heen nlekker met vriend of vriendin en dan ben je alleen.
Maar verder je kan doen en laten wta je wilt en mijn tijd komt vast nog wel denk ik.
en anders maar niet Clown

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:22

Frances schreef:
haha en ik maar denken dat ik de enige was Vork
ik ben 20 en heb ook nog nooit een vriendje gehad hoor Lachen
ik ga ook eigenlijk nooit uit, ken ook niet echt veel jongens Nagelbijten / Gniffelen

Je hoeft er niet veel te kennen, 1 is genoeg Knipoog En je hoeft je ware ook echt niet met uitgaan te ontmoeten hoor.

Op je werk, in de bus, op school, enz.. het kan overal Lachen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:29

Oamaru schreef:
Meiden toch, jullie zijn allemaal pracht meiden. Kom jullie wel is vaker tegen op Bokt, volgens mij zijn jullie
hartstikke leuke spontane meiden ! Komt vanzelf goed. Lachen

Ik ben bijna 18, wel scharrels en alles. Maar zodra het serieus begint te worden, of is. [wat ik dan meestal
weer niet zie] Haak ik af, ben toch wel aan mn vrijheid gehecht dan dat ik tot nu toe denk. Schijnheilig In de pub
heb je wel veel jongens, maar nee. Gaat er allemaal een beetje 'goedkoop' aan toe. Wil je een drankje?
En dan denken ze dat ze je hebben. Nagelbijten / Gniffelen

*LOL* Dat kon echt mijn uitspraak zijn Clown
Maarja, als ik écht verliefd op iemand word, ga ik er wel voor natuurlijk Haha! Dat is alleen niet gebeurd de laatste tijd (heb wel vriendjes gehad hoor) ik ben nlk best kieskeurig Nagelbijten / Gniffelen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:32

Kieskeurig is geen probleem, maar perfect bestaat niet. Waarom 'probeer' je niet af en toe of een keer.. iemand die misschien niet perfect is? Óf het werkt en je hebt een partner voor de rest van je leven, óf je weet gelijk dat je zo iemand dus niet moet hebben.
Als je je ware teveel idealiseert, mis je misschien iemand die voor je neus staat Lachen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:39

Nee, perfect bestaat niet. Maar je moet natuurlijk wel *iets* met iemand hebben wil een relatie lukken. Wat dat iets is, is voor iedereen en ook per persoon verschillend natuurlijk.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:41

Uiteraard, als de klik er niet is kom je er niet. Maar chemie krijgt je niet alleen door op zoek te gaan naar je perfecte partner, maar vaak door het juist niet te verwachten Lachen

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:43

Een echt serieuze relatie heb ik ook nog niet gehad Lachen En ben inmiddels ook weer 20. Zoek het ook niet zo nu... ben veel te druk met school, werken en lol maken met vrienden Lachen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:44

Ja, maar als je het niet verwacht dan moet er toch iets in de wederpartij zijn wat je aantrekt. Iets wat interessant genoeg is om er mee verder te gaan ipv gewoon een gesprek aan gaan zonder meer.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:59

Meiden (en heer) Op ieder potje past een deksel en ik ben er zeker van dat iedereen een keer iemand tegen komt waarbij een wederzijdse klik is.
Van wat ik gelezen heb is dat allemaal voor de 25. Dan zit je nog in de bloei van je leven! Tegenwoordig zijn er zat singles ook in de 30. Dus op je 19e of 20e hoef je je denk ik toch echt niet druk te maken.
Jullie komen vanzelf wel iemand tegen waarmee het klikt.
Persoonlijk ben ik een meisje die dol is op makeup etc en denk ik als je je nooit opmaakt zal een man denken die ziet er niet echt verzorgt uit ofzo maar er zullen ook weer zat mannen zijn die helemaal niet van make up houden dus dat zegt weer helemaal niks. Komt vanzelf!

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:20

Ik weet dat ik maar zestien ben, en jullie zullen wel denken dat ik me geen zorgen moet maken maar ik ben zelfs nooit vérliefd geweest. Vriendjes heb ik (bijgevolg) ook nog nooit gehad. Ben ik echt zo hopeloos? Het kan toch niet er mensen zijn die niet verliefd worden? Want dan heb ik wel een probleem. Clown

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:33

ik heb wel 1 vriendje gehad, maar mijn ouders hebben daar nooit iets van geweten. was maar drie weekjes.
maar goed. ik ben nu 19 en ik word mijn ouders hierover helemaal beu! telkens zeggen ze weer, is dat geen leuke, die is knap, wanneer ga je eens uit, ga naar een relatie site enz.
ik word hier juist heel onzeker van. want ik wil mijn ouders niet teleurstellen, maar dat drammen...
als we naar de kerk lopen (das 5 minuutjes ofzo) dan besteed ze altijd wel 2 minuten hieraan.

nu trouwen er veel in mijn omgeving, maar dat ga ik echt niet allemaal zeggen tegen ze. als ik zeg dat mijn achternichtje over een half jaar gaat trouwen dan krijg ik weer de relatie verhaal naar me toe geslingerd. zo geen zin in

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:45

Eowyn3003 schreef:
Ik weet dat ik maar zestien ben, en jullie zullen wel denken dat ik me geen zorgen moet maken maar ik ben zelfs nooit vérliefd geweest. Vriendjes heb ik (bijgevolg) ook nog nooit gehad. Ben ik echt zo hopeloos? Het kan toch niet er mensen zijn die niet verliefd worden? Want dan heb ik wel een probleem. Clown

Ik ben ook nog nooit verliefd geweest hoor Bloos en ik ben 20 dus misschien is er nog hoop ROFL