LovingTweety schreef:Ook, bovendien vinden ze veel voedsel door gewoon door de bijbehorende bossen te lopenOp de echte natuurlijke manier.
Okee, wilde ik ff weten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
LovingTweety schreef:Ook, bovendien vinden ze veel voedsel door gewoon door de bijbehorende bossen te lopenOp de echte natuurlijke manier.
Dit hele topic. Ik ben ook een van die mensen die het nooit laten kan om een lekkere discussie aan te gaan. Meestal krijg ik te horen 'dat is zielig', wel ik kan je nog veeeel meer voorbeelden geven die nog veel zieliger zijn. En ja ik had ook liever gehad dat we het te veel aan zwijnen op de veluwe mochten afschieten en op eten, maar nee dat is dan ook weer niet ethisch verantwoord terwijl die dieren wel een lekker buitenleven hebben gehad. Magnummm schreef:__Robijn__ schreef:indd.. en lijkt me dat ook niet in plastic schoenen loopt of op een plastic bank zit????
Toevallig heb ik NEPlederen laarzen met hak, allstars van stof en teenslippers van nepleer
En onze bank is van stof
Om maar in te gaan op jou voorbeelden.
Twiggy2008 schreef:LovingTweety schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen. Zit er al vanaf de eerste reactie bijMaar hier word ook ineens de conclusie getrokken dat ik niet biologisch zou eten......
Maar voor de rest ben ik me heel bewust van alles, hoor.![]()
Maar het is waar dat je niet overal aan ontkomt, maar ik ben dan ook geen veganist.
Magnummm schreef:LT; ik vatte dat alleen maar op van. Die dieren leven zo, maar ik eet gewoon HUN vlees.
Dus dat KWAM OVER alsof je gewoon regulier vlees eet
als ik zelf de keuze kan maken niet. Alleen kan ik niet voor andere beslissen hoe zij het oplossen. Pashon schreef:dus magnum ben je een echte vega of eet je alleen geen vlees?
eet je wel vis overigens?
maar waarom heb je dit topic eigenlijk geopend? ik zie het nut er niet zo van in. jij hebt gelijk en de rest niet. jij respecteerd iedereen en men respecteerd jou niet. mja dan zijn we er al ja!
Twiggy2008 schreef:Hey detour.![]()
Hmmm, ik vind alle door de mens gedode dieren voor vlees helemaal niets, dus ook dat wilde zwijn (heb het ook nog nooit gegeten en ik heb die behoefte ook totaal niet).![]()
Joh, ik ben zo'n watje... Ik vind die lammetjes bij ons al erg, die jaarlijks geboren worden om een paar maanden daarna als lamsbout te eindigen al erg. Ook al staan ze maandenlang heerlijk op het land......
LovingTweety schreef:Haha, nee ik lust geen drop.

Black_White schreef:magnummmmm wat vind je dan van milieu vervuiling d.m.v. namaakproducten om het dierlijke te ontzien?
LovingTweety schreef:Twiggy2008, nou als ik voortaan weer een zak drop krijg stuur ik hem door.
Magnummm, is biologisch dan niets voor je?
Twiggy2008 schreef:Detour, knap van je dat je dat stuk nuchter kan zien, want ik kan het namelijk niet. Ik ga met mijn dochter elk vroeg voorjaar weer kijken naar de lammetjes bij ons op stal (je ziet ze geboren worden), maar zij geniet van het schattige en ik zie steeds die vrachtwagen voor me, die een paar maanden later weer komt, omdat mensen graag lamsvlees eten. Kan er niets aan doen, ik probeer het te blokkeren, maar bij elk net geboren dier of mens vraag ik me altijd af hoe ze later worden. Bij die lammetjes is het lot al duidelijk.....
" (Het gebeurde wel eens, vandaar)..
Pashon schreef:twiggy ik weet wat (in grote lijnen) wat een vegetarier wel en niet eet. maar ik vroeg aan ts of ze wel vis at maar krijg tot nu toe nog geen enkel keer antwoord op mijn vraag.
ieder heeft zo zijn eigen opvatting over dingen zo ook over vegetarisch zijn.
ik vraag het nog maar een keer, wat is het doel van dit topic?!?!?!?!?!?

(sorry, zat ff te kijken in je profiel, en dat viel me op) Pashon schreef:twiggy ik weet wat (in grote lijnen) wat een vegetarier wel en niet eet. maar ik vroeg aan ts of ze wel vis at maar krijg tot nu toe nog geen enkel keer antwoord op mijn vraag.
ieder heeft zo zijn eigen opvatting over dingen zo ook over vegetarisch zijn.
Black_White schreef:hihi hokjes is zielig, maar het konijn in jou profiel dan weer niet(sorry, zat ff te kijken in je profiel, en dat viel me op)