Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:marialva schreef:ja dat was verschrikkelijk, ik vergeet dat nooit meer en ben toen ook behoorlijk van slag geweest het is zo onmenselijk dat het lijkt alsof je in een kwade droom zit, en de onmacht die je hebt je wilt niet dat er iemand dood gaat en blijft hopen dat het goed gaat komen, maar dat komt het dus nietik hoop nooit meer zoiets mee temaken, het is echt verschrikkelijk!
Ik kan me er ook echt geen voorstelling van maken..
Dat zijn inderdaad dingen die alleen in films of in nachtmerries horen te gebeuren, niet in het echt en al helemaal niet voor je neus.
Heb je hulp gehad om het te verwerken?
is geen lach-achter-je-hand smiley, maar dat je op je vingers/nagels bijt van schrik/zenuwen/angst.
Ik heb de bestuurder in een hele bizarre houding zien liggen, en een passagier gezien. Maar bloed o.i.d. kan ik me niet herinneren. Ook heb ik in de Volvo gekeken, en de huilende kinderen op de achterbank staan me nog bij. Ook de verschrikte blik op de vrouw haar gezicht.

MoniekJ schreef:Vandaag precies 2 weken terug reed ik samen met een vriendin naar school, toen zij over iets heenreed en uitgleed.
zie viel precies op de weg en er kwam net een vrachtwagen aanrijden en, reed zo over der heen ze was meteen hersendood..
Ik stond er bij en keek er naar, ik was helemaal van de wereld wist niet wat ik moest doen, ben naar der toegerent en gekeken hoe het met der was en toen kwam er een laraar, die heel toevallig net langs reed en het ook zag gebeuren.
Hij had gewoon een certificaat ervoor, en reed dus een rondje.
Sleutelbeen gebroken, naar het ziekenhuis, onderbenen verlamd..
Frannie schreef:Ik vergeet nooit het beeld toen mijn vader binnenkwam met zijn vingers aan een draadje vasthangend aan zijn handpalm; hij had net een zwaar ongeval met zijn motor gehad.
Verder heeft mijn zus bijna een fataal ongeluk gehad toen ze stilstond met de fiets naast een vrachtwagen. De vrachtwagen draaide af en greep mijn zus haar fiets mee , gelukkig stond ze aan de goede zijde van de fiets zodat ze er net op het nippertje kon afspringen. Op dat moment had ze toch een engeltje op dr schouder