ik mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Re: ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:08

Ben het met Tivoli eens, je kan moeilijk oordelen over hoe erg iemand anders iemand mist. Lachen Maar ik zie het wel veel hier op LZP, dat mensen zich alleen in hun eigen situatie kunnen uitleven, of "je zou eens in mijn schoenen moeten staan", "ik heb het nog erger, en ik zeur d'r toch ook niet om??"... Maarja, alles is voor iedereen weer anders Lachen.

En je kan ook iemand missen en tegelijkertijd wel je eigen ding doen hoor. Zo miste ik op vakantie in Noorwegen en op school-vakantie naar Istanbul m'n vriend ook best wel als ik dan 's nachts in m'n uppie in bed lag (we zijn zelfs al studerend gaan samenwonen omdat we elkaar doordeweeks zo erg misten Bloos maar eerlijk gezegd mis ik hem nu juist minder als ik een week weg ben. pas na een dag of 5 begint het dan 'n beetje te knagen, terwijl ik voor we gingen samenwonen altijd het gevoel had dat we elkaar zo weinig zagen, ook al was het elk weekend Clown), maar tegelijkertijd was ik dus wel de hele dag bezig met andere dingen en had ik het ontzettend gezellig. Ja

MissJeanny

Re: ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:12

Ik heb sinds kort een nieuwe vriend en hij is internationaal vrachtwagenchaufeur en de hele week weg. Verdrietig

Dat vind ik best jammer, maar net wat hier iemand al zei, ik heb me erop ingesteld, ik wist waar ik aan begon Knipoog
Ik heb gelukkig nog niet gehad dat ik hem vreeselijk mistte, maar dat gaat heus nog wel komen Tong uitsteken