dan woon ik dus gunstig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dan woon ik dus gunstig
)
pinuts schreef:Nou dat was het dan, mijn eerste stap in de IKEA. Ik was verbaasd over de grootte.. ik keek eerst mijn ogen uit, en na de eerste verdieping gehad te hebben viel het me toch wel wat tegen, zo goedkoop is het niet..? Toch heb ik een aantal leuke dingetjes gevonden zoals: roze boekenplank, limegroen inklaptafeltje en stoeltjes. Maar een leuk klein bankje? neehoor, zowiso niet veel keuze in verschillende banken, keukens, etc.. Wat wel heel lekker was dat je het meteen mee kon nemen, heerlijk!^^ Maar daarna ook nog flink geslaagd (goedkoop) bij de leenbakker, en vond dat kleine winkel(tje) wel erg lekker rustig, en fijn:) Dus Ikea heeft mij nog niet verwonderd, maar was cker ff leuk om te doen ( in een uurtje..)
even teruglezen. 
pinuts schreef:zo goedkoop is het niet..?

binnenkort ook weer eens shoppen 
Ik wil altijd zo snel mogelijk iets kopen, wat goedkoop en er leuk uitziet. Njah vandaag toch nog geslaagd daar voor een paar dingetjes, maar hoef er niet vaak heen 
Fragment uit column schreef:[...]Maar hij werd vijf en het viel een beetje op dat hij en zijn babyzusje in hetzelfde ledikantje sliepen; zij één met spijlen, hij één zonder. Het werd pyschologisch gezien tijd voor een hoogslaper. Ook leek het hem wel fijn om niet meer met de benen omhoog te hoeven slapen, hoe gezond dat ook is.
Nach Ikea!
Nu weet ik als Moeder aller Columnisten (die eretitel kwam vrij nu Mulder, Campert en Blokker ermee gestopt zijn, heb ik snel ingepikt) natuurlijk heus wel dat er drie dingen zijn waar columnisten nóóit over mogen schrijven, en dat zijn 1. het proces van columns schrijven en writers block, 2. het huisdier en 3. Ikea. Deze drie onderwerpen zijn namelijk al in zo ontelbaar veel nutteloze lappen tekst beschreven, dat de verf al afbladdert voor je begonnen bent met schilderen, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zou overigens best knap zijn, want ik snap het zelf niet helemaal. Maar goed. Het is eeuwig jammer dat ik mijn Ikea-avontuur dus hier niet kan beschrijven - ik kan echter de verleiding niet weerstaan om dan toch minstens de stats door te geven.
# Aantal uur kwijt aan project hoogslaper, inclusief aankoop, montage, demontage en vervoer terug: 16. (Gekapitaliseerd naar huidig uurtarief commerciële opdrachtgevers: 1600 euro)
# Aantal slokken bier genomen omdat onderdeel onvindbaar: 14.
# Aantal slokken bier genomen omdat inbussleutel onvindbaar: 229.
# Aantal keren inbussleutel uit handen gevallen: 23.456.924.
# Aantal keren vriendin mij / ik vriendin geslagen: 3.
# Aantal gebroken neuzen: 1.
# Aantal aangekochte nutteloze afwaskwasten en ander vrolijk gekleurd gerei: 14.
# Aantal Ikeaklanten dat vloekend en tierend door de stellingen liep, uitroepend: "ik kom appelflap vamme langzalzelevensdagen nooit, nooit, NOOIT meer in deze poedersuiker": 1
Goed. Ikea mag dus niet. Wat mij dan wel weer dwingt een heel ander topic aan te snijden voor deze állerlaatste aflevering van Tijls Tips voor Thuis, en dat is een heel actueel zomers onderwerpje: de vlieg. En hoe haar te verdelgen.
[...]
San_E schreef:IKEA Delft is de grootste van Nederland geloof ik, de kleinste is Utrecht. Maar Utrecht wordt - als het goed is - over twee jaar de grootste!
: http://www.youtube.com/watch?v=M5-QzJomOAI