Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:12

Bellatrix schreef:
Marcella schreef:
Infuus. |o |o

Oh dat is niet leuk. :(:)

En uiteindelijk niet nodig dus voor niks en tijdens mri deed het nog pijn ook.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:16

Pagina 500! *\%/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Marcella schreef:
Bellatrix schreef:
Marcella schreef:
Infuus. |o |o

Oh dat is niet leuk. :(:)

En uiteindelijk niet nodig dus voor niks en tijdens mri deed het nog pijn ook.

Oh dat is helemaal niet leuk. :(:)

Ghostattack

JudithGigi schreef:
Ik neem sinds ik werk ook altijd vrij de dag na een concert, ik functioneer niet op zo weinig slaap :')

Ik verbaas me er altijd over hoe relatief goed ik nog functioneer na zo weinig slaap :')

En toch ga ik vanavond vroeg naar bed _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:17

Bellatrix schreef:
Pagina 500! *\%/*

Whoop Whoop! *\o/*

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:19

chanicha schreef:
Dat ik al tegen oudejaarsavond opkijk :=
Ik ga zo slecht op laat naar bed gaan %)

Ik blijf niet meer op met met Oud & Nieuw, ik ben toch alleen dus ik hoef niemand gelukkig nieuwjaar te wensen. Ik ga rond 10 uur naar bed en zie alle appjes wel als ik wakker word _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:20

Slaap jij door vuurwerk heen?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:20

Ik vind het wel een goed idee.. toch ook maar vrij gevraagd na mijn concert, maar toen kwam ik meteen bij mijn volgende ergernis. Hr is ZO inflexibel. Ik heb toestemming nodig van mijn manager (ondanks nu al weken 60u per week werken) en hij is met vaderschapsverlof dus ja.
Of toestemming van de directeur ook goed is? Daar gaan ze nog 'even' over nadenken, want dat staat niet in het protocol :list:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:21

Bellatrix schreef:
Slaap jij door vuurwerk heen?

Ik slaap standaard met oordoppen in dus ik hoor helemaal niets :Y)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:29

Dat de overburen bijna elke week wel minimaal 1 keer de straat blokkeren en mijn uitrit waardoor ik niet weg kan en het toevallig telkens is als ik echt weg moet.

Zo dom om alles voor je bedrijf te laten bezorgen in een woonwijk waar 1 vrachtwagen alles volledig blokkeert, omdat het daar niet voor gemaakt is. Ze hebben gewoon 2 minuten verderop hun bedrijfspand waar vrachtwagens juist veel beter kunnen komen en het verkeer gewoon erlangs kan nog.

Maar ze gaan komende tijd ook weer stuk nachts thuis werken en vanaf eind december voor oud en nieuw met heel wat mensen en aggregaat buiten waardoor ik de hele tijd wakker lig pf word want tussen 1 en 5 komen continu mensen naar buiten die gaan praten en lachen op normaal volume in hun 'pauze' en ze zelf hun bedrijfswagens gaan laden maar doordat ze lampen aanmaken heb je continu waarschuwingen geloei van die auto's....

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:31

Foaly schreef:
Kunnen we dat gestook van hatsjoe niet gewoon negeren? := Niet de trol voeren enzo.

En dit is niet op de man dan?
Ik heb alle respect voor jullie correcties en schaar me daar ook onder trouwens qua mening maar als je iemand confronteert met een slechte post, is het een beetje hypocriet om dan zelf hetzelfde te gaan doen hé.

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:37

Little_Gift schreef:
Foaly schreef:
Kunnen we dat gestook van hatsjoe niet gewoon negeren? := Niet de trol voeren enzo.

En dit is niet op de man dan?
Ik heb alle respect voor jullie correcties en schaar me daar ook onder trouwens qua mening maar als je iemand confronteert met een slechte post, is het een beetje hypocriet om dan zelf hetzelfde te gaan doen hé.

Met beide eens, echter er niks van zeggen is naar mijn mening meedoen (het toestaan van) aan verwerpelijk gedrag. Aan de andere kant is er waarschijnlijk geen eer te behalen dus misschien maar beter laten roepen in de ruimte,
Laatst bijgewerkt door Sachertorte op 02-12-25 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-25 11:42

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:42

MyWishMax schreef:
Dat de overburen bijna elke week wel minimaal 1 keer de straat blokkeren en mijn uitrit waardoor ik niet weg kan en het toevallig telkens is als ik echt weg moet.

Zo dom om alles voor je bedrijf te laten bezorgen in een woonwijk waar 1 vrachtwagen alles volledig blokkeert, omdat het daar niet voor gemaakt is. Ze hebben gewoon 2 minuten verderop hun bedrijfspand waar vrachtwagens juist veel beter kunnen komen en het verkeer gewoon erlangs kan nog.

Maar ze gaan komende tijd ook weer stuk nachts thuis werken en vanaf eind december voor oud en nieuw met heel wat mensen en aggregaat buiten waardoor ik de hele tijd wakker lig pf word want tussen 1 en 5 komen continu mensen naar buiten die gaan praten en lachen op normaal volume in hun 'pauze' en ze zelf hun bedrijfswagens gaan laden maar doordat ze lampen aanmaken heb je continu waarschuwingen geloei van die auto's....

En de gemeente kan niets?
Ik snap je ergenis helemaal hierin. :knuffel:

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:52

F_T schreef:
De wijze waarop jij je uit staat daarintegen vól van oordeel en is op een kwetsende manier geschreven.

En dáár zit het stukje dat mensen vinden dat jíj je moet schamen voor jóúw bericht.

Tsja ik vind van niet.

F_T schreef:
Foaly schreef:

Soms is het ook gewoon goed om even exact te omschrijven wat je ergens van vindt, zeker als het op inhoud kan en niet op de persoon.

Dat is wat ik hierboven trachtte te doen.

En dat doe je goed, respect. Wat Foaly zegt over gestook en getrol: kijk naar jezelf, zoals de waard is... Ik geef mijn mening en zint je dat niet, foei me maar.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:56