xPabloBokt schreef:Enorm rustig op mijn werk..
Hier ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:eeej, pagina 500 alweer..
mijn ergernis, gister ouderavond voor dochter (groep 8). Ze doet het fantastisch, heel mooie cijfers allemaal, rond de 8. En voor Engels zelfs een 10!!... supertrots dus. Maar ze heeft als advies toch TL/Havo. Dat valt me dan toch wel tegen. Ik wil uiteraard geen curlingmoeder voor mijn sneeuwvlokje zijn... maar toch. Het zit me niet heel lekker. Er was geen gelegenheid daarop door te vragen want ze wachten voor definitief advies de voortgangstoets (voorheen cito) af. Ik vraag me af wat je dan voor cijfers moet hebben voor vwo advies??
Niet dat ik wil dat mijn dochter perse naar het vwo moet, maar ik denk dat er zeker meer in zit dan TL. dusss.. en weer door.
hahahatsjoe schreef:Ik zou doordrammen Juval, met een 8 niet naar het VWO is belachelijk. Ik mocht niet naar het VWO omdat ik sociaal gestoord zou zijn (ik zat graag in een hoekje met een boekje en bemoeide me niet met geruzie, dat was er thuis al genoeg) en daarom geen VWO. Ik heb mezelf opgegeven. Oke is lang geleden, maar het kan dus.