Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
MyWishMax schreef:Eerst maar even bijkomen, ja Ze is wel schattig zo!
De ander is die fluffy variant toch? Was het een Turk?
Cambionn schreef:Gaat nu al lekker. Had hem naar een pick-up point laten sturen, staat ook netjes zo in mijn mail. Dus waar gaat het pakket heen? Juist, mijn huisadres. En op de T&T mag ik hem ook niet op het pick-up point zetten. Wou het eigenlijk zondag hebben en ben vrijdag middag en zaterdag grotendeels weg. Naar een pick-up point fietsen lukt wel, maar thuisblijven niet.Aan Agradi. Wou iets bestellen dat enkel daar was en daarbij een shirtje meebesteld uit de aanbieding. Maar niet zeker of ik maat S of M moet hebben. Agradi heeft ook geen maattabel ofzo, en het artikel op andere webshops zoeken noch Bokt rondspitten werd ik ook niet wijzer van. Dus dan maar beide en de niet passende terug sturen.
Gezien de vorige keer het bijna een maand duurde voor mijn retour verwerkt was (terwijl hij al lang bij hun binnen was), en ik geen zin heb om zo lang mijn geld kwijt te zijn wou ik achteraf betalen. Staat overal mooi dat dat kan. Maar als ik dat probeer krijg ik steeds de melding dat AfterPay niet werkt. Dus nu toch maar gewoon betaald, hopelijk gaat de retour nu wel normaal...