Ik sta vandaag voor de +- 5e keer op mijn werk en ik sta voor het eerst alleen (met 2 stagiaires die ouder zijn dan ik) en ik vind het echt spannend. Komt vast goed maar aaaaaah, voel me nog niet helemaal bekwaam genoeg (en dat praat ik mezelf aan).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:De London Knights en de vrouwen die naar zo'n show gaan. Het is het meest ordi en platte iets wat ik in m'n hele leven heb mee mogen maken. Noem mij maar preuts maar ik vind toch iets van de vrouwen die hun dingdong vast pakten of zich openlijk lieten swaffelen voor een publiek van een paar honderd andere vrouwen, single of niet.
Femke_Tweety schreef:Ik vermoed een slap aftreksel (pun intended uiteraard) van de Chippendale's?
Rawr schreef:Femke_Tweety schreef:Ik vermoed een slap aftreksel (pun intended uiteraard) van de Chippendale's?
Yes, maar volgens mij gingen de Chippendales nooit helemaal naakt. Dit was echt full nude en met fysiek contact. Ik moet nog het één en ander processen maar niet zoveel als een aantal vrouwen die vanmorgen wakker worden met een gigantische kater en een bijzondere ervaring erbij. En twee vrouwen die na de show zijn blijven plakken lopen vandaag ook een beetje raar denk ik.
Roodvos schreef:denisesilver schreef:Erger me aan mijn manager met zijn vrouw onvriendelijke uitspraken
Daar mag je gerust op nette wijze wat van zeggen*. En als het blijft: even bij HR langs of de klachtencommissie ivm ongewenst gedrag.
Leuk: nee, maar dit soort haantjes in hun gedrag laten is ook walgingwekkend.
*Iets met een veilige werkplek enzo.
Rawr schreef:De London Knights en de vrouwen die naar zo'n show gaan. Het is het meest ordi en platte iets wat ik in m'n hele leven heb mee mogen maken. Noem mij maar preuts maar ik vind toch iets van de vrouwen die hun dingdong vast pakten of zich openlijk lieten swaffelen voor een publiek van een paar honderd andere vrouwen, single of niet.
RoosDeG schreef:Ben gespannen omdat we bij een puppy gaan kijkenjammer dat we er gelijk na zwemles heen gaan en ik dus nu al op moet staan