Al geloof ik meteen dat die lekkerder zijn dan mijn Jumbo mandarijnen.
Gelukkig was dit het eerste vervelende netje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marizi schreef:Zebrastreep schreef:Afspraak gemaakt voor de booster vaccinatie en gelijk weer strontzenuwachtig.
Kon ook vandaag maar ik ben altijd wel beetje voorbereiding nodig hoor
Dat begrijp ik indd. Heb de vorige keer al zoveel tijd nodig gehad voordat ik durfde.. en nu is het net 3 maand geleden dat ik de tweede heb gehad en dan alweeeer heen. En is dat echt vertrouwd? Waarom moest er eerder minimaal een half jaar tussen zitten en kan dat nu ineens met de helft worden ingekort? Zou dat op geen enkele wijze gezondheidsnadelen kunnen opleveren? Ik weet het niet
DuoPenotti schreef:ja als je er poedersuiker op gooit zal het vast niet meer werken....![]()
Net ff gespiekt op buienradar, maar jullie gevoelstemperatuur is echt de helft met hier
https://www.buienradar.nl/nederland/tem ... emperatuur
Captain schreef:Wezen wandelen met m'n paard, twee keer bijna aangereden door idioten die ergens te laat waren voor een afspraak ofzo. Want een stelletje klerelijers.. echt waar, heb de eerste auto nog kunnen raken met de zweep maar de tweede reed zo hard op een smal weggetje dat ik daar geen tijd voor had. Volgende keer notitieboekje mee voor kentekens.
Captain schreef:Wezen wandelen met m'n paard, twee keer bijna aangereden door idioten die ergens te laat waren voor een afspraak ofzo. Want een stelletje klerelijers.. echt waar, heb de eerste auto nog kunnen raken met de zweep maar de tweede reed zo hard op een smal weggetje dat ik daar geen tijd voor had. Volgende keer notitieboekje mee voor kentekens.
_San87_ schreef:Moet een nieuw winterdekbed. De huidige is te warm voor m'n vriend (het is ook niet bepaald een koude winter
), en t zomerdekbed is te koud.
Ik zie door de bomen t bos niet meer... Ik had er een gevonden, 400 gram, omschreven als ideaal winterdekbed, maar warmteklasse 4.
MarliesV schreef:_San87_ schreef:Moet een nieuw winterdekbed. De huidige is te warm voor m'n vriend (het is ook niet bepaald een koude winter
), en t zomerdekbed is te koud.
Ik zie door de bomen t bos niet meer... Ik had er een gevonden, 400 gram, omschreven als ideaal winterdekbed, maar warmteklasse 4.
Geen plaatselijke markt waar je heen kan? Dan kan je ter plekke overleggen...
Moe, werk, niemand bereikbaar....blij als de dag weer om is.
_San87_ schreef:MarliesV schreef:
Geen plaatselijke markt waar je heen kan? Dan kan je ter plekke overleggen...
Moe, werk, niemand bereikbaar....blij als de dag weer om is.
Iets met covid.
MarliesV schreef:_San87_ schreef:
Iets met covid.
Daar gaat hier de zaterdagmarkt gewoon om door. Vandaar ook mijn suggestie![]()
Wij hebben een hele fijne marktkraam staan met beddengoed, ondergoed enz. Hebben we ook ons dekbed vandaan.
theadora99 schreef:Ik ben moe, mijn nek zit vast, ik heb hoofdpijn, ik ben de halve dag in de weer geweest, eigenlijk wil ik op dit moment gewoon slapen.
En ik wacht op een bestelling, zondag gedaan en het moet uit Duitsland komen dus ik weet dat het wel even kan duren maar ik ben verwend met bol.com waarbij het er altijd binnen 2 dagen is