Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik snap het ook niet, dat je 6 bent en 1-april grappen leuk vindt, ok. Maar als volwassen mensen?Daarnaast vind ik ze ook al jaaaaaaren niet grappig meer. De laatste keer dat ik echt heb gelachen is toen ze woorden hadden veranderd en 'mishandelen' werd 'hard aaien'.
Mkango schreef:
Alja schreef:Mkango schreef:
Ik vond alleen het grapje leuk dat er dekjes waren die je kon winnen en van kleur konden veranderen…
Iedereen was toen zo blij en verbaasd dat ze pb kregen dat ze een dekje hadden gewonnen totdat bijna iedereen in het topic zo n pb had gehad
Vraag me alleen nu af in welk jaar dat is geweest
pmarena schreef:Dat laatste kwam vooral door mensen van buiten die idd even flink de bloemetjes buiten wilden zetten. Moet zeggen dat het overdag nog wel prima is - vorig jaar was ik er toevallig en dat was gewoon als vanouds. Ik denk dat het verplaatsen van de kermis naar de parkeerplaats bij de Jumbo wel geholpen heeft om het in de binnenstad wat geciviliseerder te houden.Vroeger met het kalken, toen ze nog gewoon leuke teksten kalkten, met de braderie / kleedjes en de kermis vond ik het wel leuk. Maar het werd steeds meer een zuipfeest
naranja1 schreef:purny schreef:Ik heb vooral altijd mijn twijfels bij bepaalde nieuwsitems. Ik kan dat soms niet geloven
hier ook inderdaad. ik zag vandaag een van het ad. ik volle bak ertegen. totdat ik besefde van nee kan niet waar zijn.