Die gekke oude tut-pony van me was even in de verleiding om de kruiwagen om te gooien…. Bijna 32 en nog grapjes…. Fjordenhumor, je moet er van houden. Fjord van 11 had geen schaamte en gooide uiteraard de halfvolle kruiwagen met mest gewoon om.
Kookaburra
Heerlijk met mijn kinderen naar heb bos geweest. In totaal 3,5 uur op pad geweest waarvan 2,5 lekker in het bos van het fijne weer genoten.
fotolijstje
Geplaatst: 18-03-23 19:22
Twee nieuwe LPs gekocht!
taartjee
Geplaatst: 18-03-23 21:45
Pony kon lekker zonder deken staan, hij doet het zo goed sinds zn tanden zijn getrokken en hij is al zo mooi aangekomen! Hij begint weer een beetje pony te worden En we zijn er zeker nog niet, maar hij voelt zich weer goed genoeg dat we weer gericht kunnen gaan trainen en weer terug spieren kunnen opbouwen. Zo trots op hoe hij het doet!
Gisteren super geslaagde dag gehad. Voor het eerst een taart met fondant enzo gemaakt was een hele opgave maar hij was super gelukt en degene voor wie ik hem had gemaakt was er suuper blij mee. Vandaag ondanks dat ik ontzettend last van m'n lijf heb na 2 dagen heel erg veel staan en lopen toch m'n huis weer een beetje opgeruimd, netjes gemaakt en net zelfs voor het eerst in lange tijd een stuk gefietst op mijn mountainbike. Helemaal blij
rien10
Geplaatst: 20-03-23 10:47
denisesilver schreef:
Hey!!! 500ste pagina!
Ik ben blij omdat het rijden goed ging, ondanks dat ze even een paashaas na moest doen
Wat doet een paard als hij een paashaas na doet?
denisesilver
Geplaatst: 20-03-23 11:18
rien10 schreef:
denisesilver schreef:
Hey!!! 500ste pagina!
Ik ben blij omdat het rijden goed ging, ondanks dat ze even een paashaas na moest doen
Wat doet een paard als hij een paashaas na doet?
Op haar achterbenen naar voren springen, en dan niet maar een keer zeg maar
JustMe8484
Geplaatst: 20-03-23 11:34
Dat het reetje wat langs het hek liep vanmorgen besloot te wachten met oversteken tot de vrachtwagen voorbij was. Anders had ik m met mijn kinderen misschien aangereden zien worden. Nu moest ik zelf op de rem (ik was op de fiets en had m al gezien dus dat ging prima) maar hebben we dus wel een reetje van super dichtbij gezien.
Lestrange01
Geplaatst: 20-03-23 11:42
Ik ben jariggggg , en ik word er zo blij van dat mijn moeder nog steeds een taart voor me regelt en slingers ophangt. Zelfs al ben ik nu 23.
Gisteren ook heerlijk uiteten geweest, oesters geprobeerd en ik vond ze erg lekker! Echt genoten
WinSel
Geplaatst: 20-03-23 11:48
Lestrange01 schreef:
Ik ben jariggggg , en ik word er zo blij van dat mijn moeder nog steeds een taart voor me regelt en slingers ophangt. Zelfs al ben ik nu 23.
Gisteren ook heerlijk uiteten geweest, oesters geprobeerd en ik vond ze erg lekker! Echt genoten