Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:46

Whahaha hier ook een die net zegt dat ie niet weet of ik m aan zou kunnen. Gezegd dat ie iets te hoge verwachtingen van zichzelf heeft :')
Waar halen ze die arrogantie toch vandaan

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:53

Hahaha ja inderdaad _O-

Hier zegt ie nu 'niet te snappen wat ik ermee bedoel'. Dat ik het stoeien aan me voorbij laat gaan.
Alsof ie nu het idee wil opwekken dat hij het stoeien 'onschuldig' bedoelde en niet als in het bed in duiken. _O- Maar nee, ik heb er geen zin meer in op deze manier .... :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:54

Ik had laatst een leuke jongen op tinder al vrij snel nummer gekregen dus verder op whatsapp. Stuurt hij een dickpic eeh ja :') :evaw:

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:57

Hahaha

Hij zegt nu 'Waar wilde je dan gaan stoeien, buiten? Stoeien is niet gelijk aan sex voor mij hoor.'
Uhum.. Nee... no go :evaw:

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:58

Waarom heb ik nooit zulke kerels, lijkt me nou echt hilarisch zulke gesprekken :') !

Maarja dat komt misschien doordat ik bij de helft al niet eens antwoord op de “hoi”.

Jammer van de Groningen man Wendy! Ik zag hier mensen nog zeggen dat die afstand nog wel goed te doen is maar.. dat is toch wel een uur of 2? Of ben ik nou gek? Haha

Kwam er ook achter dat ik schijnbaar sochtends en savonds nogal een andere smaak heb. Like ik iets savonds, is t sochtends een match en denk ik heeeeeh nee joh waarom :+, en andersom dus ook haha.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:59

Nee nee, gewoon potje worstelen in het park zeker :')

Jesuisroos, dar herken ik! Soms matches dat ik echt denk O god what was I thinking..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 21:02

Het is wel ver ja, vooral in de prille date fase enzo :')
Voor "even" lunch is het een hele reis. Maar op zich prima te doen een dagje. En als je op den duur weekendjes oid doet is t allemaal wel te overzien.
Maar ik ben dan ook niet zo dat ik direct elke dag samen wil zijn.

Hier ook regelmatig dat ik denk van goh waarom heb ik die geliked ja :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 21:09

@jesuisRooos: Hahah ja ik heb zelf ook niet vaak van dit soort gesprekken, meestal heb ik best wel serieuze matches opzich :)) En ik antwoord wel altijd op een hi, hoi of hey. :P Bijna iedereen begint bij mij zo een gesprek haha.

En herkenbaar, die matches waarvan ik denk 'heb ik dit ooit geliked?' :')

@Linoleum: hahah ja dat dacht ik ook _O-

Heb de match verwijderd _O- Hij zei toen ik het afwees en zei er geen zin meer in te hebben op deze manier: 'krijg je, als je meteen aannames maakt' :')
Jaja schuif het maar naar mij toe.... O:) De smileys zeiden ook al genoeg achter zijn berichten over het stoeien. (de aap met handen voor de ogen)

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 21:14

@wendy15: ben zelf een ex Terschelling bewoner, vergeet wel eens dat die boottocht bij jullie een stuk korter is!

@1234: haha was niet dat ik die manier van een gesprek beginnen niet leuk vind en daarom niks zeg. Want opzich is t wel een vrij normale manier om te beginnen :+. Maar meer dat ik dan geen zin heb in al die gesprekken haha.
Ennnn door naar de volgende dus! Haha

Ik ga ook maar even swipen en kletsen denk ik, toch niks te doen vanavond..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 21:36

Ja de boot naar Terschelling doet maar een beperkt aantal overtochten per dag toch? En duurt idd langer.
De boot naar hier gaat elk uur (hoogseizoen zelfs elk half uur) en is maar 20 minuutjes varen.

Ik moet nog t huis aan kant en taart maken voor morgen maar hang ook zo lekker op de bank te swypen :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 21:54

Volgens mij is Tinder het pad wat kwijt. Ik krijg echt steeds dezelfden te zien.

Of zouden de dames die ik nog niet geswiped heb op zijn :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 23:55

1234 schreef:
Ja dat is waar inderdaad. Moet t misschien wat losser zien. Misschien toch maar wel doen dan hahah.

Ik vind dat zo’n afknapper na een half uur al willen afspreken. Voelt dan niet speciaal, meer zo’n 1 in duizend haha

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:00

Congrats dames :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:12

Och zou me voor een eerste date niet uitmaken. Dan moet je toch eerst nog maar zien of het klikt

Danku

Hoe is t met je date ailil alweer contact of toch hierbij gelaten?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:02

Gefeliciteerd voor alle jarigen deze week! :D

Vind het nog steeds stoer dat jullie blijven daten via Tinder :) Ik waag me er nog steeds niet aan haha!

Ik dacht vanmorgen mooi even hard te kunnen lopen, maar ging bijna op mn snuitje.. het is/was spekglad! Inmiddels zit ik met mn twee jongens een rustige zaterdagochtend te houden :') In het weekend zijn ze altijd moe van de hele week school.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:13

Ook gezellig! Hier is meneer blijven slapen, vanochtend vroeg weg gegaan om met zijn kids op pad te gaan en vanavond komt hij weer hier heen :o

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:25

Ik heb een match met een op het oog leuke vent. Staat onder zijn naam, op de plek van werk: ABN Amro en ik vraag wat ie doet krijg ik als antwoord; boer...

Nou zit ik daar geen seconde mee maar ik vraag me dan af wat iemand bezielt om in te vullen dat je bij ABN Amro werkt als je boer bent. Het gesprek loopt ook enorm niet-vlot want ik krijg alleen maar antwoorden van 1 woord. Dus dat doe ik nu ook hahahaha maar goed dit is dus niks.

Mijn andere match is twee weken op vakantie en hoewel dat in eerste instantie begon als een soort van sex app heen en weer, is dat nu toch wel een soort gezellig. Als ie terug is, maar een keer afspreken om te zien of het wat is.

Oh en voor de mensen die ongevraagde dickpics krijgen? Een loeier van een exemplaar van iemand anders terugsturen......daar worden ze heel stil van :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:35

ABN Amro en dan boer Haha! Had ie beter Rabobank kunnen plaatsen :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:37

Ik val eerder op een boer dan op een medewerker van een bank overigens dus begrijp ook niet waarom je daar over zou liegen. :D

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:39

Whaha gaat lekker, abn amro medewerker hier :') .

Agrarische afdeling en aantal van mijn collega’s zijn daarnaast ook werkelijk boer! Voelen zich uiteraard ook meer boer dan bankmedewerker dus zou zomaar eens kunnen :P .

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:51

Ga je echt serieus chatten met iemand die antwoorden geeft met 1 woord := die ontmatch ik direct

Nou gisteren had ik gelijk wat betreft mijn ex..afterparty@hisplace was dus alleen voor mij bedoeld :+ dacht ik al...dus niet gegaan :Y)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 14:18

Ik dacht ik geef m een kans......dus ik stuur "melk of vlees" krijg ik als antwoord Melk.

Ik moest zo lachen , van mijn stalgenoot moest ik vragen robot, visgraat of swingover...hahahaha maar dat heb ik niet gedaan.

Nee dit is ook zinloos maar soms ga ik uit verveling maar wat vragen zitten stellen.

Moet zeggen dat de vakantie apper dat wel grappig deed. Die vuurde een vrachtlading apps op me af met alleen maar keuzes erin, dan weet je wel echt heel snel heel veel over iemand. Was grappig.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 14:28

Dat is inderdaad best wel een leuk idee. Maar dan wel als het ook leidt tot een verder gesprek en niet alleen bij die antwoorden blijft :')

Ik ga morgenavond drankje doen met een match. En ga als ik weer even in gesprek ben met andere match vandaag ook drankje voorstellen. Met beide gisteren hele leuke gesprekken gehad.

En wel bijzonder dat ABN AMRO en boer. Heeft hij er nog meer over verteld?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 14:37

nee want hij antwoordt alleen met 1 woord dus ik weet niet meer dan dat ie boer is, op kantoor zat en melkkoeien heeft. Ik ga er ook geen energie in steken, ik had een ex waar ik tien jaar aan heb lopen trekken, daar ben ik zo klaar mee.

Ik swipe lekker door!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 14:49

Lekker laten dan. Als die echt interesse had, had die wel uitgebreider gereageerd.

Ahh klinkt goed linoleum! Veel plezier alvast :D

Diegene van date 1 wilde weer afspreken. Het is een aardige gozer maar toont zo weinig initiatief :') Dus ik heb hem eigenlijk al op puntje vriendschap gezet :P