Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieshorses schreef:Ik weet dat het bestaat maar was eigenlijk meer een vraag of er ook ervaringen mee zijnAangezien ik het altijd maar afvragen vind of het werkt, op de reclames maken ze het altijd zo mooi.
Lieshorses schreef:Ik weet dat het bestaat maar was eigenlijk meer een vraag of er ook ervaringen mee zijnAangezien ik het altijd maar afvragen vind of het werkt, op de reclames maken ze het altijd zo mooi.
iirrssjjee schreef:Ik probeerde mn aquarium te vullen, nu zit de onderste laag erin en daarbovenop de grindsteentjes. Nu ging het met vullen een beetje mis en is het door elkaar gegaan... Hoe kan ik dit het beste herstellen?
Mizora schreef:Als hij goede heupen heeft (hd-a op foto), de trappen goed beloopbaar zijn, hij een gezonde bouw heeft (american bully's zijn er in allerlei zwaartes), goed trap kan lopen en er genoeg mee gedaan wordt verder (minimaal 1.5 uur lopen op een dag en eens per week op cursus), zie ik geen problemen. Mits de eigenaar hem ook zo nodig de trap op en af kan dragen voor weken achtereen mocht hij eens een blessure hebben of er een back-up plan klaarligt voor dergelijke situaties. Maar ideaal is het niet.
k_m schreef:Gea99 schreef:Waarom foto's van makelaars op zo'n rare hoogte gemaakt worden? We gaan toch niet op de knieen door een huis heen?
Geeft je een ruimer overzicht van de ruimte, probeer maar eens een foto te maken op oog hoogte of door je knieën gebukt, je ziet veel meer in het 2de beeld!