Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 00:19

Ik weet dat het bestaat maar was eigenlijk meer een vraag of er ook ervaringen mee zijn :) Aangezien ik het altijd maar afvragen vind of het werkt, op de reclames maken ze het altijd zo mooi.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 00:23

Lieshorses schreef:
Ik weet dat het bestaat maar was eigenlijk meer een vraag of er ook ervaringen mee zijn :) Aangezien ik het altijd maar afvragen vind of het werkt, op de reclames maken ze het altijd zo mooi.

Ergens werkt het wel. Je huid voelt wel zachter dan normaal met douchegel. Alleen heb ik van die hele droge benen, en die worden er niet ineens beter van maar je voelt wel verschil met douchegel.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 00:25

Ik heb dus ook erg droge benen en sinds kort schilfers bij mijn heupen? Erg raar hahaha, maar ik wil het
Product namelijk alleen gaan gebruiken als het wel echt voed, want mijn benen worden ook snel droog.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 00:26

Het werkt wel fijn, maar ik heb geen hele droge huid. Met de lotion achteraf is het wel merkbaar veel vetter, maar dat plakkerige vond ik net lastig dus ik vind hem wel fijn!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 01:20

Word idd ook niet plakkerig! Die witte schilfers heb ik dus op mn benen. Ik zou het gewoon uitproberen. Kost ook niet alle geld van de wereld :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 07:17

Lieshorses schreef:

Ja, met die van Garnier en Nivea, ik vindt het erg fijn aanvoelen na het afspoelen en drogen, je huid is veel zachter en minder droog. Aan de andere kant vraag ik me dan ook wel weer af wat het chemische proces is wat dit teweeg brengt, in zo'n korte tijd... onder water :+

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 07:31

Ik heb ook nogal droge benen, en bij mij werkt die over de douche en stuk minder goed dan de gewone (allebei nivea).
Het werkt wel iets, maar niet zo goed als de normale

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 07:38

kan wel kloppen, ik vindt de gewone altijd vrij vet blijven, maar ik heb ook niet echt een droge huid.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:36

Kijk goed of er in de cremes ook minerale olie of vetten in de cremes zitten. Ook de namen witte olie, parafine, vaseline, petroleum zijn synoniemen. Dit zijn vetten afkomstig uit aardolie en ja, die geven je huid een lekker vet laagje, maar doen helemaal niets. Ze zijn goedkoop, allergenenvrij normaal gesproken, dus altijd een goedkope opvulling. Maar ze doen dus niets voor je huid.
Zie ook deze link bijvoorbeeld:
http://www.enjoydivinenature.com/blogs/ ... p-je-huid/

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:00

Ik vond het heel fijn werken die bodylotion voor onder de douche!
Gebruik het alleen niet meer... Alleen af en toe. Lang leve de waterontharder *\o/*

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:13

Die dunne bladen die in fotoboeken tussen de actual bladzijdes zitten. Hoe heet dat en kun je die los kopen?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:22

Pergamijn?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 21:51

Ik probeerde mn aquarium te vullen, nu zit de onderste laag erin en daarbovenop de grindsteentjes. Nu ging het met vullen een beetje mis en is het door elkaar gegaan... Hoe kan ik dit het beste herstellen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:04

iirrssjjee schreef:
Ik probeerde mn aquarium te vullen, nu zit de onderste laag erin en daarbovenop de grindsteentjes. Nu ging het met vullen een beetje mis en is het door elkaar gegaan... Hoe kan ik dit het beste herstellen?

Wachten ;)
Het zakt vanzelf... Pas later het filter aan zitten, anders zit die helemaal stampvol ;)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:18

Ik denk dat haar probleem is dat de lagen zich gemixt hebben, niet dat het water nog troebel is.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:01

Waarom stinken mijn vlas stallen? :r toen ik de paarden op stro had had ik daar geen last van.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:24

Geen idee. Want hier had ik de ervaring juist andersom :)

Haal je wel de plas plekken eruit of pot je op?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:07

Kuggur schreef:
Ik denk dat haar probleem is dat de lagen zich gemixt hebben, niet dat het water nog troebel is.

Dit inderdaad!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 16:50

Ben ik vreemd omdat het me niet zo'n goed plan lijkt om een 4 jarige American Bully boven op een zolderkamer te houden? (Krijg een hele bak gezeik over me heen omdat het mij geen goed plan lijkt) :')

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:04

Als hij goede heupen heeft (hd-a op foto), de trappen goed beloopbaar zijn, hij een gezonde bouw heeft (american bully's zijn er in allerlei zwaartes), goed trap kan lopen en er genoeg mee gedaan wordt verder (minimaal 1.5 uur lopen op een dag en eens per week op cursus), zie ik geen problemen. Mits de eigenaar hem ook zo nodig de trap op en af kan dragen voor weken achtereen mocht hij eens een blessure hebben of er een back-up plan klaarligt voor dergelijke situaties. Maar ideaal is het niet.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:33

Waarom foto's van makelaars op zo'n rare hoogte gemaakt worden? We gaan toch niet op de knieen door een huis heen? :o

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:33

Mizora schreef:
Als hij goede heupen heeft (hd-a op foto), de trappen goed beloopbaar zijn, hij een gezonde bouw heeft (american bully's zijn er in allerlei zwaartes), goed trap kan lopen en er genoeg mee gedaan wordt verder (minimaal 1.5 uur lopen op een dag en eens per week op cursus), zie ik geen problemen. Mits de eigenaar hem ook zo nodig de trap op en af kan dragen voor weken achtereen mocht hij eens een blessure hebben of er een back-up plan klaarligt voor dergelijke situaties. Maar ideaal is het niet.

Ja, nou degene waar t omgaat woont dus op een zolder bij iemand thuis en beneden mag de hond niet, en diegene is werkende overdags dus kan de hond ook niet naar buiten toe.. En de heupen indd noemde ik ook meteen, maar voor zover ik weet is de hond lichamelijk gezond. Het is wel een grote (zware 55 kg).

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:36

Gea99 schreef:
Waarom foto's van makelaars op zo'n rare hoogte gemaakt worden? We gaan toch niet op de knieen door een huis heen? :o

Geeft je een ruimer overzicht van de ruimte, probeer maar eens een foto te maken op oog hoogte of door je knieën gebukt, je ziet veel meer in het 2de beeld!

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:39

k_m schreef:
Gea99 schreef:

Geeft je een ruimer overzicht van de ruimte, probeer maar eens een foto te maken op oog hoogte of door je knieën gebukt, je ziet veel meer in het 2de beeld!

Bedankt voor je antwoord.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:42

Bij ons op het station mag je fiets er een week lang staan. Na een week komt er een groen label aan dat deze wordt verwijderd binnen 3 dagen. Grote vraag: Hoe weten die mensen dat je fiets hier een week staat? Er is geen incheck systeem, je krijgt ook geen bonnetje ofzo en de stalling is ook niet bewaakt. Je gooit je fiets neer en na een week verschijnt er een magisch groen ding aan. Hoe kan dit? Hebben die mensen een super geheugen dat jou fiets hier zo lang staat? :+