Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nadia_ schreef:Afgelopen week ben ik (te vroeg) bevallen net op een dag dat er iemand iets op zou komen halen. Ik heb ze netjes een berichtje gestuurd vanuit het ziekenhuis dat we het helaas moesten afzeggen, mijn man was bij mij (vanzelfsprekend) en de kinderen waren bij een vriendin ondergebracht. Horen we later van de buren dat die persoon alsnog gekomen was, en zo'n beetje onze deur heeft proberen in te bonken terwijl er niet open gedaan werd. Buren hebben hem vriendelijk verzocht te vertrekken anders zouden ze de politie bellen.
Kom ik vandaag thuis uit het ziekenhuis, kijk ik op de facebook groep waar ik het aangeboden had (in de UK is internet in het ziekenhuis zo'n beetje niet bestaand, en bereik is verschrikkelijk slecht, heb geen website gezien) en word ik daar helemaal afgebrand.
Dat hij zijn mail niet gelezen heeft op tijd (ik heb om half 6 's ochtends t bericht gestuurd, de afspraak was om 4 uur 's middags) is toch niet mijn probleem?
Musiess schreef:Ik heb een groot zelf gebouwd terrarium te koop staan, compleet met Yemen kameleon enz.
In de advertentie staat dat het niet gebracht kan worden ivm het eind van mijn zwangerschap.
Dan krijg ik telefoontjes om 00.30 of ik hm direct kan brengen. Op het moment dat ik aangeef 38+2 zwanger te zijn en ik elk moment kan bevallen krijg ik van de gene in kwestie : dat maakt toch niet uit. Als je gaat bevallen zet je dat terrarium hier toch even af!
1 in neem niet meer op na 23.00 en 2. Ik bezorg helemaal niks meer wat zo zwaar is.
Meneer was iig boos.
Om 03.55 kreeg ik weer een app of ik hm kon brengen.
In mijn advertebtie staat duidelijk dat hij momenteel NIET gebracht word ivm eindperiode-zwangerschap..
Sommige mensen pfff
Mallow schreef:Dushi dat vind ik dus ook.. Ik gun het die mensen dan al niet meer ofzo..
Gisteren ook geboden op een luier en kreeg alleen terug: prijs is vast. Had best de vraagprijs er voor willen geven dan maar op zo'n manier kijk ik liever even verder
Musiess schreef:Ik heb een groot zelf gebouwd terrarium te koop staan, compleet met Yemen kameleon enz.
In de advertentie staat dat het niet gebracht kan worden ivm het eind van mijn zwangerschap.
Dan krijg ik telefoontjes om 00.30 of ik hm direct kan brengen. Op het moment dat ik aangeef 38+2 zwanger te zijn en ik elk moment kan bevallen krijg ik van de gene in kwestie : dat maakt toch niet uit. Als je gaat bevallen zet je dat terrarium hier toch even af!
1 in neem niet meer op na 23.00 en 2. Ik bezorg helemaal niks meer wat zo zwaar is.
Meneer was iig boos.
Om 03.55 kreeg ik weer een app of ik hm kon brengen.
In mijn advertebtie staat duidelijk dat hij momenteel NIET gebracht word ivm eindperiode-zwangerschap..
Sommige mensen pfff