Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:14

Ja geloof mij, ik had ook liever gehad dat de kleine nog wat langer bleef zitten, maar je kan er moeilijk een kurk induwen (aldus mijn moeder die vanuit Nederland moest komen).
Thanks Kentaro!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:21

Die past absoluut thuis in het rijtje 'rare mensen'.
Hoe is het met jou en de kleine?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:24

_Nadia_ schreef:
Afgelopen week ben ik (te vroeg) bevallen net op een dag dat er iemand iets op zou komen halen. Ik heb ze netjes een berichtje gestuurd vanuit het ziekenhuis dat we het helaas moesten afzeggen, mijn man was bij mij (vanzelfsprekend) en de kinderen waren bij een vriendin ondergebracht. Horen we later van de buren dat die persoon alsnog gekomen was, en zo'n beetje onze deur heeft proberen in te bonken terwijl er niet open gedaan werd. Buren hebben hem vriendelijk verzocht te vertrekken anders zouden ze de politie bellen.
Kom ik vandaag thuis uit het ziekenhuis, kijk ik op de facebook groep waar ik het aangeboden had (in de UK is internet in het ziekenhuis zo'n beetje niet bestaand, en bereik is verschrikkelijk slecht, heb geen website gezien) en word ik daar helemaal afgebrand.
Dat hij zijn mail niet gelezen heeft op tijd (ik heb om half 6 's ochtends t bericht gestuurd, de afspraak was om 4 uur 's middags) is toch niet mijn probleem?

Jeetje dat is ook onbeleefd van die persoon..
Gefeliciteerd met je kindje, hoe gaat het met jullie?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:28

Met mij is alles prima, kleine mag waarschijnlijk maandag naar huis, hij is afgelopen donderdag geboren met 35weken. In principe gaat het goed met hem, maar ze willen hem nog iets langer in het oog houden omdat zijn gewicht iets aan de lage kant was. Ben blij als we hem thuis hebben, want nu moet ik 3 keer per dag heen en weer, en met 6 andere kindjes is dat niet heel handig.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:16

herkenbaar nadia!
ik lag tot november regelmatig in het ziekenhuis en ondanks het internet moest ik ook gemaakte afspraken afzeggen. dit leidde bij sommigen tot veel begrip en anderen waren erg boos!!

1 dame was btw wel erg vriendelijk.
Ik lag in bergen op zoom in het ziekenhuis en deze dame had wat gekocht van mij en netjes het geld overgemaakt. helaas kon ik het niet versturen en had mijn man het te druk met mij bezoeken, werken en de kleine ophalen. We hebben na een week afgesproken dat mijn man het kwam brengen.. Ik lag in boz en woon in o'hout en de dame in etten-leur, dus lag op de route. Mijn man wilde de verzendkosten terug betalen, maar dit was niet nodig zei ze. wel hebben we wat extra's gegeven voor het ongemak.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 08:43

Ik heb een groot zelf gebouwd terrarium te koop staan, compleet met Yemen kameleon enz.

In de advertentie staat dat het niet gebracht kan worden ivm het eind van mijn zwangerschap.

Dan krijg ik telefoontjes om 00.30 of ik hm direct kan brengen. Op het moment dat ik aangeef 38+2 zwanger te zijn en ik elk moment kan bevallen krijg ik van de gene in kwestie : dat maakt toch niet uit. Als je gaat bevallen zet je dat terrarium hier toch even af!

1 in neem niet meer op na 23.00 en 2. Ik bezorg helemaal niks meer wat zo zwaar is.

Meneer was iig boos.

Om 03.55 kreeg ik weer een app of ik hm kon brengen.

In mijn advertebtie staat duidelijk dat hij momenteel NIET gebracht word ivm eindperiode-zwangerschap..

Sommige mensen pfff

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 08:54

Wat een onbeschofte reactie :') en bizarre tijden :=

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:16

Nou ja, hoe durft ie. Wat doen mensen raar tegenwoordig.

We zitten trouwens op pagina 500, tijd voor deel 7?

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:19

Even niet te vergeten dat hij 1.50x1.00x66cm is. Waarvan de behuizing en de achterkant/boven en onderkant van massief hout.

Niet zo simpel te verslepen in je uppie. Mensen sporen niet.

Ik lig op dit moment weer met indalingsweeen op de bank. (Baby zet nu maar even door!)

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:38

Musiess schreef:
Ik heb een groot zelf gebouwd terrarium te koop staan, compleet met Yemen kameleon enz.

In de advertentie staat dat het niet gebracht kan worden ivm het eind van mijn zwangerschap.

Dan krijg ik telefoontjes om 00.30 of ik hm direct kan brengen. Op het moment dat ik aangeef 38+2 zwanger te zijn en ik elk moment kan bevallen krijg ik van de gene in kwestie : dat maakt toch niet uit. Als je gaat bevallen zet je dat terrarium hier toch even af!

1 in neem niet meer op na 23.00 en 2. Ik bezorg helemaal niks meer wat zo zwaar is.

Meneer was iig boos.

In mijn advertebtie staat duidelijk dat hij momenteel NIET gebracht word ivm eindperiode-zwangerschap..

Sommige mensen pfff

ik snap überhaupt niet dat mensen er altijd maar van uitgaan dat de verkoper het kan brengen, helemaal als ik zelfs in de advertentie staat.. Eigenlijk zou je in de advertentie moeten zetten dat je voor 200 euro extra dat ding komt brengen en dat afhalen niks extra's kost haha..

ik had gisteren op 2 advertenties gereageerd met babykleertjes, bij de eerdte vroeg ik wat de prijs zou worden incl verzendkosten als ik een paar setjes zou afnemen hierop kreeg ik antwoord dat de verzendkosten 2,50 waren.. en dat het broekje rood was.. die heeft volgensmij niet gelezen wat ik vroeg..

en iemand anders vroeg ik precies hetzelfde en daat kreeg ik terug zonder aanhef of iets dergelijks 9,50.
heb er dan al geen zin meer aan als dat op zo'n manier moet. Hoeveel moeite is het om te schrijven: hoi, voor die kleertjes incl verzendkosten zou ik graag 9,50 willen hebben. groetjes..

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:42

Musiess, rare mensen zijn er toch... :=

Dushi88, vind dat zo niet netjes.. Het is toch een kleine moeten om even hallo en groetjes in je bericht te zetten?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:12

Dushi dat vind ik dus ook.. Ik gun het die mensen dan al niet meer ofzo..

Gisteren ook geboden op een luier en kreeg alleen terug: prijs is vast. Had best de vraagprijs er voor willen geven dan maar op zo'n manier kijk ik liever even verder :o

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:28

Stille meelezer hier, ik heb voor degene die het nieuwe topic wil openen alvast de linkjes weer correct gemaakt zodat je de OP zo kan plaatsen! wil het zelf niet doen, de actieve mensen hierzo mogen dat van mij wel doen :)

pb maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:32

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 01:14

Mallow schreef:
Dushi dat vind ik dus ook.. Ik gun het die mensen dan al niet meer ofzo..

Gisteren ook geboden op een luier en kreeg alleen terug: prijs is vast. Had best de vraagprijs er voor willen geven dan maar op zo'n manier kijk ik liever even verder :o

Jaa inderdaad! :') Krijg dan altijd de neiging een overdreven uitgebreid bericht terug te sturen, maar vind dat dan weer zonde van mn tijd :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:28

Musiess schreef:

Meneer was iig boos.

Sommige mensen pfff

Wie mij om 00:30 uur belt voor iets anders dan een (bijna) sterfgeval gaat ervaren hoe het voelt om fysiek door een telefoonlijn getrokken te worden....... -:(-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:41

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:45

Dan moet een mod hier een slotje opgooien :))

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:13

ik heb even geTEMd voor een slotje. :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:57