Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben ik te oud om om half 2 m’n bed in te rollen en de dag erna gewoon te werken? Zéker
vikawiek schreef:hahahatsjoe schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd
Ik weet vrij zeker dat ik jouw bekapper heb ontmoet en met haar heb gesproken op een transgenderbijeenkomst. En als het verhaal wat ze mij heeft verteld op die bijeenkomst klopt dan moet je je diep schamen voor dit bericht.
hahahatsjoe schreef:vikawiek schreef:Ik weet vrij zeker dat ik jouw bekapper heb ontmoet en met haar heb gesproken op een transgenderbijeenkomst. En als het verhaal wat ze mij heeft verteld op die bijeenkomst klopt dan moet je je diep schamen voor dit bericht.
Uhm... wat ik zei stond als ingezonden brief in de Leeuwarder Courant met zijn nieuwe naam eronder. Ik kan een foto plaatsen van de ingezonden brief maar dat vind ik niet netjes. Denk je nou serieus dat ik zoiets uit mijn duim ga zuigen ? Degene die geïnteresseerd is kan me een PB sturen dan krijg je het bericht, maar ik ga het niet openbaar plaatsen.
Niet de trol voeren enzo. Nyaleti schreef:Welke fleece panty hebben jullie? Ik heb er een van de Primark en het is fantastisch maar die is echt niet mooi om in het openbaar / ipv gewone panty te dragen.
ze vallen wel klein, ik heb normaal maat s in broeken en deze in L gekocht en dat past perfect. Ook lekker lang genoeg
Berdien schreef:Was Sabaton gisteravond waanzinnig? ZékerBen ik te oud om om half 2 m’n bed in te rollen en de dag erna gewoon te werken? Zéker
![]()
Berdien schreef:Was Sabaton gisteravond waanzinnig? ZékerBen ik te oud om om half 2 m’n bed in te rollen en de dag erna gewoon te werken? Zéker
![]()
maar ik moet natuurlijk wel rekening houden met mijn 35 jarige verloofde, die kan dat éeeeeeecht niet meer.
![]()
maar kan wel in m’n kloffie rond sloffen zonder dat mensen tegen me praten