Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:PostNL.... wacht al sinds vorige week op een bestelling, maar krijg alleen maar tekst dat het 'door drukte' wat langer duurt. Ik had al besloten dat kk niet meer bij bedrijven bestel die met PostNL bezorgen, maar dat ik nog steeds op dat pakketje moey wachten, daar erger ik me aan.
.
Polarize schreef:Al mijn spanning is weg, ik heb vrij, niks meer om mij druk om te maken...en mijn hoofdpijn blijft aanhouden. Dat wordt toch maar naar de huisarts, want na 1,5e maand is het echt niet leuk meer
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:Al mijn spanning is weg, ik heb vrij, niks meer om mij druk om te maken...en mijn hoofdpijn blijft aanhouden. Dat wordt toch maar naar de huisarts, want na 1,5e maand is het echt niet leuk meer
Hoe lang heb je nu vrij?
Verdwijnt niet als sneeuw voor de zon hè, stress blijft lang in je lichaam hangen. Ik heb PTSS en mijn zenuwstelsel staat jaren na dato nog steeds op scherp. Basisschool tijd is al veeeeer achter mij, ben al bijna negen jaar uit huis en mijn moeder is al bijna vier jaar geleden overleden, maar mijn lijf reageert nog steeds alsof er een beer op jaagt.
Kimberley_ schreef:Dat mijn buurvrouw denkt dat ik de jumbo ben ofzo. Ze vraagt zooo vaak of ik iets in huis heb. (De echte jumbo zit op ongeveer 5 min lopen). Snap echt dat het lastig is dat je dan met 4 kinderen die kant op moet maar hey zorg er gewoon voor dat je je oliebol op orde hebt moet ik ook.
Inmiddels heeft ze al zoveel geleend..
Zonnebrand voor de kinderen
Kattenvoer( vaak)
Vaatwastabletten
Wc papier
Chloortabletten voor het zwembad
Gereedschap
Mijn man (omdat haar man gewoon echt niets doet/kan).
En zo nog veel meer.
Ik ben echt voor het helpen van je buren hoor maar het is steeds vaker.
Nu wil ze weer een taartvorm.