Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Kirrietje je hebt nu veeg over je gezicht lopen?
Telpeva sterkte.
Stelende siamezen.
Tuig kan alles gebruiken. Van sokken tot schroefjes.
Nyaleti schreef:Er is niks mis met een uitzendbureau maar ik wil graag via een proefplaatsing via het uwv. Uzb gaan daar blijkbaar zeer zelden in mee.
Edit: nu een sollicitatie die recht in m'n allergiezone schiet.
Groot landelijk bedrijf, distributiecentrum. Niemand solliciteert daar omdat het z'n droombaan is.
Gaan ze al high class lopen doen dat je 2x een motivatie in moet vullen. Met moeite een prachtig verhaaltje in elkaar geknutseld![]()
Krijg ik een geautomatiseerd bericht terug waarvan ze een groot belangrijk deel negeren (de proefplaatsing) maar wel nog met de vraag mijn motivatie toe te lichten.
Meid waarom heb ik die al 2x gestuurd als je het toch niet leest?
De startdatum is te laat dus wordt sowieso niks dus ik kan zometeen lekker passief agressief terug reageren
prompter schreef:Aan mensen die ergens tegen je over klagen, en dan denken "jij lost het wel op, ik ben het kwijt". Nou nee, zo werkt het niet, als je iets wil veranderen zal je meer moeten doen dan klagen en vervolgens achterover leunen. je hebt zelf ook een verantwoordelijkheid.
Schuur_ schreef:Nyaleti schreef:Er is niks mis met een uitzendbureau maar ik wil graag via een proefplaatsing via het uwv. Uzb gaan daar blijkbaar zeer zelden in mee.
Edit: nu een sollicitatie die recht in m'n allergiezone schiet.
Groot landelijk bedrijf, distributiecentrum. Niemand solliciteert daar omdat het z'n droombaan is.
Gaan ze al high class lopen doen dat je 2x een motivatie in moet vullen. Met moeite een prachtig verhaaltje in elkaar geknutseld![]()
Krijg ik een geautomatiseerd bericht terug waarvan ze een groot belangrijk deel negeren (de proefplaatsing) maar wel nog met de vraag mijn motivatie toe te lichten.
Meid waarom heb ik die al 2x gestuurd als je het toch niet leest?
De startdatum is te laat dus wordt sowieso niks dus ik kan zometeen lekker passief agressief terug reageren
Waarom zou je dat doen? Ik vind je in deze post ook erg uit de hoogte klinken naar dat bedrijf toe. Soms is een baan gewoon een baan en moet je even doorbijten om uit een situatie te komen. Ik begrijp dat het vermoeiend en frustrerend is om steeds 'nee' te horen maar hou toch vol om bij die leuke vacatures bij een uitzendkantoor een proefplaatsing voor te stellen. Uiteindelijk is het de werkgever die de finale keuze maakt bij een UZB en niet het bureau zelf, die maken alleen de voorselectie. Tenzij het natuurlijk inpakker in een fabriek is ofzo, dat is gewoon handjes nodig en niet zeuren (wat ik overigens ook gewoon gedaan heb ondanks dat het maar een flutbaantje zonder toekomst is...)
Hutcherson schreef:Suzanne F. schreef:Holp is beetje spreektaal, dialect.
Net als dorst als verleden tijd van durven. Dat dorst ik niet - dat durfde ik niet.
Ik zei zelf vorige week 'die ding hong aan de muur'... En direct toen ik het zei trok ik zoon kop van: das niet goed. Maar bekte wel lekker.