Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malbec schreef:Dat er nog steeds mensen zijn die hun paard op een stal zetten die fijn is voor de ruiter,, maar absoluut niet voor het paard
Shenavallie schreef:daantjuhhh schreef:Dat ik ben afgewezen voor een interne functie.
Ik heb zo mijn best gedaan.
Een hele goede brief, mooi cv.
Dagje meegelopen op de afdeling.
En dan mag ik niet eens op gesprek komen.
Dat is zuur...Heb je gevraagd naar de reden?
daantjuhhh schreef:Ja er waren kandidaten die beter aan het profiel voldeden.
Ik heb er al eerder gesolliciteerd, toen werd ik afgewezen omdat hij vond dat ik de laatste jaren geen opleidingen heb gevolgd.
Toen heb ik best een goed telefoongesprek gehad en werd ik uitgenodigd om een dagje mee te kijken en opnieuw te solliciteren als hij weer open ging.
Vorige week woensdag heb ik mijn eerste halve kijkdag gehad en vandaag weer een halve.
Maar blijkbaar om 10 uur had ik vanmorgen al een afwijzing.
Ik had deze niet zien aankomen omdat het echt klikte met de medewerker met wie ik meekeek.
Ik had gewoon verwacht dat ik in ieder geval een kans kreeg om op gesprek te komen.
juval schreef:dat mijn oven net niet groot genoeg is om 2 pizza's naast elkaar te leggen.
wyoming schreef:Mijn zoon die op zijn kleding kauwt. Eerst waren het altijd de mouwen maar in t-shirts zitten geen lange mouwen. Dus tegenwoordig pakt hij de kraag. Hij heeft ook gewoon vervangend kauwmateriaal voorhanden, o.a. kauwketting maar toch heeft hij net in zijn nieuwe t-shirt dus alweer het eerste gat weten te knagen.
Britta31 schreef:wyoming schreef:Mijn zoon die op zijn kleding kauwt. Eerst waren het altijd de mouwen maar in t-shirts zitten geen lange mouwen. Dus tegenwoordig pakt hij de kraag. Hij heeft ook gewoon vervangend kauwmateriaal voorhanden, o.a. kauwketting maar toch heeft hij net in zijn nieuwe t-shirt dus alweer het eerste gat weten te knagen.
Een heel klein beetje anti bite op zijn kraag smeren
Shenavallie schreef:daantjuhhh schreef:Ja er waren kandidaten die beter aan het profiel voldeden.
Ik heb er al eerder gesolliciteerd, toen werd ik afgewezen omdat hij vond dat ik de laatste jaren geen opleidingen heb gevolgd.
Toen heb ik best een goed telefoongesprek gehad en werd ik uitgenodigd om een dagje mee te kijken en opnieuw te solliciteren als hij weer open ging.
Vorige week woensdag heb ik mijn eerste halve kijkdag gehad en vandaag weer een halve.
Maar blijkbaar om 10 uur had ik vanmorgen al een afwijzing.
Ik had deze niet zien aankomen omdat het echt klikte met de medewerker met wie ik meekeek.
Ik had gewoon verwacht dat ik in ieder geval een kans kreeg om op gesprek te komen.
Dat vind ik zo'n dooddoener, dat men zegt dat er 'kandidaten zijn die beter aan het profiel voldoen'. Sterker nog: ik vind dat een zin om te kotsen, want dat is zo algemeen en zo makkelijk om je achter te verstoppen. Je hebt dus niet eens de kans gehad om mondeling toe te lichten dat je er alles aan wil doen om volledig aan het profiel te voldoen... Ga je nog wel naar die persoon toe om er toch nog eens over te praten of in ieder geval aan te geven dat je je hierdoor zwaar gedemotiveerd door voelt en dat je het gevoel hebt dat er niet echt naar jouw motivatie is gekeken?
wyoming schreef:Mijn zoon die op zijn kleding kauwt. Eerst waren het altijd de mouwen maar in t-shirts zitten geen lange mouwen. Dus tegenwoordig pakt hij de kraag. Hij heeft ook gewoon vervangend kauwmateriaal voorhanden, o.a. kauwketting maar toch heeft hij net in zijn nieuwe t-shirt dus alweer het eerste gat weten te knagen.
daantjuhhh schreef:8Eveline schreef:Malen over of ik wat fout doe tijdens mijn sollicitatie gesprekken.
Je moet jezelf zijn maar misschien ik niet. Echt aan malen. Komt er niet uit.
Dat herken ik goed.
Nyaleti schreef:Ik heb de zoveelste "Bravecto is dodelijk!!" discussie met iemand.ze komen altijd met 2 dezelfde dingen: het linkje naar radar waar het al ontkracht wordt. En een ellendig lange lijst met "symptomen". Serieus, die lijst is zo kansloos lang. Zó ongeloofwaardig
als dat de waarheid zou zijn, was het toch allang van de markt af. hou op hoor.
En niemand kan een bron sturen of met enige onderbouwing komen.
De grootste grap vind ik dan dat ze er knoflook induwen. Want 1 dat werkt niet 2 dat is bewezen giftig