Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Lijkt bijna een wedstrijd, wie heeft de meeste restverschijnselen na welke ziekte
Sizzle schreef:Dat gevaar bestaat op papier alleen als ze ook erkend worden. Dat is hard maar waar.
Nu moeten ze nog wel erkennen, maar geef het nog een jaartje en je staat met lege handen want getest wordt er dan niet meer.
Dan komt er waarschijnlijk een nieuwsbericht dat het toch wel mee viel en kan iedereen het zelf weer uitzoeken met de bedrijfsarts.
Overigens zijn de meeste long-covid gevallen vrouw (75%) en boven de 40 las ik toevallig vanmorgen in het nieuws. Er is dus een reele kans dat afgezien van verplegend personeel andere beroepen echt weinig zal uitmaken. Dan nemen ze wel gewoon een man.
Popstra schreef:rien10 schreef:Ik ben niet snel hysterisch. Nu niet, toen niet. Ik laat dat aan jouw invulling over mijn geestelijke gesteldheid. Maar ik was het aanhoudende gezeik van HC in het betreffende -en andere- topics zat.
Mening? Helemaal prima.
Corona afdoen als een griepje is onjuist.
HC houdt toch zo van feiten? Corona is geen influenza. Griep wel.
En wat is een Griepje? Korte griep? Weinig ziek makende griep? Nep griep? Mannen griep? Verkoudheid? Overigens heb ik niet getemd, zo zit ik niet in elkaar.
Feit is wel de Corona een ,,zware griep,, word genoemd door de Heer Ernst Kuipers zelf.
Die ook maar bannen dan?
Relaxed schreef:purny schreef:We zitten bijna aan deel 9. Ik had gehoopt dat dit het laatste deel zou zijn
Gewoon geen deel 9 openen
Wat valt er in godsnaam nog over corona te bespreken? Ik heb het echt helemaal achter me gelaten, klaar en doorr
Spenk schreef:Relaxed schreef:
Gewoon geen deel 9 openen
Wat valt er in godsnaam nog over corona te bespreken? Ik heb het echt helemaal achter me gelaten, klaar en doorr
Zeker niet bij een tandarts/huisarts/ziekenhuis geweest nog
Daar moet je nog hele vragenlijsten doorworstelen, mondkapje op 1,5 meter afstand hadden en weet ik wat nog meer.
bigone schreef:De eerste verpleegkundige heeft inmiddels erkenning voor het oplopen van covid op het werk gekregen. Beroepsziekte.
Needje schreef:Er zal ook ziekenhuispersoneel zijn die het gewoon buiten het ziekenhuis hebben opgelopen. Is het dan nog steeds beroepsziekte?
En hoe werkt dat met andere beroepen waar men het op het werk heeft opgelopen?
Zebrastreep schreef:Ik denk dat op heel veel zorglocaties het voorlopig nog wel gaat blijven. Maar vindt ik ook geen probleem alleen mijn oren vinden het niet zo leuk meer. Voor de rest zie je daar echt op dat hele terrein iedereen van het personeel met mondkapje op werken dus ze zijn er wel streng in in ieder geval.