Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:moonsparkle schreef:Ik lees op teletekst al dat de boas en politie aangeven dat ze niets zien in het handhaven, kort samengevat niet genoeg mankracht en er is al zoveel agressie
Is toch ook vreselijk dat de politiek dit ook nog bij de politie neerlegt
bigone schreef:Mizora, dat zeiden een aantal deskundigen een half jaar geleden al.
Wormen hebben een slechte invloed op je weerstand, haal je de wormen weg word je wat gezonder.
Huertecilla schreef:bigone schreef:Mizora, dat zeiden een aantal deskundigen een half jaar geleden al.
Wormen hebben een slechte invloed op je weerstand, haal je de wormen weg word je wat gezonder.
Haal roken, overgewicht, drinken weg en je wordt gezonder zeiden deskundigen al decénnia en mbt Covid19 heel specifiek meer dan anderhalf jaar...
Cer schreef:Ik zit even te denken hoe 'supermarkt op afspraak' werkt...![]()
OleJon, wat vervelend dat je zo in angst moet leven...
Je kunt juist zien aan hoe het nu gaat, dat ze een great reset nooit voor elkaar gaan krijgen.. Ze kunnen hier niet eens een paar simpele regels afspreken...
bigone schreef:Mizora, dat zeiden een aantal deskundigen een half jaar geleden al.
OleJon schreef:[ [url=m/ieZUpT.jpg]Afbeelding van fase 5 en 6 van "the great reset"[/url] ]
Citaat:Fase 4: Installeer apartheid en de QR code (juni 2021 – oktober 2021)
Zorg dat er tekorten aan dingen ontstaan.
Introduceer de coronapas (QR code) om de gevaccineerden te belonen en de dwarsliggers te bestraffen.
Zorg voor een apartheidsmaatschappij waarbij gevaccineerden en ongevaccineerden tegen elkaar opgezet worden.
Haal het recht om te mogen werken of studeren weg bij de ongevaccineerden.
Haal basisrechten weg bij ongevaccineerden.
Laat ongevaccineerden betalen voor PCR testen.
Resultaat zal zijn de eerste fase van digitale controle, verarming van tegenstanders.
Elisa2 schreef:Askja schreef:Charley T, dat niet-gevaccineerden een risico nemen inzake hun eigen gezondheif is eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.
Maar ze komen vervolgens wel op een overvolle IC.
Wat betreft de overbelasting van de ziekenhuiszorg door deze groep kun je m.i. daarom wel degelijk spreken van 'schuld', omdat het eigen belang (geen vaccin willen uit angst of weerzin) boven het groepsbelang is geplaatst en andere urgent zorgbehoevende en het zorgpersoneel daar de dupe van worden.
Met wellicht een voorbehoud als het om een ongevaccineerde gaat die zich erg zorgvuldig in acht heeft genomen wat betreft afstand houden, testen en andere maatregelen, en toch besmet is geraakt.
Dat kunnen artsen toch nooit nagaan? dus alle ongevaccineerden zullen over een kam geschoren worden.
Ben wel benieuwd wat jullie dan vinden van mensen die een beroep op de zorg doen door bijwerkingen van de vaccinaties? is dat ook eigen schuld?
DuoPenotti schreef:zoals de Gamma op afspraak ook werkte.
Je vult je boodschappen in en die kun je op halen tussen 12 en 12.15 zoiets. Het bestaande pick up point.
Want alles laten brengen kunnen de bezorgers ook niet aan.
pmarena schreef:Want zowel Corona als mazelen zijn natuurlijk nauwelijks gevaarlijk voor kinderen over het algemeen. Grote verschil is dat vroeger gewoon vrijwel iedereen in de kindertijd de mazelen kreeg en de volwassenen dus beschermd waren. Maar blijkbaar vonden ze bij die ziekte het risico toch dermate hoog dat ze daar een prik tegen wilden....
Citaat:En volgens RIVM verloopt het in zeker 9 van de 10 gevallen als een verkoudheid / griep-achtige verschijnselen. Er is maar een héél klein percentage dat in zo'n ijzeren long terecht kwam / blijvende verlammings-verschijnselen er aan over hield
Loretta schreef:Overgewicht weg halen is iets van de lange adem. Dat doe je nket eventjes in een paar weken tijd. En wanneer je snel af valt in laten we zeggen enkele maanden dan komt het overgewicht met rente terug.
Sizzle schreef:Ik vind het idee dat iedereen met een prik sterft fascinerend voor een boek of film.
De meeste mensen die geprikt zijn, zijn welvarende mensen en mensen in de zorg en wetenschap en regeringsleiders.
Je houdt wereldwijd daarna vooral een populatie over die geen toegang heeft tot zorg op opleiding en een klein groepje aggressieve weigeraars en neonaties.
Het zou super spannend zijn om te zien wat er dan gebeurd. Wie gaat bijv. dan de gezondheidszorg op de benen houden als al het zorg personeel in 1 klap weg is inclusief de opleiders? Gaan „we“ (ik niet want ik ben dan dood) terug naar de situatie zoals het was 2000 jaar geleden?
friezenfan2 schreef:Zou olejon express die berichten plaatsen?
En vooral daarna offline gaan.
Die berichten over the great reset geven mij extra onnodige stress. En die berichten zouden niet in de dit topic plaats horen. Ik lees hier graag mee maar als er zulke berichten tussen staan trek ik dat niet.
Die berichten over the great reset geven mij extra onnodige stress. En die berichten zouden niet in de dit topic plaats horen. Ik lees hier graag mee maar als er zulke berichten tussen staan trek ik dat niet.
Askja schreef:Sheran schreef:Echt naar dat je zo bang bent OleJon.
Ik geloof totaal niet wat jij gelooft, maar ook voor mij komt in deze pandemie niets onverwacht. Ik vind het allemaal super verklaarbaar en je zag alles al vanaf het begin aankomen. Het is gewoon allemaal een logisch gevolg van het willen en moeten indammen van de pandemie. Werkelijk. Het enige dat ik niet had voorzien, of wat me vooral eigenlijk tegenvalt, zijn sommige mensen die vernielen en vertragen.
Dit is helemaal niet iemand die bang is, het is gewoon een wappietrol die er lol in heeft hier de boel op te naaien.
Negeren, komt geen zinnig woord uit. Als de term Great Reset valt, weet je wel hoe laat het is.