Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 18:35

Nou de chat is inmiddels gesloten, terwijl het laatste bericht in de chat van vinted is; dat ze het onderzoeken en zo snel mogelijk bij me terugkomen. Maar weer een mail gestuurd, ga het er echt niet bij laten zitten.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 19:27

Hmz. Iets verkocht, koper dacht 7 dagen te hebben om op te halen. Nu komt het retour waarschijnlijk. De vraag of ik het nog een x wil proberen. Vind dat wel echt irritant. Zoveel moeite, nu straks weer van pakket punt halen, voor een paar euro := Beter dan weggooien denk ik dan, maar is wel even irritant.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 12:33

Caira schreef:
deedee19 schreef:
Hier een pakket wat al sinds 10 juni naar mij onderweg is via Vinted Go...tracking zegt: het pakket is verwijderd. Die melding staat er al vanaf 12 juni maar van Vinted moet ik wachten tot 15 juli om een probleem te melden. Ik vind dat bizar lang. Dat ding komt echt niet meer... geloof er niks van.

Dat had ik ook, ik heb toch gemaild en ze hebben binnen 48 uur uitbetaald

ook geprobeerd. Niet gelukt, maar ik zie dat in de tracking staat dat het officieel als verloren beschouwd is. Morgen kan ik een probleem melden en dan hopelijk snel mijn geld terug.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 09:41

Kunnen jullie nog; vergelijkbare artikelen, vinden?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 09:43

iirrssjjee schreef:

Nee

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 09:51

Ik ben op vakantie en had mijn moeder gevraagd een pakketje op te halen via UPS. Pakketje kwam vrijdag aan en zaterdag kreeg ik een melding via Vinted dat de bestelling afgerond was. Ik dacht dat mijn moeder de broek gehaald had. Gisteren appte ze dat ze “nu het pakketje ging afhalen” en ze heeft hem ook gisteren opgehaald.

Is dat niet heel raar dat hij zaterdag al afgerond werd in Vinted? Zou hij dan verkeerd gescand zijn of is dat vaker met UPS?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 09:55

iirrssjjee schreef:

miste ik ook al.
Mijn pakket is officieel kwijt. Krijg mijn geld retour. Baal wel want had die tuinbroek graag gehad. Nu maar weer verder zoeken.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 12:55

Okee, dan lag het niet aan mij... Wel jammer, want ik vond het best handig!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:07

Wat een getrut met dat verzenden zeg. Koper heeft het pakket niet tijdig opgehaald - vorige week vrijdag was hij retour gegaan - en het pakket ligt nu nog steeds op sorteercentrum in die woonplaats. Baal als een stekker want ik ga zelf op vakantie en moet nu tijdens m'n vakantie het pakket in de gaten houden en iemand anders er mee opzadelen om t te halen. Allemaal omdat iemand niet leest en pas na 7 dagen eens z'n pakket dacht te gaan halen. Al deze moeite voor een paar euro is best wel irritant.

Ook dat t allemaal zo lang duurt is ook best irritant.....

Vinted is leuk als het goed gaat. Maar niet als er iets mis gaat :))

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:19

oh kak daar heb ik dus niet eens overnagedacht, ik dacht wel ohjee heb zelf nog het eea gekocht hopelijk op tijd binnen ivm de vakantie, maar alles wat ik nu natuurlijk verkoop kan ook weer retour gestuurd worden en dan ben ik er niet :Y)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:54

CM, nog nieuws?

Ja vinted is leuk als het vlot gaat, maar als het fout gaat in dat opeens helemaal anders.

Hier gaan de zaken opeens weer vlot. 5 verkopen op 36 u na 14 dagen stilte. Jeetje!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:58

Pffff
Afbeelding

Ben benieuwd of dit nog aankomt... Was een super goeie deal, speelgoed voor een leuke prijs (€4,- de meeste hiervan staan voor minstens 3x zo duur). Voor de verjaardag van mijn zoontje....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:16

Ik had in februari wat verkocht, pakket kwijt geraakt en beiden geld gekregen en wat schets mijn verbazing….
Deze week lag hij weer bij mijn eigen pakketpunt :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:32

Ik heb dat dus met mijn retour. Is al een week bezig uit Breda te komen, maar ligt daar nog steeds (vorige week vrijdag retour gegaan). Echt heel irritant.