Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:30

culaccino schreef:
Ugh, ik erger me aan gepush van een goed doel. Ik wil graag donateur blijven, maar die telefoontjes zoals "U steunt ons voor €6,- per maand. Gaat u ermee akkoord dat we daar €13,- p.m. van maken?" vind ik echt schurftirritant :=

Als ze nog een keer bellen zeggen dat t de laatste keer dat ze t vragen, nog een keer en de donatie gaat naar nul

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 23:16

3 uur gereden naar een autootje en uiteindelijk bleek dat er echt enorm veel blutsen in zaten (niet op de foto te zien), geen originele radio, heel veel water in de koffer... dus voor niks zo ver gereden. Gelukkig wel een heel leuk ander autootje gekocht

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 23:21

De rellen in urk. Jezus mensen doe normaal.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 23:27

Mensen die alles maar geloven en delen op feesboek...

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 23:29

fjordjes schreef:

Maar feesboek is toch de meest betrouwbare bron die er is? :') ;(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 23:36

fjordjes schreef:

Zag laatst dat iemand een artikel van de speld deelde.
‘Eerste personen goed volgbaar via 5G door coronavaccin.’
Bloedserieuze reacties :oo

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 00:11

ALS IK NOG ÉÉN KOPPEL TEGEN KOM OP TINDER DAT OPZOEK IS NAAR EEN TRIO OF VROUW DIE ALLEEN OP TINDER ZIT OM VRIENDEN TE MAKEN {:)-:( {:)-:( |o |o -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 00:19

taartjee schreef:
@cayenne, Ja klopt, zit morgen al officieel een week in quarantaine, maar kan er voorlopig nog niet uit. Vandaag voor het eerst iets minder last van m'n klachten, maar ben er nog lang niet. Ik moet 24 uur klachtenvrij zijn voordat ik uit quarantaine mag en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat voorlopig nog niet zo gaat zijn.
Het verbaast me ook heel erg dat een jong en gezond persoon als mijzelf zo'n last heeft van zo'n stom virus. Is wel echt even een goed besefmoment geweest hoe heftig dit virus eigenlijk is, ook voor gezonde mensen.

Wat een droeftoeter is dat zeg, inlevingsvermogen van een steen! Maar jammer genoeg bestaan er ook totaal geen mogelijkheden om dingen terug te kijken :+

En mede daarom heb ik mij laten vaccineren. Mijn moeder zegt ook als je jong bent heb je er nauwelijks last van hoor. Terwijl dat lees je nu maar weet met jouw situatie dus zeker niet zo hoeft te zijn.... Zeg dat ook altijd bij mensen om mij heen dat jonge mensen er ook goed ziek van kunnen worden.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 01:08

nicole_floor schreef:

+1!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 01:11

De miepende NLse toeristen die op de Canarische Eilanden vastzitten :+. Door de nieuwe regels zijn ze geweigerd door het vliegtuig en mochten ze niet naar huis. Eeeeh jullie hadden er überhaupt gewoon niet moeten zitten! :+

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 01:16

Coconut schreef:
nicole_floor schreef:

+1!

+ nog 1

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 01:45

Niet meer kunnen slapen nadat voor de 1000000e keer dezelfde mensen niet snappen dat je een hond gewoon aangelijnd moet houden in de wijk en helemaal als deze elke avond niet mee loopt en je dus moet gaan roepen en fluiten. Echt dit gebeurt al zo lang zowat elke avond. En altijd laat als ik al in bed in of slaap en word er telkens wakker van

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 01:45

Kletsende mensen in de straat. Punt 1 hou gewoon je muil want er slapen mensen, en 2... Avondklok anyone?

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 02:20

Gebrek aan slaap en een teveel aan gedachten %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 02:24

Spanning :=

En pijn in mijn arm van de vaccinatie... Altijd zo rot dat ik mij zo vervelend voel na dit soort dingen

tempura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 02:32

Een loslopende hond die mijn (aangelijnde) hond continu belaagde... Eigenaar was nergens te vinden. lees: Erg ruig berijden, happen naar zijn geslachtsdeel, met volle gewicht mijn hond proberen te overmeesteren en gewoon algemeen over de top dominant gedrag. Ik heb in het begin de hond genegeert en we liepen stug verder. Mijn hond reageert erg goed op andere honden en negeerde de hond ook en ging gewoon snuffelen en plassen. Op een gegeven moment moest hij continu van de hond wegdraaien om zijn 'achterkant' te beschermen en omdat de hond fysiek echt de grens over ging. Uiteindelijk probeert mijn hond met een paar happen en grommen duidelijk te maken dat hij het niet leuk vond, maar de hond bleef stug doorgaan. Uiteindelijk was ik het zat (ik begon een beetje in paniek te raken en weet echt niet hoe ik zo snel mogelijk dit moet de-escaleren...een gevecht zat er aan te komen aangezien dit al minutenlang aan de gang was en de honden beide steeds aggresiever werden) en ben ik tussen de hond en mijn hond ingestaan en heb ik hem geprobeert duidelijk met mijn stem te corrigeren. Geen baat. Daarna een paar klappen gegeven met de riem. Geen baat. Vervolgens bij de halsband vastgepakt en hem weggehouden bij mijn hond. Dit laatste was effectief, dus zo bleef ik staan. Geen idee of dit een hele slimme beslissing was want de hond kan dan zijn frustratie op mij uitoefenen natuurlijk... Uiteindelijk kwam de eigenaar aanrennen (een tuinier ergens in dat park), trok de hond weg, waarbij de hond meteen naar de eigenaar hapte en gromde. 5 min. later was die hond weer terug. Die is t halve park afgerent en had ons weer gevonden en deed precies hetzelfde. Mijn hond was nu echt super zenuwachtig en gestresst. Honden weer uit elkaar gehouden (vriend was er nu ook bij gelukkig) en de man haalde de hond weer op. Geen sorry niks.

Mijn hond was erna helemaal gestresst door het voorval. Hij is vaker de dupe van rijdende honden, maar dat was hier echt niks bij. Uiteindelijk positief geprobeert te beïndigen door terug te gaan naar dezelfde plek en daar wat vriendelijke honden zijn tegengekomen.

Was echt vreselijk om te zien hoe die hond echt alle grensen van mijn hond over ging en hem als het ware forceerde zichzelf fysiek te beschermen. Onze hond is hartstikke sensitief, niet bang, maar wel gauw de pineut.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 02:47

Is er geen kip op de weg en het muisstil buiten, vanwege de avondklok. Staat er een kat onder je raam te miauwen. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 02:54

nicole_floor schreef:
Is er geen kip op de weg en het muisstil buiten, vanwege de avondklok. Staat er een kat onder je raam te miauwen. :')

Woon jij hier? :+ Er loopt een kat op straat te schreeuwen hier, en hard ook.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 07:47

tempura schreef:
Een loslopende hond die mijn (aangelijnde) hond continu belaagde... Eigenaar was nergens te vinden. lees: Erg ruig berijden, happen naar zijn geslachtsdeel, met volle gewicht mijn hond proberen te overmeesteren en gewoon algemeen over de top dominant gedrag. Ik heb in het begin de hond genegeert en we liepen stug verder. Mijn hond reageert erg goed op andere honden en negeerde de hond ook en ging gewoon snuffelen en plassen. Op een gegeven moment moest hij continu van de hond wegdraaien om zijn 'achterkant' te beschermen en omdat de hond fysiek echt de grens over ging. Uiteindelijk probeert mijn hond met een paar happen en grommen duidelijk te maken dat hij het niet leuk vond, maar de hond bleef stug doorgaan. Uiteindelijk was ik het zat (ik begon een beetje in paniek te raken en weet echt niet hoe ik zo snel mogelijk dit moet de-escaleren...een gevecht zat er aan te komen aangezien dit al minutenlang aan de gang was en de honden beide steeds aggresiever werden) en ben ik tussen de hond en mijn hond ingestaan en heb ik hem geprobeert duidelijk met mijn stem te corrigeren. Geen baat. Daarna een paar klappen gegeven met de riem. Geen baat. Vervolgens bij de halsband vastgepakt en hem weggehouden bij mijn hond. Dit laatste was effectief, dus zo bleef ik staan. Geen idee of dit een hele slimme beslissing was want de hond kan dan zijn frustratie op mij uitoefenen natuurlijk... Uiteindelijk kwam de eigenaar aanrennen (een tuinier ergens in dat park), trok de hond weg, waarbij de hond meteen naar de eigenaar hapte en gromde. 5 min. later was die hond weer terug. Die is t halve park afgerent en had ons weer gevonden en deed precies hetzelfde. Mijn hond was nu echt super zenuwachtig en gestresst. Honden weer uit elkaar gehouden (vriend was er nu ook bij gelukkig) en de man haalde de hond weer op. Geen sorry niks.

Mijn hond was erna helemaal gestresst door het voorval. Hij is vaker de dupe van rijdende honden, maar dat was hier echt niks bij. Uiteindelijk positief geprobeert te beïndigen door terug te gaan naar dezelfde plek en daar wat vriendelijke honden zijn tegengekomen.

Was echt vreselijk om te zien hoe die hond echt alle grensen van mijn hond over ging en hem als het ware forceerde zichzelf fysiek te beschermen. Onze hond is hartstikke sensitief, niet bang, maar wel gauw de pineut.

De komende weken anders honden opzoeken waarvan je weet dat je hond er goed mee kan. Want een lamlul die vent.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 08:09

Al die wauzen op facebook met hun De AvOnDkLoK iS OnDeRdRuKkInG, de overheid wil ons beheersen, tweede wereld oorlog praktijken.

Ja tuurlijk Gerda, want jij gaat na Lingo helemaal niet naar bed. Moet je drugs gaan deslen ofzo?

Natuurlijk zijn er mensen met echte redenen die na 9 uur naar buiten moeten. Maar het gros van NL zit gewoon van 8 uur op de bank.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 08:54

Zebrastreep hoe kan het dat jij al gevaccineerd bent?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-21 10:29

chanicha schreef:
Zebrastreep hoe kan het dat jij al gevaccineerd bent?

Volgensmij werkt ze in de zorg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:01

Mensen die hun hond op een “vegan” dieet zetten... |o Koop dan gewoon een cavia. :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:04

Mkango schreef:
Mensen die hun hond op een “vegan” dieet zetten... |o Koop dan gewoon een cavia. :roll:

En dan zijn er nog mensen die er heilig van overtuigd zijn dat ze het goede doen... Arme beesten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:05

Wij gaan zo naar de dierenarts, onze hond is gisteren aangevallen door een pitbull, en hoewel het mee leek te vallen (gisteren ook contact gehad met de da) heeft ie nu een nek die 2x zo dik is :\.

Het doet hem zo'n pijn, echt sneu...