Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 07:54

Met koppijn/oogmigraine wakker worden. Ibbu 400 genomen meer dan een half uur terug. Nog geen verbetering |o

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 08:07

Dat mij de pony’s voor de neus verkocht worden..

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:29

Mijn hoofd. Alles. Ik riep al jaren dat ik een meer leidinggevende functie wilde. Sinds 1 december heb ik dit, en het wordt me teveel. Alles zit in mijn hoofd, daar ben ik me heel bewust van. Ik voel me gigantisch verantwoordelijk voor alles. Ik voel me persoonlijk verantwoordelijk, en als we als locatie aangesproken worden op dingen, voel ik me persoonlijk aangesproken, want ik ben eindverantwoordelijk. Via mijn moeder degene die ik vervang leren kennen, en nu voel ik me schuldig naar mijn moeder dat ik het niet meer wil (wel al met haar gesproken, en die snapt dat mensen veranderen dus vindt het niet erg, dus dat gevoel is al wat gezakt). Ik voel me schuldig naar degene die ik vervang, omdat ze het in goed vertrouwen in mijn handen achterliet. Het voelt alsof ik het team in de steek laat, omdat het niet lukt. Alsof ik mijn manager in de steek laat en teleurstel. Ik denk oprecht nog steeds dat ik het wel kan. MAAR het levert me wel extra stress op, en dat is het me gewoon niet waard. Eigenlijk ben ik de branche beu aan het worden. Ligt niet aan mijn werkgever, maar alles er omheen. Ik loop al sinds eind november met pijn in mijn bovenbuik, 5 weken geleden een behandeling gekregen, maar die heeft maar 3 dagen gewerkt. Woensdag belt de arts me om te kijken hoe het gaat, dus dan kunnen we weer verder kijken. Zo lang met pijn lopen slurpt energie, de coronacrisis heeft er zwaar ingehakt bij mij (werk op een bso, dus gedoe met noodopvang, niet weten waar ik aan toe ben, noem maar op). Ik sta op een wachtlijst om getest te worden op autisme. En het enige wat ik wil is een baan waar ik lekker mijn ding kan doen. Waar mijn werk niet draait om mensen. Ik wil iets waar ik rustig op mijn manier mee aan de gang kan, bij voorkeur iets wat prikkelarm is, en waar ik gebruik kan maken van dat ik graag dingen doe waarbij ik nauwkeurig moet zijn. Werk waarbij ik genoeg verdien dat we echt serieus naar een huis kunnen kijken. Nu verdienen we niet genoeg om te kopen hier in de regio, niet genoeg voor particuliere huur, en sociale huur komen we niet tussen. Mijn manager denkt gelukkig mee hierin, en ik sta tijdelijk op een andere locatie, om wat meer tot rust te komen. Pas sinds deze week, dus heel veel doet het nog niet voor mij.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:56

Dat ik zo beroerd geslapen heb :O

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:15

Pindakaas, jammer van je vakkanvulbaan.
Troost je onze zoon zijn contract voor vakkanvullen werd niet verlengd.
En hij werkt nu al 2 jaar in een bejaardenhuis. Hij blij, werkgever blij en meer salaris.

Merileth je hebt het geprobeerd. Als je niks probeert weet je ook niet of het wat is.
Wees trots op jezelf.

Heup is nog steeds drama. Gisteren zijn er wel röntgenfoto’s gemaakt.
Dat haalt de pijn niet weg.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:27

Kater en een zuigzoen van 3km met afkomst onbekend :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:30

Vakantie hebben en dan moe zijn :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:33

Marocje schreef:
Vandaag is mijn pony ingeslapen. Nu had ik een fb bericht gemaakt met wat mooie foto’s van hem en een bedankje aan wat mensen: is ie al ruim drie uur bezig met plaatsen?

Vervolg hierop: vanmorgen was ie nog steeds niet geplaatst, fb bleef het opnieuw proberen. Uiteraard kon ik het bericht zelf niet meer inzien (dus kopiëren) dus werd ie verwijderd toen het niet lukte.

Kon ik vanmorgen voor mijn werk het bericht opnieuw gaan typen. Uiteraard met de nodige tranen, heel fijn nu met dikke aan het werk dus.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:45

Dat ik een bedrijfsongeval heb gehad en er 0,0 procent wordt meegedacht vanuit het bedrijf.
Moet sws een paar weken thuis blijven, maar meer dan een lusteloze fruitmand heb ik niet gezien.
Er is geen een enkele interesse van hun kant.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:02

Marocje schreef:
Marocje schreef:
Vandaag is mijn pony ingeslapen. Nu had ik een fb bericht gemaakt met wat mooie foto’s van hem en een bedankje aan wat mensen: is ie al ruim drie uur bezig met plaatsen?

Vervolg hierop: vanmorgen was ie nog steeds niet geplaatst, fb bleef het opnieuw proberen. Uiteraard kon ik het bericht zelf niet meer inzien (dus kopiëren) dus werd ie verwijderd toen het niet lukte.

Kon ik vanmorgen voor mijn werk het bericht opnieuw gaan typen. Uiteraard met de nodige tranen, heel fijn nu met dikke aan het werk dus.

Knuffel, is niet leuk. :(:)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:15

Dat de aardbeien die ik op mijn eierkoek heb, zuur zijn :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:17

Marocje schreef:
Marocje schreef:

Knuffel :(:) Y;(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:33

Zoekende naar een werk leer plek nu de inschrijving van de opleidibg van start is gegaan. Alles wat ik kan vinden zit niet in het noorden...jottem -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:19

Dat mensen hun kinderen niet bij zich houden ga dan niet met 12 kids naar een museum of dorpje als je dat niet lukt. Geloof er niks van dat kinderen minder besmettelijk zijn blijf er ook mooi uit de buurt. Museum gaan we dus ook niet meer doen voelde met er echt niet relaxt bij. Straks maar rondje mountainbiken voel ik me weer een stuk rustiger.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:41

Post.nl/Bol.com of wie mijn pakje had moeten leveren... _-:( Als afleveradres voer ik altijd de locatie van Bpost in (postkantoor waar ik al vaker pakjes heb afgehaald zonder probleem). Krijg ik net een mail dat mijn pakket retour gestuurd is omdat 'het adres onbekend is bij de bezorgdienst'. (Of in andere woorden; waarschijnlijk een idiote bezorger die niet de moeite neemt om 2x na te denken dat je pakketjes bij het postkantoor kan dumpen.)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:03

Brutale duif (nog jong) op ons terras. Beest vloog net naar binnen en ging gewoon op onze frituurwand zitten. Vloog ook niet weg toen we er aan kwamen. _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:52

Dat er straks weer een nieuw topic gemaakt moet worden en ik sowieso ga vergeten dat dit gebeurd en me dan heel de tijd af ga vragen: " waarom is het ergenissen topic zo stil"

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:55

Je kunt hem vast aanmaken O:)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:58

MarlindeRooz schreef:
Brutale duif (nog jong) op ons terras. Beest vloog net naar binnen en ging gewoon op onze frituurwand zitten. Vloog ook niet weg toen we er aan kwamen. _O-

Zal vast opgevoed zijn door meeuwen. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 18:49

Nayomie schreef:
Je kunt hem vast aanmaken O:)

Ben onderweg :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 18:55

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:04

DezeNaam schreef:
MarlindeRooz schreef:

Zal vast opgevoed zijn door meeuwen. :')
[ Video ]

:') :') Geweldig dit !

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:05

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:33

Tigress schreef:
Zoekende naar een werk leer plek nu de inschrijving van de opleidibg van start is gegaan. Alles wat ik kan vinden zit niet in het noorden...jottem -O-

Indeed al geprobeerd?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:42

Tigress schreef:

Ik weet niet wat je precies zoekt ik woon zelf in het noorden nu ik het mij kan herinneren iets in de zorg toch? Ik ken voor gehandicapten zorg wel een aantal plekken