Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Vandaag is mijn pony ingeslapen. Nu had ik een fb bericht gemaakt met wat mooie foto’s van hem en een bedankje aan wat mensen: is ie al ruim drie uur bezig met plaatsen?
Marocje schreef:Marocje schreef:Vandaag is mijn pony ingeslapen. Nu had ik een fb bericht gemaakt met wat mooie foto’s van hem en een bedankje aan wat mensen: is ie al ruim drie uur bezig met plaatsen?
Vervolg hierop: vanmorgen was ie nog steeds niet geplaatst, fb bleef het opnieuw proberen. Uiteraard kon ik het bericht zelf niet meer inzien (dus kopiëren) dus werd ie verwijderd toen het niet lukte.
Kon ik vanmorgen voor mijn werk het bericht opnieuw gaan typen. Uiteraard met de nodige tranen, heel fijn nu met dikke aan het werk dus.
Marocje schreef:Marocje schreef:Vandaag is mijn pony ingeslapen. Nu had ik een fb bericht gemaakt met wat mooie foto’s van hem en een bedankje aan wat mensen: is ie al ruim drie uur bezig met plaatsen?
Vervolg hierop: vanmorgen was ie nog steeds niet geplaatst, fb bleef het opnieuw proberen. Uiteraard kon ik het bericht zelf niet meer inzien (dus kopiëren) dus werd ie verwijderd toen het niet lukte.
Kon ik vanmorgen voor mijn werk het bericht opnieuw gaan typen. Uiteraard met de nodige tranen, heel fijn nu met dikke aan het werk dus.
DezeNaam schreef:MarlindeRooz schreef:Brutale duif (nog jong) op ons terras. Beest vloog net naar binnen en ging gewoon op onze frituurwand zitten. Vloog ook niet weg toen we er aan kwamen.
Zal vast opgevoed zijn door meeuwen.![]()
[ Video ]
Tigress schreef:Zoekende naar een werk leer plek nu de inschrijving van de opleidibg van start is gegaan. Alles wat ik kan vinden zit niet in het noorden...jottem