Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orkaan schreef:Ik vandaag iets verkocht (wat inclusief verzenden meer is dan de nieuwprijs)....snap der niets van.
Is gewoon bij Bruna op te halen voor 13.50, ik verkocht voor 15.25 incl verzenden
Alja schreef:Ineke2 schreef:Ja ach ik slaap er niet minder om. Ik vind het gewoon onbeleefd om als je akkoord bent met een bod, zo snel al doorverkoopt aan een ander zonder ook maar een berichtje tussendoor.
Ik had dat vorige week
Ik zou een tafel ophalen maar m’n baby was ziek dus ik netjes afgezegd en een afspraak voor vrijdag gemaakt ( ik zou eerst dinsdag komen)
En ik bericht donderdagavond nog over de tijd, had ze het in de tussentijd aan een ander gedaan, vond dat echt een k streek!
Alja schreef:Ineke2 schreef:Ja ach ik slaap er niet minder om. Ik vind het gewoon onbeleefd om als je akkoord bent met een bod, zo snel al doorverkoopt aan een ander zonder ook maar een berichtje tussendoor.
Ik had dat vorige week
Ik zou een tafel ophalen maar m’n baby was ziek dus ik netjes afgezegd en een afspraak voor vrijdag gemaakt ( ik zou eerst dinsdag komen)
En ik bericht donderdagavond nog over de tijd, had ze het in de tussentijd aan een ander gedaan, vond dat echt een k streek!
Daan13 schreef:Heb je foto's gezien van de verschillende kleuren garen?
Ik zou zeggen van jammer helaas maar dan had je maar in een winkel moeten kopen.
Tegenwoordig is het een sport voor meerdere mensen - en die groep lijkt groter te worden - om geld terug te krijgen na de aankoop.
Ik ga daar niet mee in.
Daphara schreef:Ik vind “gebruikt” wel wat anders als al meerdere keren hersteld en vind het verantwoording van de verkoper om de koper daarover in te lichten voor verkoop.